Ik zou oprecht geen voorspelling of vergelijk durven maken tussen Ascari, Fangio, Clark, Lauda, Senna, Prost, Schumacher etc en Verstappenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zou hem dan verslaan denk je? Voor mij was Schumacher altijd de allerbeste, maar denk inmiddels dat Verstappen nog beter is.
Denk dat je bepaalde coureurs niet met elkaar moet vergelijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zou hem dan verslaan denk je? Voor mij was Schumacher altijd de allerbeste, maar denk inmiddels dat Verstappen nog beter is.
Eddie Jordan dacht er anders overquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk dat je bepaalde coureurs niet met elkaar moet vergelijken.
Zet Max Verstappen in een tijdmachine naar 1960 en ze noemen hem een mietje met zijn HANS en gordel
En misschien waren die coureurs wel beter als ze die nieuwe auto's hadden gehad met van die popi-jopie zaken zoals versnellingen en ABS.
Versnellingen hadden ze sowieso wel, ABS is verboden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zet Max Verstappen in een tijdmachine naar 1960 en ze noemen hem een mietje met zijn HANS en gordel
En misschien waren die coureurs wel beter als ze die nieuwe auto's hadden gehad met van die popi-jopie zaken zoals versnellingen en ABS.
Zou kunnen, maar zou m'n geld op Verstappen zetten, we kunnen het ook beperken tot de huidige grid, denk niet dat ik veel voor m'n inzet zou krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk ik ook, dit is echt next level.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk wel dat we sowieso veel meer eerste ronde crashes gehad zouden hebben en echte knokpartijenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Denk ik ook, dit is echt next level.
En ik kijk al een aantal jaartjes F1
Ik denk dat dat echt na een aantal jaar wel mag als je ziet dat iemand steeds bovenkomt in moeilijke situaties.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mja, zet de oude helden in een moderne F1-auto en ze gaan knock out bij de hogesnelheids-bochten omdat ze fysiek niet getraind zijn voor de huidige krachtenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, zet de oude helden in een moderne F1-auto en ze gaan knock out bij de hogesnelheids-bochten omdat ze fysiek niet getraind zijn voor de huidige krachten
Zie het als die rankings in F1 en Fifa spellen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat dat echt na een aantal jaar wel mag als je ziet dat iemand steeds bovenkomt in moeilijke situaties.
Alle coureurs die hier boven genoemd worden zijn in Max's algoritme verwerkt.
Hij heeft de kennis geabsorbeerd en fuck weet hoe naar een absurd en nog hoger level getransformeerd.
Ik vind het ook bizar, maar kan het echt niet anders bekijken.
Zet Alonso in een regenrace in de jaren 60 en hij jankt als enige red flag red flag, too dangerous.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, zet de oude helden in een moderne F1-auto en ze gaan knock out bij de hogesnelheids-bochten omdat ze fysiek niet getraind zijn voor de huidige krachten
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een James Hunt was niet de atleet zoals de huidige coureurs dat zijn
Heh ja dat ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zet Alonso in een regenrace in de jaren 60 en hij jankt als enige red flag red flag, too dangerous.
Allemaal inderdaad buitencategorie, maar voortschrijdend inzicht maakt dan net weer het verschil tussen 9,5 en 9,8.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zie het als die rankings in F1 en Fifa spellen.
Je kan toch ook gewoon meerdere rijders hebben die een 9,5/10 zijn.
Een Vettel/ Hakkinen schaar ik dan bv niet onder. Maar Schumacher/ Senna en andere van voor mijn tijd kunnen ook gewoon GOAT zijn.
Net als een Cruyff, Maradonna, Pele of Nadal/ Federer gewoon allemaal buitencategorie zijn.
En ondertussen zitten bijna alle duitsers zich kapot te lachen om deze discussie.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal inderdaad buitencategorie, maar voortschrijdend inzicht maakt dan net weer het verschil tussen 9,5 en 9,8.
En iemand gaat ooit weer boven Max uitkomen denk ik.
Lauda, Prost, Schumacher, Senna, dat waren denk ik wel rijders die echt een auto en een circuit konden lezen.
Het is echt heel moeilijk om daar dan weer bovenuit te stijgen en ik hoor nu toch wel regelmatig van F1-insiders (en dat gevoel heb ik ook) dat Verstappen die ene freak is die daar net weer een klein beetje boven zit.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ondertussen zitten bijna alle duitsers zich kapot te lachen om deze discussie.
Ja ze waarderen en erkennen de kwaliteiten van Max, maar niemand kan tippen aan hun Michael Schumacher.
Of probeer maar eens tegen een Braziliaan te zeggen dat er misschien iemand beter dan Senna is
Dat maakt ook een verschil tussen een 9,5 en 9,8
Prost en Schumacher hebben niet alles geheel eerlijk gewonnen...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal inderdaad buitencategorie, maar voortschrijdend inzicht maakt dan net weer het verschil tussen 9,5 en 9,8.
En iemand gaat ooit weer boven Max uitkomen denk ik.
Lauda, Prost, Schumacher, Senna, dat waren denk ik wel rijders die echt een auto en een circuit konden lezen.
Het is echt heel moeilijk om daar dan weer bovenuit te stijgen en ik hoor nu toch wel regelmatig van F1-insiders (en dat gevoel heb ik ook) dat Verstappen die ene freak is die daar net weer een klein beetje boven zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |