Daar zal ik geen last van hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij krijgt daar trouwens binnenkort wel een echt feestje
Wat wordt dat? 2 weken huisarrest? Alleen schapboten tussen 8 en 9 op zondag en woensdag?
En tank in je vooruit? Scherpschutters in de bomen?
Want? Je woont in de groot-vesting die ze van den haag gaan maken?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zal ik geen last van hebben.
Ambasades liggen meer naar het westen. Anders laat ik mijn parkiet wel even zeggen dat ze moeten opbokken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Je woont in de groot-vesting die ze van den haag gaan maken?
Beginnen de controles niet bij Leiden/Zoetermeer/Delft en Naaldwijk?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ambasades liggen meer naar het westen. Anders laat ik mijn parkiet wel even zeggen dat ze moeten opbokken.
Het zal allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beginnen de controles niet bij Leiden/Zoetermeer/Delft en Naaldwijk?
Denk je? Denk dat het wel eens heel zwaar kan gaan tegenvallenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen.
Vroeger moest ik door de ambassadewijk lopen maar dat was nooit een probleem.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je? Denk dat het wel eens heel zwaar kan gaan tegenvallen
Tijden zijn veranderd. Ben echt benieuwd hoe groot de zooi gaat zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger moest ik door de ambassadewijk lopen maar dat was nooit een probleem.
Netjes gedaan dusquote:Op zondag 23 maart 2025 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met een paar collegas naar een muziekkwis geweest. Met het team 4e geworden . Er deden 17 teams mee . Maar het was bovenal gezellie mozarellie
Ik herkende het intro van I would walk 500 miles van the Proclaimers niet. Als was dat maar een intro van 2 seconden of korter, maar bij het geven van de antwoorden hoorde ik het wel opeens... Nog voordat ze dus zeiden wat het was...quote:Op zondag 23 maart 2025 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes gedaan dus
En wat was nou de vraag waarop je het antwoord niet wist en waarvoor je je nu schaamt?
Er zit er altijd 1 tussen die je 'moet' weten maar toch niet op kan komen.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik herkende het intro van I would walk 500 miles van the Proclaimers niet. Als was dat maar een intro van 2 seconden of korter, maar bij het geven van de antwoorden hoorde ik het wel opeens... Nog voordat ze dus zeiden wat het was...
Ik heb dat nooit.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zit er altijd 1 tussen die je 'moet' weten maar toch niet op kan komen.
Heel herkenbaar
Nee nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |