ja die houdt wel van warmte toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Misschien wil @:Rival wel op bezoek komen
Je verkoopt het niet zo goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
met 40 doe je ook niets eigenlijk. zeewater is te warm dan om goed af te koelen. zwembaden ook dus ja dan breng binnen door met de airco
Hoe gaat het met de nieuwe caaf ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Van dat water dat net zo warm is als wanneer je in het zwembad plast.
Dit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik absoluut niet. Maar een patatje zou best smaken
Goed. Kleine vreetboei. Laat zich aaien enzo. Soms nog een beetje mot met Madelief. Als Vos te opdringerig wordt, plast ze hem onder. Het is een grappig klein beestje.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de nieuwe caaf ?
Ahwww, volgens mij ligt ze dan wel goed in de groep, fijn zegquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed. Kleine vreetboei. Laat zich aaien enzo. Soms nog een beetje mot met Madelief. Als Vos te opdringerig wordt, plast ze hem onder. Het is een grappig klein beestje.
Ja ging heel goed. Hoorde ze vanmorgen voor het eerst even naar elkaar klappertandenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, volgens mij ligt ze dan wel goed in de groep, fijn zeg
heeft ger een nieuwe caafquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de nieuwe caaf ?
maar dat gaat omhoog he :pquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat normaal isklinkt mij prima in de oren.
Zooooooo schattig als ze naast elkaar liggen. Leven je plinten nog of zijn die helemaal ondergepist?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ging heel goed. Hoorde ze vanmorgen voor het eerst even naar elkaar klappertandenSoms begint Madelief haar te pikken en tien seconden later liggen ze naast elkaar in het huisje.
quote:
Plinten kon ik gelukkig makkelijk schoonvegenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zooooooo schattig als ze naast elkaar liggen. Leven je plinten nog of zijn die helemaal ondergepist?
Juna en Ylvi liggen heel vaak naast elkaar en Juna gebruikt Ylvi als kussentjeVind Ylvi nog prima best ook.
Juna en Camryn, de neus op pootjes (moeder en dochter), moeten niet zo heel veel van elkaar hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plinten kon ik gelukkig makkelijk schoonvegen
Maar ze liggen nog niet echt tegen elkaar aan, dat is een stap te ver denk ik. Ze gaat wel op de anderen staan als er voer aankomt.
Ja met nieuw voer en minder stress zou het wel weg moeten trekkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft alleen zo'n gebroken ruggetje maar ik hoop dat dat vanzelf wegtrekt met nieuw voer en vriendjes enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |