Mogguhhquote:
Gezelliequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan zal ik die zo even mailen![]()
Dedood@gmail.com ?
Wel benieuwd of ik antwoord krijgquote:
Pas maar op, straks staat mijn parkiet bij je op de stoep.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan zal ik die zo even mailen![]()
Dedood@gmail.com ?
'Nog niet voorbij.'quote:
Waar zijn we nu weer tegen of voor of weet ik veel ...........?quote:
Mooi gebied om te fietsen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
'Nog niet voorbij.'
We zijn nu in De Bilt.
https://www.at5.nl/artike(...)verjaardag-te-vierenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar zijn we nu weer tegen of voor of weet ik veel ...........?
Mooie actiefotoquote:
Ik denk niet dat je daar iemand tegenkomt die weet wat fascisme is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)verjaardag-te-vieren
Racisme/Fascisme...begreep ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar zijn we nu weer tegen of voor of weet ik veel ...........?
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lkwd53mac22gquote:The parents of an unvaccinated 6-year-old girl who just died from measles in Texas say they have no regrets for refusing to vaccinate their child.
“The measles are good for the body... She’s better off where she is now.”
T zal wel een kutkind zijn geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lkwd53mac22g
Dat zal het zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zal wel een kutkind zijn geweest
Kutouders krijgen kutkinderen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zal wel een kutkind zijn geweest
Nee dat was niet helemaal het doel denk ikquote:
Dat is wel vaker niet 'het doel',quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat was niet helemaal het doel denk ik
Het waren geen voetbalsupporters of coronawappenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel vaker niet 'het doel',
maar als bijvangst ...............
En er zijn er ook nog altijd een paar die een ander doel hebben.
Nog erger, het waren 'mensen' in amsterdamquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Het waren geen voetbalsupporters of coronawappen
Dat is wel bijzonder idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog erger, het waren 'mensen' in amsterdam![]()
Ze zijn weer opgerot en er komen pas met Koningsdag weer deze kant op met zijn allenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog erger, het waren 'mensen' in amsterdam![]()
Denk je? Voor die tijd is de halve stad toch al wel weer verbouwd?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn weer opgerot en er komen pas met Koningsdag weer deze kant op met zijn allen
Als je met Koningsdag ergens niet moet zijn...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn weer opgerot en er komen pas met Koningsdag weer deze kant op met zijn allen
Vertel dat maar aan.al die boerenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je met Koningsdag ergens niet moet zijn...
Zelfs hier in Den Haag kan je beter thuisblijven.quote:
Dat was al jaren zo natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs hier in Den Haag kan je beter thuisblijven.
Jij krijgt daar trouwens binnenkort wel een echt feestjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs hier in Den Haag kan je beter thuisblijven.
Daar zal ik geen last van hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij krijgt daar trouwens binnenkort wel een echt feestje
Wat wordt dat? 2 weken huisarrest? Alleen schapboten tussen 8 en 9 op zondag en woensdag?
En tank in je vooruit? Scherpschutters in de bomen?
Want? Je woont in de groot-vesting die ze van den haag gaan maken?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zal ik geen last van hebben.
Ambasades liggen meer naar het westen. Anders laat ik mijn parkiet wel even zeggen dat ze moeten opbokken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Je woont in de groot-vesting die ze van den haag gaan maken?
Beginnen de controles niet bij Leiden/Zoetermeer/Delft en Naaldwijk?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ambasades liggen meer naar het westen. Anders laat ik mijn parkiet wel even zeggen dat ze moeten opbokken.
Het zal allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beginnen de controles niet bij Leiden/Zoetermeer/Delft en Naaldwijk?
Denk je? Denk dat het wel eens heel zwaar kan gaan tegenvallenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen.
Vroeger moest ik door de ambassadewijk lopen maar dat was nooit een probleem.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je? Denk dat het wel eens heel zwaar kan gaan tegenvallen
Tijden zijn veranderd. Ben echt benieuwd hoe groot de zooi gaat zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger moest ik door de ambassadewijk lopen maar dat was nooit een probleem.
Netjes gedaan dusquote:Op zondag 23 maart 2025 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met een paar collegas naar een muziekkwis geweest. Met het team 4e geworden . Er deden 17 teams mee . Maar het was bovenal gezellie mozarellie
Ik herkende het intro van I would walk 500 miles van the Proclaimers niet. Als was dat maar een intro van 2 seconden of korter, maar bij het geven van de antwoorden hoorde ik het wel opeens... Nog voordat ze dus zeiden wat het was...quote:Op zondag 23 maart 2025 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes gedaan dus
En wat was nou de vraag waarop je het antwoord niet wist en waarvoor je je nu schaamt?
Er zit er altijd 1 tussen die je 'moet' weten maar toch niet op kan komen.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik herkende het intro van I would walk 500 miles van the Proclaimers niet. Als was dat maar een intro van 2 seconden of korter, maar bij het geven van de antwoorden hoorde ik het wel opeens... Nog voordat ze dus zeiden wat het was...
Ik heb dat nooit.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zit er altijd 1 tussen die je 'moet' weten maar toch niet op kan komen.
Heel herkenbaar
Nee nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |