Gepit voor nieuw rubberquote:
Wat de redenen ook zijn, hij heeft tot nu toe nog geen indruk gemaakt terwijl Tsunoda z'n eerste punten al binnen heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een foutje in de kwalificatie veroorzaakt door buiten te blijven in plaats van naar binnen gaan. Je kan ook overdrijven.
We hebben nog maar 1 Grand Prix gehadquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat de redenen ook zijn, hij heeft tot nu toe nog geen indruk gemaakt terwijl Tsunoda z'n eerste punten al binnen heeft
Laswson heeft zich officeel nog niet eens gekwalificeerd om in de uitslag van het WK te staan..
(sainz ook niet trouwens)
Hij had dan wel vrije lucht gehad en beetje de pace kunnen geven. Had gekund, was niet zeker geweest denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:49 schreef bedachtzaam het volgende:
Allard is er heilig van overtuigd maar ik denk eerlijk gezegd dat zelfs als Max de leiding had gepakt hij hem niet gewonnen zou hebben.
Als die banden er aan gaan dan is het over.
En Max heeft al 24 punten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
We hebben nog maar 1 Grand Prix gehad
ik acht de kant heel klein, oke idd vrije lucht en daardoor misschien iets minder last van de voorbanden. Maar als je zag hoe makkelijk Lewis de laatste ronden weg kon rijden van Max en Oscar....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij had dan wel vrije lucht gehad en beetje de pace kunnen geven. Had gekund, was niet zeker geweest denk ik.
Vrije lucht minder last van de banden. Je zegt het zelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik acht de kant heel klein, oke idd vrije lucht en daardoor misschien iets minder last van de voorbanden. Maar als je zag hoe makkelijk Lewis de laatste ronden weg kon rijden van Max en Oscar....
Maar Leclerc was met dezelfde wagen weer nergens.. achterblijvers hebben het sowieso moeilijker dit jaar lijkt het.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik acht de kant heel klein, oke idd vrije lucht en daardoor misschien iets minder last van de voorbanden. Maar als je zag hoe makkelijk Lewis de laatste ronden weg kon rijden van Max en Oscar....
True true...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Vrije lucht minder last van de banden. Je zegt het zelf.
Dat is een hele verbetering inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:02 schreef SiGNe het volgende:
Wel fijn dat er nu gewoon aan de wagen gewerkt mag worden en er nog een gewone quali komt.
Voorheen moest ja het maar doen met je instellingen terwijl sprint en race toch best anders zijn,
Dit. Plus ik heb een aantal killing weken/maanden achter de rug met en veel gebroken nachten en structureel te weinig slaap en ook nog veel te vroeg op moeten staan ivm privétoestanden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:08 schreef SiGNe het volgende:
8 uur is allen best wel een kuttijd.. net te laat om de nacht door te halen en te vroeg om eerder op te staan
Op vrijdag ga ik vaker om 6 uur naar bed maar dat is toch wel een beetje de max.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Plus ik heb een aantal killing weken/maanden achter de rug met en veel gebroken nachten en structureel te weinig slaap en ook nog veel te vroeg op moeten staan ivm privétoestanden.
Hopelijk achter een maand of 2 in iets rustiger vaarwater. Dat heb ik echt nodig, anders lig ik er dalijk af.
Vrije lucht is meer koeling banden tov als je dicht achter iemand rijdt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Vrije lucht minder last van de banden. Je zegt het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |