En wat had jij in gedachten?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ik zat net een tt te typen. Maar hij is je gegund hoor![]()
Sepo
De vorige was: @WcPot is terug van weggeweest en ik had @WcPot is weg van teruggeweestquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En wat had jij in gedachten?
Even nieuwsgierig
Hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ik zat net een tt te typen. Maar hij is je gegund hoor![]()
Sepo
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:30 schreef praadje het volgende:
[..]
De vorige was: @:WcPot is terug van weggeweest en ik had @:WcPot is weg van teruggeweestNa de tt heb ik hem amper nog gezien haha.
Eerst had ik ook zoiets in gedachten maar ons ghosten houdt in geen naam tt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:30 schreef praadje het volgende:
[..]
De vorige was: @:WcPot is terug van weggeweest en ik had @:WcPot is weg van teruggeweestNa de tt heb ik hem amper nog gezien haha.
Oh ja, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eerst had ik ook zoiets in gedachten maar ons ghosten houdt in geen naam tt.
Hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu vrees ik wel voor de consequenties als ik een offline dagje wil
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hahaha
Ook ik ging naar je opzoek toen je een paar dagen er niet was. Gelukkig was je lekker op vakantie!
Waar voel jij je schuldig over? Vakantie was en is je van harte gegund!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Voel me daar een beetje schuldig over... Al was de vakantie tof
Ik dacht dat ik het communiceert had dat ik weg was. Niet dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waar voel jij je schuldig over? Vakantie was en is je van harte gegund!
Goedemorgenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:43 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een zonnige dag van
Oh dat programma is zo leukquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:43 schreef Isane het volgende:
Oehh, over 60 dagen seizoen 2 van Schiphol airport
Jij (jullie) ook een fijn weekend.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
Fijn weekend alvast gewenst
Ook leukquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:43 schreef Isane het volgende:
Oehh, over 60 dagen seizoen 2 van Schiphol airport
Fijne dag voor jou ook praadjequote:Op maandag 24 maart 2025 09:59 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
Graag gedaan lieverd en fijn om te horenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Nieuwe week met nieuwe kansen
Meilandjes vanavond
Bedankt @:praadje dat je dit zo trouw doet. Wordt gewaardeerd
Heeee COTSquote:Op maandag 24 maart 2025 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Nieuwe week met nieuwe kansen
Meilandjes vanavond
Bedankt @:praadje dat je dit zo trouw doet. Wordt gewaardeerd
Hey jijquote:Op maandag 24 maart 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heeee COTS![]()
![]()
Goedemorgen! Lang niet gesproken. Gaat het goed met je?
jaa echt al een tijd geledenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey jij
Inderdaad! Hoe is het met jou?
Hier gaat het primabeetje moeite met slapen, maar wel gelukkig op het moment. Lekker bezig met mijn hobby's en eindelijk een fijn balans in mijn agenda
Als jij de prima ook vasthoudt of vergrootquote:Op maandag 24 maart 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaa echt al een tijd geleden![]()
Vind het fijn om te lezen dat het met jou prima gaat en dat je gelukkig bent nu!![]()
![]()
Hier gaat het ook prima.
Vasthouden!!
Dan ben je nog eventjes zoetquote:Op maandag 24 maart 2025 18:00 schreef praadje het volgende:
De bondgenoten en ik ben bezig om 'overtreders' in te halen. Nog een stuk of 12 afleveringen te gaan
Dank je wel voor de tipquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:36 schreef Flitskikker het volgende:
Opgelicht in de liefde?
Ellie Lust en haar team confronteren fraudeurs die niet alleen het hart hebben gebroken van hun geliefden, maar hen ook berooid hebben achtergelaten. Politie en justitie kunnen weinig tot niets doen tegen deze slinkse wijze van handelen, omdat er meestal geen strafbaar feit wordt gepleegd.
Trailer: https://v2.videoland.com/(...)in-de-liefde-c_77168
Vanaf maandag 7 april 20:30 op RTL 5
---
Ellie Lust die in de voetsporen wil treden van een Thijs Zeeman / Alberto Stegeman / Peterrrr / Marcel van de Ven
Wat verwachten jullie? Topshow of flopshow?
Ik denk een flopshow. Maar dat komt ook voornamelijk door mijn ergenis aan de betweterige Lust.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:36 schreef Flitskikker het volgende:
Opgelicht in de liefde?
Ellie Lust en haar team confronteren fraudeurs die niet alleen het hart hebben gebroken van hun geliefden, maar hen ook berooid hebben achtergelaten. Politie en justitie kunnen weinig tot niets doen tegen deze slinkse wijze van handelen, omdat er meestal geen strafbaar feit wordt gepleegd.
---
Ellie Lust die in de voetsporen wil treden van een Thijs Zeeman / Alberto Stegeman / Peterrrr / Marcel van de Ven
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:10 schreef spapaars het volgende:
Aanstaande zondag ook de 4e serie/seizoen van Startrek Discovery op Paramount Network
Btw. Leuk dat jullie komen tippen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:36 schreef Flitskikker het volgende:
Opgelicht in de liefde?
---
Ik vind haar ook niet sympathiekquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk een flopshow. Maar dat komt ook voornamelijk door mijn ergenis aan de betweterige Lust.
Ja het was een geweldig mens. Heel erg eigen en gezellig met al haar diertjes en karakter. Ken haar uiteraard niet; maar ze leek mij een lief en warm mensquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:58 schreef Firuze60 het volgende:
Loretta dood, schrik ervan, dacht dat ze nog wel wat jaartjes mee zou kunnen, alweer een ex-liefje van Jeroen aan het hemelen, sneu! Vond haar een lief en leuk mens.
Jakkes ja, ik snap je, ik ben van 1957, Loretta was dus een generatiegenoot en ik hoef heus niet 80 ofso te worden, maar voor je 70ste jaar vind ik nog best 'jong' om te hemelen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het was een geweldig mens. Heel erg eigen en gezellig met al haar diertjes en karakter. Ken haar uiteraard niet; maar ze leek mij een lief en warm mens
Op het moment lijkt iedereen stervende (zowel BN als in mijn prive) maakt me een beetje angstig
Oh dar snel ik ook jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jakkes ja, ik snap je, ik ben van 1957, Loretta was dus een generatiegenoot en ik hoef heus niet 80 ofso te worden, maar voor je 70ste jaar vind ik nog best 'jong' om te hemelen.
https://www.bndestem.nl/s(...)en-echt-zo~a1b4d56d/quote:Doorgaans kameraden, schouder aan schouder. Nu: lijnrecht tegenover elkaar. Oud-commando’s Ray Klaassens en Dai Carter gaan in het nieuwe programma Strijders de strijd aan met elkaar, scherp in het vizier gehouden door Jeroen van Koningsbrugge. Klaassens gaat de uitdaging graag aan.
Ik denk net andersomquote:Op maandag 31 maart 2025 18:01 schreef StephanL het volgende:
Ik ga denk voor Strijders n Meilandjes neem ik op.
Graag gedaan schat. Geniet ervanquote:Op donderdag 3 april 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje
Weer leuke televisie vanaond
Jaquote:
Fijn dat je tevreden bent vandaag. Tevreden zijn is al goed genoeg. Ik zeg altijd, ik ben een tevreden mens en bij momenten ben ik heel gelukkig.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja![]()
Lekker me verbazen over Meester Visser. Niet om hem, maar om de mensen en waar ze zich druk om maken (alhoewel, voorstukje vanavond vond ik wel een sneu verhaal)
Simpel haakwerkje en genieten maar
Nu Hells Kitchen inhalen en knutsel
Ben wel tevreden vandaag
Helemaal mee eens! Ik ben sowieso wel tevreden hoor! Ik heb heel weinig te klagen en ben altijd erg dankbaar met wat ik hebquote:Op donderdag 3 april 2025 12:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Fijn dat je tevreden bent vandaag. Tevreden zijn is al goed genoeg. Ik zeg altijd, ik ben een tevreden mens en bij momenten ben ik heel gelukkig.
Wat superfijn voor jequote:Op zaterdag 5 april 2025 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vannacht zo netjes geslapen. Half twaalf tot acht
Na een omgedraaid ritme erg blij mee
Ja dat lijkt mij ook leuk. Kijk ik later terugquote:Op maandag 7 april 2025 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Ellie Lust goes Cheese van de Bacon? 20.30 RTL5.
Eens kijken of dat wat is.
Ja, maandag is de beste tv dag. Ik heb vandaag een online afspraak. Dat wordt dus terugkijken voor mij.quote:Op maandag 14 april 2025 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen !
Maandag is televisiedag voor mij
Gelukkig is terugkijken een optiequote:Op maandag 14 april 2025 10:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, maandag is de beste tv dag. Ik heb vandaag een online afspraak. Dat wordt dus terugkijken voor mij.
Ja? Bakt ze er wat van?quote:Op maandag 14 april 2025 20:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ellie Lust is op RTL5 is best vermakelijk.
Niet zijzelf, de cheesevandebaconimitatie.quote:Op maandag 14 april 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja? Bakt ze er wat van?
Ik vind haar zo humorloos
Ah okequote:Op maandag 14 april 2025 20:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niet zijzelf, de cheesevandebaconimitatie.
Dan moet je geen kapster worden.quote:Op maandag 14 april 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja? Bakt ze er wat van?
Ik vind haar zo humorloos
Best een leuk programma en wat een verhalen!quote:Op maandag 14 april 2025 20:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ellie Lust is op RTL5 is best vermakelijk.
Begin toch nieuwsgierig te worden...quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Best een leuk programma en wat een verhalen!
Gisterenochtend Champions League kijken. Fucking grote spoiler vol in beeld.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, ook leuk
Hier denk ik terugkijken van dingen (geen gedoe met reclames dan)
Ja leuk. Ga ik kijken danwel opnemen.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er komt een nieuw seizoen Code van Coppens zondag!
Logeer dan bij mijn moederquote:Op woensdag 16 april 2025 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja leuk. Ga ik kijken danwel opnemen.
Ik kijk het eigenlijk zelden tot nooit. De mooiste muziekstukken hoor ik later wel via diverse kanalen op het internet.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja De Passion
Misschien kijk ik dat. Alleen zo tenenkrommend... eigenlijk alleen leuk on te kijken met iemand die net zo cynisch is als je zelf bent. In mijn eentje is het altijd niet leuk... toch geef ik het elk jaar een kans
Net weer.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisterenochtend Champions League kijken. Fucking grote spoiler vol in beeld.
TV / [NPO1] The Passion 2025 #1quote:Op donderdag 17 april 2025 09:51 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van Donderdag;
Dagelijks:
18.55: Lang leve de liefde SBS6
19.30: Bondgenoten SBS6
19.50: Per seconde wijzer NPO2
Diversen;
20.30: Married at first sight RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/married-at-first-sight
20.30: St. Willebrord: Het mirakel van Brabant RTL5 https://www.tvgids.nl/amu(...)-mirakel-van-brabant
20.35: The Passion NPO1 https://www.tvgids.nl/religieus/the-passion
20.35: Frank Visser doet uitspraak SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/mr-frank-visser-doet-uitspraak
Sport:
21.10: NPO Doc: Special Olympics - Grenzen verleggen in de sneeuw NPO3 https://www.tvgids.nl/spo(...)rleggen-in-de-sneeuw
Docu/Reportage/Informatief:
20.25: Wortelboer en van Rossem NPO3
Actueel:
18.00: Nieuws van de dag SBS6
19.00: Eva NPO1
21.35: Vandaag Inside SBS6
22.00; Lubach RTL4
22.35: Beau RTL4
22.40: Bar Laat NPO1
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar
@:Kissingbird
Typefouten onder voorbehoud
Oh shit. Die had ik willen noemen en kijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:13 schreef Isane het volgende:
Om 21:30 op National Geographic Channel
https://www.tvgids.nl/informatief/amsterdam-centraal-24-7
Documentaire over Amsterdam CS
Ja dat dusquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:04 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Pff, te veel om te kijken. Dat wordt opnemen.
De Bondgenoten
Dreamschool
De wijkagent
De boer op
De rijdende rechter
Papi en de Penoze
Maak er een mooie dag van
Wow jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:04 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Pff, te veel om te kijken. Dat wordt opnemen.
De Bondgenoten
Dreamschool
De wijkagent
De boer op
De rijdende rechter
Papi en de Penoze
Maak er een mooie dag van
Kijk ik uit principe niet. Want, Ellie Lustquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:20 schreef potjecreme het volgende:
Wat een verhaal weer bij Opgelicht in de liefde.
Alles opnemen en dan op een ander moment rustig kiezen een idee?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow ja
Onze lijsten lijken op elkaar
Alleen het is zo veel dat ik uit keuzestress niks kijk
Wat heeft Ellie je misdaan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Kijk ik uit principe niet. Want, Ellie Lust
Heb NLziet. Dus dat terugkijken komt wel goedquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Alles opnemen en dan op een ander moment rustig kiezen een idee?
Niets. Maar op de een of andere manier heb ik een behoorlijke hekel aan haar. Misschien omdat ze op mij zo hooghartig overkomt en lijkt te doen alsof zij de beste politieagente op aarde is. Maar dat is mijn mening, hoef je verder niets mee te doen.quote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb NLziet. Dus dat terugkijken komt wel goed
Zit nu even series te kijkenHet Blok Australië
Hoofd is te vol en dit leidt wel lekker af
Ben het met je eensquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Niets. Maar op de een of andere manier heb ik een behoorlijke hekel aan haar. Misschien omdat ze op mij zo hooghartig overkomt en lijkt te doen alsof zij de beste politieagente op aarde is. Maar dat is mijn mening, hoef je verder niets mee te doen.![]()
Ik heb dat trouwens ook bij Humberto Tan. Nergens op gebaseerd verder. Maar ik sla dan even over.
Yep. Dagelijks een half uur nieuwe afleveringen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:18 schreef Isane het volgende:
Zo te zien komt overtreders er weer dagelijks op
Iedereen blijquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Dagelijks een half uur nieuwe afleveringen.
Lijkt me ook een goede serie. Nederland is gewoon het beste tv land ter wereld. Misschien samen met de BBC.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nederland is tegenwoordig goed in series!
Kijk nu naar de vuurwerkramp... zo pakkend!
Hij staat al compleet op NLzietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goede serie. Nederland is gewoon het beste tv land ter wereld. Misschien samen met de BBC.
Dat heb ik ook vaak hoor. Niks mis mee.:)quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij staat al compleet op NLziet
Het is een indringende serie. Na een aflevering even iets anders nodig. De serie is goed en raakt me echt (misschien stom van me hoor)
Graag gedaan. Ik heb veel keuze dus ik kijk even wat ik opneem en wat ik kijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje
Buiten het gebruikelijke weet ik nog niet wat ik wil zien
Eigenlijk alleen de rijdende rechter en blok en bondgenotenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik heb veel keuze dus ik kijk even wat ik opneem en wat ik kijk.
Jij gaat niet slapen dusquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:40 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van.
![]()
Mijn programma's:
De Bondgenoten
De wijkagenten
De rijdende rechter
Jelies en Gnodde
Back to reality
Papi & Penoze
Het graf van Rachel
Ik kijk nu de herhaling.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Opgelicht in de Liefde weer met een bizar verhaal.
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:34 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes. Door omstandigheden komt er de rest van de week geen tv.gids. Ik wens jullie een fijne week en tot volgende week![]()
Snowsquall
Die van nu is ook wel weer bizar.quote:
Vandaag opgelicht in de liefde terugkijken. En misschien kopen zonder kijken. Kon gister niet kijken.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:16 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van maandag:
Dagelijks;
18.55: Overtreders SBS6
18.55: Lang leve de liefde NET5
19.30: De Bondgenoten SBS6
19.50: Met het mes op tafel NPO2
20.30: Het blok NET5
Diversen;
20.28: Hazes en Hoogkamer; tot uw dienst SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/hazes-hoogkamer-tot-uw-dienst
20.30: Kopen zonder kijken RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/kopen-zonder-kijken
20.30: Opgelicht in de liefde RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/opgelicht-in-de-liefde
20.35: Strijders NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/strijders
Docu/Reportage/Informatief:
20.25: Van Roosmalen op reportage NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/van-roosmalen-op-reportage
21.35: Keuringsdienst van waarde NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/keuringsdienst-van-waarde
22.20: De wankelende rechtsstaat NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/de-wankelende-rechtsstaat
Actueel;
18.00: Nieuws van de dag SBS6
19.00; Eva NPO1
21.35: Vandaag Inside SBS6
22.01: Lubach NPO1
22.40: Renze RTL4
22.10; Bar Laat NPO1
Snowsquall
Typefouten onder voorbehoud
Even een dikke knuffel voor jouquote:Op maandag 12 mei 2025 18:34 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes. Door omstandigheden komt er de rest van de week geen tv.gids. Ik wens jullie een fijne week en tot volgende week![]()
Snowsquall
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey @:praadje
Weer een lijstje
Dank je wel!
Was weer fijn bij de tandartsquote:Op maandag 19 mei 2025 09:51 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes, we zijn er weerMaak er een mooie dag van
Goed hoor. Lief dat je het vraagt. Had even wat andere dingen aan mijn hoofd. Niets bijzonders hoor maar het kostte me wel tijd en energie.quote:
Altijd fijnquote:Op maandag 19 mei 2025 16:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Was weer fijn bij de tandarts![]()
Maar hopelijk nu half jaartje gehad.
Gelukkig van het goedequote:Op maandag 19 mei 2025 22:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed hoor. Lief dat je het vraagt. Had even wat andere dingen aan mijn hoofd. Niets bijzonders hoor maar het kostte me wel tijd en energie.
Tandarts... brrrquote:Op maandag 19 mei 2025 16:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Was weer fijn bij de tandarts![]()
Maar hopelijk nu half jaartje gehad.
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig van het goede
Ja soms vraagt het leven prioriteiten![]()
Knuffel!
Dat las ik ook net in mijn televiekrantje! (vind het leuk om in de ochtend programma's te omcirkelen). Maakt mij ook blijquote:
Ja, uit de schulden heb ik ook interesse in.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat las ik ook net in mijn televiekrantje! (vind het leuk om in de ochtend programma's te omcirkelen). Maakt mij ook blij
En het eea terugkijken vandaag
Uit de Schulden lijkt me ook interessant. Of ik ga me ergeren of het is leerzaam, ben benieuwd welke kant "het kwartje op valt" (excuus voor de slappe woordgrap)
Krijg altijd plaatsvervangende stress van dat soort programma's. Alleen kan het ook niet laten om het te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, uit de schulden heb ik ook interesse in.
Interessantquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, uit de schulden heb ik ook interesse in.
Ik moet nog kijken. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Interessant
Verbazingwekkend...die lui hebben per week meer geld dan ikzou wel eens die kasboekjes uitgebreid willen zien... hoe dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |