Waarom doe je dom? Dit ging over historie.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat noemen wij nu in het verdorven Westen 'pedoseksualiteit' en dat wordt bestraft.
Al een tijdje.
Fout.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja. Deed hij dat niet, was hij agnost.
Ja, weet ik: iets was vroeger normaal, en dus niet erg, maar nu ineens wel.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Waarom doe je dom? Dit ging over historie.
Heel fijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:29 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Fout.
Een atheist gelooft niet dat God bestaat.
En niet: Een atheist gelooft dat God niet bestaat.
Je kunt niet iets bewijzen wat niet bestaat. Een atheist ziet te weinig bewijzen voor het bestaan van (een) God.
In principe bestaan er in jouw ogen dus geen atheisten, want er is geen enkele atheist die het niet bestaan van (een) God kan bewijzen.
*Atheist meldt.![]()
Overigens vind ik dat deze discussie hier niet thuishoort, maar aangezien de mods niet ingrijpen doe ik maar even mee.
Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat een atheist niet zegt dat God niet bestaat, wat jij beaamt, maar dat een atheist zegt dat er niet voldoende bewijs is voor het bestaan van (een) God.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heel fijn.
Verder nog een punt??
Je kunt mijn woorden draaien, dat doen jullie hier graag. Stop met je obsessie, man. Het wordt raar.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, weet ik: iets was vroeger normaal, en dus niet erg, maar nu ineens wel.
Het was wel erg dus?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je kunt mijn woorden draaien, dat doen jullie hier graag. Stop met je obsessie, man. Het wordt raar.
Dat is een atheïst die stiekem ook agnost is.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat een atheist niet zegt dat God niet bestaat, wat jij beaamt, maar dat een atheist zegt dat er niet voldoende bewijs is voor het bestaan van (een) God.
Waarmee mijn punt was dat je standpunt over atheisten niet klopt, c.q. niet compleet is.
De scheidslijn is dun, dat klopt.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat is een atheïst die stiekem ook agnost is.
Niet helemaal. Je hebt agnostische atheisten.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat een atheist niet zegt dat God niet bestaat, wat jij beaamt, maar dat een atheist zegt dat er niet voldoende bewijs is voor het bestaan van (een) God.
Waarmee mijn punt was dat je standpunt over atheisten niet klopt, c.q. niet compleet is.
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:54 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Niet helemaal. Je hebt agnostische atheisten.
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
De scheidslijn is dun, dat klopt.
Wie de bal kaatst...quote:Op maandag 24 maart 2025 20:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zeg @:EttovanBelgie ken je die uitdrukking van een roepende in een woestijn? Laat lekker gaan deze onzin en dit bedoel ik niet eens flauw. Ik bedoel meer: dit heeft geen enkele zin
Wie zegt dat ik religieus ben?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:15 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Religieuzen een spiegel voor houden gaat niet zonder slag of stoot idd
Ja, Etto ook zgn.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik praat in het algemeen, ben niet persoonlijk.
Ik generaliseer natuurlijk niet. Iedereen weet wel een manier te vinden waarin hij of zij zich gelukkig in voelt. Echter zie je niet vaak dat men religie boven atheïsme verkiest. Het is veelal dat atheïsten zich bekeren tot welk geloof dan ook. Andersom bijna niet.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké, dat begrijp ik nu. Maar ik denk niet dat dat zo is.
Jij gedraagt je als een religieuze leider. Dus zal jij wel religieus zijn totdat jij het tegendeel bewijst.quote:
Ik had het over excuses, vriendin.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat had bar weinig met religie te maken.
Je moer dat ik dat doe. Ik bewijs niets, ga een discussie aan op intellect.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:23 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij gedraagt je als een religieuze leider. Dus zal jij wel religieus zijn totdat jij het tegendeel bewijst.
Het vreemde is, ik reageer op alles wat je hier post inhoudelijk. Vervolgens heb je het over psychoses, gewelddadigheid, en pilletjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:23 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik had het over excuses, vriendin.
Jij prikt en prikt tot iemand een reactie geeft en dan laat je los en reageer je niet eens inhoudelijk.
Neem je pilletjes in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |