En wat had jij in gedachten?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ik zat net een tt te typen. Maar hij is je gegund hoor![]()
Sepo
De vorige was: @WcPot is terug van weggeweest en ik had @WcPot is weg van teruggeweestquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En wat had jij in gedachten?
Even nieuwsgierig
Hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ik zat net een tt te typen. Maar hij is je gegund hoor![]()
Sepo
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:30 schreef praadje het volgende:
[..]
De vorige was: @:WcPot is terug van weggeweest en ik had @:WcPot is weg van teruggeweestNa de tt heb ik hem amper nog gezien haha.
Eerst had ik ook zoiets in gedachten maar ons ghosten houdt in geen naam tt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:30 schreef praadje het volgende:
[..]
De vorige was: @:WcPot is terug van weggeweest en ik had @:WcPot is weg van teruggeweestNa de tt heb ik hem amper nog gezien haha.
Oh ja, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eerst had ik ook zoiets in gedachten maar ons ghosten houdt in geen naam tt.
Hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu vrees ik wel voor de consequenties als ik een offline dagje wil
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hahaha
Ook ik ging naar je opzoek toen je een paar dagen er niet was. Gelukkig was je lekker op vakantie!
Waar voel jij je schuldig over? Vakantie was en is je van harte gegund!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Voel me daar een beetje schuldig over... Al was de vakantie tof
Ik dacht dat ik het communiceert had dat ik weg was. Niet dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waar voel jij je schuldig over? Vakantie was en is je van harte gegund!
Goedemorgenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:43 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een zonnige dag van
Oh dat programma is zo leukquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:43 schreef Isane het volgende:
Oehh, over 60 dagen seizoen 2 van Schiphol airport
Jij (jullie) ook een fijn weekend.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
Fijn weekend alvast gewenst
Ook leukquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:43 schreef Isane het volgende:
Oehh, over 60 dagen seizoen 2 van Schiphol airport
Fijne dag voor jou ook praadjequote:Op maandag 24 maart 2025 09:59 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
Graag gedaan lieverd en fijn om te horenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Nieuwe week met nieuwe kansen
Meilandjes vanavond
Bedankt @:praadje dat je dit zo trouw doet. Wordt gewaardeerd
Heeee COTSquote:Op maandag 24 maart 2025 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Nieuwe week met nieuwe kansen
Meilandjes vanavond
Bedankt @:praadje dat je dit zo trouw doet. Wordt gewaardeerd
Hey jijquote:Op maandag 24 maart 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heeee COTS![]()
![]()
Goedemorgen! Lang niet gesproken. Gaat het goed met je?
jaa echt al een tijd geledenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey jij
Inderdaad! Hoe is het met jou?
Hier gaat het primabeetje moeite met slapen, maar wel gelukkig op het moment. Lekker bezig met mijn hobby's en eindelijk een fijn balans in mijn agenda
Als jij de prima ook vasthoudt of vergrootquote:Op maandag 24 maart 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaa echt al een tijd geleden![]()
Vind het fijn om te lezen dat het met jou prima gaat en dat je gelukkig bent nu!![]()
![]()
Hier gaat het ook prima.
Vasthouden!!
Dan ben je nog eventjes zoetquote:Op maandag 24 maart 2025 18:00 schreef praadje het volgende:
De bondgenoten en ik ben bezig om 'overtreders' in te halen. Nog een stuk of 12 afleveringen te gaan
Dank je wel voor de tipquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:36 schreef Flitskikker het volgende:
Opgelicht in de liefde?
Ellie Lust en haar team confronteren fraudeurs die niet alleen het hart hebben gebroken van hun geliefden, maar hen ook berooid hebben achtergelaten. Politie en justitie kunnen weinig tot niets doen tegen deze slinkse wijze van handelen, omdat er meestal geen strafbaar feit wordt gepleegd.
Trailer: https://v2.videoland.com/(...)in-de-liefde-c_77168
Vanaf maandag 7 april 20:30 op RTL 5
---
Ellie Lust die in de voetsporen wil treden van een Thijs Zeeman / Alberto Stegeman / Peterrrr / Marcel van de Ven
Wat verwachten jullie? Topshow of flopshow?
Ik denk een flopshow. Maar dat komt ook voornamelijk door mijn ergenis aan de betweterige Lust.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:36 schreef Flitskikker het volgende:
Opgelicht in de liefde?
Ellie Lust en haar team confronteren fraudeurs die niet alleen het hart hebben gebroken van hun geliefden, maar hen ook berooid hebben achtergelaten. Politie en justitie kunnen weinig tot niets doen tegen deze slinkse wijze van handelen, omdat er meestal geen strafbaar feit wordt gepleegd.
---
Ellie Lust die in de voetsporen wil treden van een Thijs Zeeman / Alberto Stegeman / Peterrrr / Marcel van de Ven
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:10 schreef spapaars het volgende:
Aanstaande zondag ook de 4e serie/seizoen van Startrek Discovery op Paramount Network
Btw. Leuk dat jullie komen tippen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:36 schreef Flitskikker het volgende:
Opgelicht in de liefde?
---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |