Even een dikke knuffel voor jouquote:Op maandag 12 mei 2025 18:34 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes. Door omstandigheden komt er de rest van de week geen tv.gids. Ik wens jullie een fijne week en tot volgende week![]()
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar
@:Kissingbird
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey @:praadje
Weer een lijstje
Dank je wel!
Was weer fijn bij de tandartsquote:Op maandag 19 mei 2025 09:51 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes, we zijn er weerMaak er een mooie dag van
Goed hoor. Lief dat je het vraagt. Had even wat andere dingen aan mijn hoofd. Niets bijzonders hoor maar het kostte me wel tijd en energie.quote:
Altijd fijnquote:Op maandag 19 mei 2025 16:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Was weer fijn bij de tandarts![]()
Maar hopelijk nu half jaartje gehad.
Gelukkig van het goedequote:Op maandag 19 mei 2025 22:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed hoor. Lief dat je het vraagt. Had even wat andere dingen aan mijn hoofd. Niets bijzonders hoor maar het kostte me wel tijd en energie.
Tandarts... brrrquote:Op maandag 19 mei 2025 16:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Was weer fijn bij de tandarts![]()
Maar hopelijk nu half jaartje gehad.
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig van het goede
Ja soms vraagt het leven prioriteiten![]()
Knuffel!
Dat las ik ook net in mijn televiekrantje! (vind het leuk om in de ochtend programma's te omcirkelen). Maakt mij ook blijquote:
Ja, uit de schulden heb ik ook interesse in.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat las ik ook net in mijn televiekrantje! (vind het leuk om in de ochtend programma's te omcirkelen). Maakt mij ook blij
En het eea terugkijken vandaag
Uit de Schulden lijkt me ook interessant. Of ik ga me ergeren of het is leerzaam, ben benieuwd welke kant "het kwartje op valt" (excuus voor de slappe woordgrap)
Krijg altijd plaatsvervangende stress van dat soort programma's. Alleen kan het ook niet laten om het te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, uit de schulden heb ik ook interesse in.
Interessantquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, uit de schulden heb ik ook interesse in.
Ik moet nog kijken. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Interessant
Verbazingwekkend...die lui hebben per week meer geld dan ikzou wel eens die kasboekjes uitgebreid willen zien... hoe dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |