Wat is dit voor poep, yavquote:Op maandag 24 maart 2025 20:23 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik generaliseer natuurlijk niet. Iedereen weet wel een manier te vinden waarin hij of zij zich gelukkig in voelt. Echter zie je niet vaak dat men religie boven atheïsme verkiest. Het is veelal dat atheïsten zich bekeren tot welk geloof dan ook. Andersom bijna niet.
Wij zijn klaar. Hush.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het vreemde is, ik reageer op alles wat je hier post inhoudelijk. Vervolgens heb je het over psychoses, gewelddadigheid, en pilletjes.
Jij hoort daar in ieder geval niet bijquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er zijn bar weinig atheïsten. Wel een hoop agnosten.
De enige reden dat jij zo slaafs dit allemaal opdreunt, is omdat het moet. En je als de dood bent wat er na die dood gebeurt als je niet slaafs elke letter uit dat boek opvolgt.
ERISEENGOD ERISEENGOD ERISEENGOD. En er is een hel, natuurlijk. En en paradijs. Met wat,40 maagden? Oh wat verheven en spiritueel allemaal
Helemaal prima: maak er enkel geen heel super filosofisch en existentieel gegeven van, alsof mensen die niet zoals jij geloven in een allescontrolerende ‘sky god’ die de macht heeft je voor eeuwig te martelen geen waarden, normen, levensvisie of doelen zouden hebben.
Sterker nog, mensen die niet continu bezig zijn met nadenken wat het ‘goede is volgens een god en een boek’, maar gewoon het goede doen, zonder hoop op een beloning of angst voor straf, zijn duizend keer oprechter dan alle religieuze neuroten en hypocrieten bij elkaar.
Een beetje zoals jij in elk topic over Joden?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:25 schreef Ali_boo het volgende:
Etto reageert soms als een borderline gf
Omdat?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jij hoort daar in ieder geval niet bij
Of je legt ezels uit dat de maagden in de hemel een verzinsel zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jij hoort daar in ieder geval niet bij
Ik herinner me nog dat jij tijdens onze discussies vaak een doodlopende weg inliep met jouw vooringenomen zwakke argumenten. Niets veranderd zo te zien.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Spacen?
Nee, gewoon weer heel vakkunig allerlei primitieve, achterlijke, steentijd opvattingen gefileerd
Noem die eens.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat jij tijdens onze discussies vaak een doodlopende weg inliep met jouw vooringenomen zwakke argumenten. Niets veranderd zo te zien.
Wat moet ik onderbouwen? Je ziet toch ook wel dat vanuit jouw kant niks inhoudelijks komt.quote:
Ik ben juist hartstikke rationeel en inhoudelijk als het om de Joden gaatquote:Op maandag 24 maart 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij in elk topic over Joden?
Over vrouwenrechten sloeg jij toen heel goed de plank mis en op een gegeven moment verdween je als een scheet in de wind. Net zoals alle andere discussies toen.quote:
Er staat daar een inhoudelijke post waar je tot op heden niet op hebt gereageerd.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:30 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat moet ik onderbouwen? Je ziet toch ook wel dat vanuit jouw kant niks inhoudelijks komt.
Maar je mag van mij een punt aanhalen. Duidelijk, zonder de halve wereld (Iran en blabla) erbij te betrekken.
Quote dat eens.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:31 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Over vrouwenrechten sloeg jij toen heel goed de plank mis en op een gegeven moment verdween je als een scheet in de wind. Net zoals alle andere discussies toen.
Maar ik sta open voor een debat. Jij mag een onderwerp kiezen.
Zo rationeel dat de je de procollen van de ouderen van Zion serieus neemt.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke rationeel en inhoudelijk als het om de Joden gaat
Terug ontopic:Je hebt echt wel de neiging om als een hysterisch wijf tekeer te gaan. Zoals je ziet, ben ik niet de enige die het opmerkt
Zucht. Dat is toch geen punt van discussie? Het enige waar jij naar verlangt is roeptoeteren.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er staat daar een inhoudelijke post waar je tot op heden niet op hebt gereageerd.
Waar haal jij vandaan dat mensen denken 'er is geen god er is geen god er is geen god' en daar 24 uur per dag mee bezig zijn? Waar baseer je dat op? Wat zijn je bronnen?
Natuurlijk is dat een punt van discussie.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:33 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zucht. Dat is toch geen punt van discussie? Het enige waar jij naar verlangt is roeptoeteren.
Niet echt.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:35 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nergens voor nodig Etto. Wij beiden weten dat het zo is.
sigaar, mag dat ookquote:Op maandag 24 maart 2025 20:36 schreef Bill_Hillie het volgende:
Mensen hier in dit topic zouden eens in een kring een jointje moeten roken. Zou wonderen doen
Uiteraard net waar je je goed bij voelt. Kijk, ik probeer geen ideaal uit te dragen verder....hihiquote:
Nee, dat was een reactie op een andere lid die beweerde dat alles tussen ons oren afspeelt.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een punt van discussie.
Je stelt namelijk dat mensen niet geloven omdat ze niet willen geloven.
Waarom?
Nou en?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:38 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee, dat was een reactie op een andere lid die beweerde dat alles tussen ons oren afspeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |