Vandaag?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat we weer de 42 graden aan gaan tikken.
Dit jaar, in de zomerquote:
Vandaag? Als het ff kanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat we weer de 42 graden aan gaan tikken.
Wel fijn als je flexibel kan zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, gistermiddag wel. Maar begin vandaag wat later is het plan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben nog aan het luisteren, zit geduldig te wachten tot mijn oren wegrennen.
Ga weg, hoor.quote:
Ja, die is niet helemaal goed.quote:
Weet vrij zeker dat die in een van mijn RMM's zit, maar weet niet welkequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I knowStaat ook in mn playlist voor op de weg
Hij mag 20 graden van mij hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die is niet helemaal goed.
Ik was hem nog niet tegen gekomen in 6 en de 1e, maar moet de rest nog beluisterenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet vrij zeker dat die in een van mijn RMM's zit, maar weet niet welke
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Citizen.Erased
Ik heb een go voor een nieuw te starten opleidingZie mij gaan jong
22 graden is meer dan primaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij mag 20 graden van mij hebben.
Wat is er ?quote:
Werk je halve dagenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel fijn als je flexibel kan zijn
Ik ben vroeger begonnen, dus ook vroeger eindigen
Kreeg ik gisteren weer een soort opmerking: oh, 4E is avond aan het vieren
Ja joh, als ik om 7 uur begin, dan ben ik om half 4 wel een keer uitgewerkt en als je dan om 16.15 een berichtje stuurt, ben ik niet meer online
Dus jij klikt op alle muzieklinkjes?quote:
Ga weg hoor, slavendrijverquote:
Ik klik echt overal op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus jij klikt op alle muzieklinkjes?
Goed om te wetenquote:
quote:
quote:
Bovendien is de juiste spelling paardtimerquote:
Meestal is dat geen dag.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:14 schreef rival het volgende:
[..]
Alle ramen en deuren dicht dat overleef je wel een dag.
Doe ik het vandaag ook wel voor eigenlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij mag 20 graden van mij hebben.
Hihihihi.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Bovendien is de juiste spelling paardtimer
We hebben het ook niet over een normale situatie waar het een hele week heet is. Gewoon vandaag ffquote:
Volgens mij zit die in 4 of 5quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was hem nog niet tegen gekomen in 6 en de 1e, maar moet de rest nog beluisteren
Ja, heel realistisch weerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over een normale situatie waar het een hele week heet is. Gewoon vandaag ff
Ondertussen, "BBC weather warns of extreme Arctic cold attack as shock snow in April is on the cards"quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:15 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ik het vandaag ook wel voor eigenlijk
Check.quote:
Iedereen hier die overdag post werkt halve dagen.quote:
Schaatsen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondertussen, "BBC weather warns of extreme Arctic cold attack as shock snow in April is on the cards"
BBC liegt altijd, dus het zal wel 40 graden worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondertussen, "BBC weather warns of extreme Arctic cold attack as shock snow in April is on the cards"
Linkse broodje zit een beetje mensenpoep op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:15 schreef Karzai het volgende:
Half dagje arbeiden vandaag
Ik neem 2 lekkere broodjes mee
[ afbeelding ]
Ja, bedankt weer voor de positiviteit Kaneel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen hier die overdag post werkt halve dagen.
Anders wel gek dat je tijdens werk tijd genoeg hebt om te schijtposten.
Gatver.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkse broodje zit een beetje mensenpoep op.
Boarden in Aprilquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
shoarmarolladequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
quote:103. Da Emperor - Get Funky
104. DJ Snake Ft. Yellow Claw - Ocho Cinco
105. Qatja S. - Geen Haar Beter
Uitstekende keuzequote:
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
*checkt tijd*quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhm.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker saampjes in een superwak verdwijnen.
US zit in een tijd vacuüm.quote:
Gewoon al je leerlingen dwars door de Maan heengooien, heb je ook tijd om af en toe wat te posten hierquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme maan, nog meer kraters.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon al je leerlingen dwars door de Maan heengooien, heb je ook tijd om af en toe wat te posten hier
Knap dat je de soort kunt herkennen aan 1 matige foto.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#AllevrouweninAmsterdam, binnen blijven vandaag, of trek wat vuilniszakken aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef Karzai het volgende:
geloof dat de centjes vandaag ook weer gestort gaan worden dus ik kan na het werk linea recta het terras op
Heb maandag een gesprek met baas 2 en 3 over het teveel aan uren dat ik draai. Ik zal deze optie meenemen!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon al je leerlingen dwars door de Maan heengooien, heb je ook tijd om af en toe wat te posten hier
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Maan heeft moeite om zichzelf te uiten: 'Stukje ben ik kwijtgeraakt'
reddingsbootje eerderquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week komt het schip met geld weer
Best positief toch, dat jullie kennelijk zulke banen hebben waar dit gewoon mogelijk is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt weer voor de positiviteit Kaneel.
ja er zat wat vet op de lens zie ik nuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap dat je de soort kunt herkennen aan 1 matige foto.
Altijd al geweten dat je een strontexpert was.
Wij zijn het uitverkoren volk der Kantoortijgers, zo heeft God het allemaal ontworpen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best positief toch, dat jullie kennelijk zulke banen hebben waar dit gewoon mogelijk is.
Ohquote:
Wel schoon naar de kelder.quote:
Springen er ineens allemaal mensen in het water.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat er hier op de Binnendieze ineens aan bootje met euromuntjes aan komt varen.
Je moet zelf de slingers ophangenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fout gevonden.![]()
En opgelost.![]()
Goed bezig.
Bootje gezonken door het gewicht want een beetje Fokken levert nu eenmaal een kapitaal op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Springen er ineens allemaal mensen in het water.
Ja, beetje schijtposten, de helft van de tijdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bootje gezonken door het gewicht want een beetje Fokken levert nu eenmaal een kapitaal op.
Dat doen ze ook met 42 graden dus eigenlijk is een dag met 42 graden een boot vol euro’s waardquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Springen er ineens allemaal mensen in het water.
Ja oke, interessante manier om dingen te bekijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doen ze ook met 42 graden dus eigenlijk is een dag met 42 graden een boot vol euro’s waard
Als ik wat schijtpost kunnen mensen daar slimmer van worden, gelukkiger ook, en simpelweg een beter mens.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, beetje schijtposten, de helft van de tijd
Of gewoon 80%
Hier komt het bonusschip ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week komt het schip met geld weer
Denk niet dat van Fok ooit iemand een beter mens is geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik wat schijtpost kunnen mensen daar slimmer van worden, gelukkiger ook, en simpelweg een beter mens.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat van Fok ooit iemand een beter mens is geworden.
Niet?quote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:
Ja ik ga maandag wel mee langs om waarschijnlijk te horen te krijgen dat er niks aan de hand is.quote:
Moggequote:
Genoeg halfjes die er een relatietietje met een ander halfje aan over heeft gehouden, toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ga even kijken hoe het staat met de worstenbroodjes
knoerthard natuurlijk nog want ze waren voor de lunch niet voor ontbijt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ga even kijken hoe het staat met de worstenbroodjes
Whehe, ja maar als ik ze in de oven gooi dan komt alles wel weer goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
knoerthard natuurlijk nog want ze waren voor de lunch niet voor ontbijt?
Jazeker.quote:
Een twee halfjes maken een helequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg halfjes die er een relatietietje met een ander halfje aan over heeft gehouden, toch?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg halfjes die er een relatietietje met een ander halfje aan over heeft gehouden, toch?
drinkt ze wel normaal?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga maandag wel mee langs om waarschijnlijk te horen te krijgen dat er niks aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |