SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KIJK MOOIE TOP ZESik ben bijna in de top 5
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sorry, kon het niet latenquote:
Maar veel spelplezier!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik mis @AardappelSchotelquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
KIJK MOOIE TOP ZESik ben in de top 5
Ik voel me buitengesloten hierdoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
KIJK MOOIE TOP ZESik ben in de top 5
Tr gemachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Blufquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten hierdoor
Tr gemachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hihi ja, maar dacht dat AS er niet meer was om er iets van te zeggenquote:
Ik heb een dm van hemquote:
Gehad en die User is nu op anoniem. Kijk dat topic in ONZ maar. Want daar staat hij op anoniemWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien iemand anders die de naam nu hoeft? Of hij is terug?quote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Blijkbaar had de kat nog klachten over het gebrek aan yoga deze week
Ik pak de mat en hij komt meteen aangerendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iemand heeft gewoon die username in de laatste twee uur geclaimed. TriestWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je kat wil mee doen met yoga?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Blijkbaar had de kat nog klachten over het gebrek aan yoga deze week
Ik pak de mat en hij komt meteen aangerend
Dat mag nooit van @Dannyquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien iemand anders die de naam nu hoeft? Of hij is terug?
Dus vreemd ditThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je blijft hier gewoon.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vraag As ffquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat mag nooit van @:Danny
Dus vreemd dit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je kleed ligt niet goed onder de bank bij de puntquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee terugkomen van anoniem mag niet toch? Dacht alleen onder een andere naam weerquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien iemand anders die de naam nu hoeft? Of hij is terug?
AubergineSchotel lijkt me wel wat
Bahquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee terugkomen van anoniem mag niet toch? Dacht alleen onder een andere naam weer
AubergineSchotel lijkt me wel wat
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh zou kunnen..quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee terugkomen van anoniem mag niet toch? Dacht alleen onder een andere naam weer
AubergineSchotel lijkt me wel wat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waag het niet hoorquote:
Zal niet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee terugkomen van anoniem mag niet toch? Dacht alleen onder een andere naam weer![]()
Moet je zin maken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:05 schreef KoningWouter het volgende:
Bohh, heb vandaag weer ZOVEEL zin om NIET bij mijn buurman te gaan belletje trekken!
Oh wachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoe krijg je überhaupt die vleermuis te pakkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:06 schreef DJMO het volgende:
https://nos.nl/l/2560491
Hoe ziek in je hoofd ben je dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een kut tuig zeg bahquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:06 schreef DJMO het volgende:
https://nos.nl/l/2560491
Hoe ziek in je hoofd ben je dan?![]()
Nee.quote:
Heb ik net nieuwe vrienden hier, gaan ze weg.
Jus gaat nergens heenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet waar zijn huis staatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga nooitquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou jullie teveel gaan missenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee.
Heb ik net nieuwe vrienden hier, gaan ze weg.![]()
![]()
Met die rare dingen op het raam?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus gaat nergens heen
Ik weet waar zijn huis staat
Mooi, want anders kom ik mee om’m te halenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus gaat nergens heen
Ik weet waar zijn huis staatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeh, misschien toch maar gaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mooi, want anders kom ik mee om’m te halen![]()
![]()
Misschien neem ik binnenkort wel een fokvakantieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe even niet zo grappigquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
Misschien neem ik binnenkort wel een fokvakantieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waar was dat ook alweer vanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij hebt een kittenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kleed ligt niet goed onder de bank bij de punt
Dud0r heeft een ADHD dinoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik ga ze niet uitschrijven hier maar de letters waren de eerste letters van de landen of zoiets onhandigs.quote:![]()
Oké dus?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij hebt een kitten
Dud0r heeft een ADHD dino
Ik doe gewoon alsof ik dit niet heb gelezenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
Bastogne koeken zijn zo'n beetje de meest ranzige koeken die ik me kan voorstellen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heel verstandigquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof ik dit niet heb gelezen![]()
Ja maar ze gaat nu ook op vakantie straks dus dan kan dat nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof ik dit niet heb gelezen
Je weet elke keer weer een goede grijns op mijn face krijgen Steven!![]()
![]()
Ja hoor laat ons maar weer achter hierquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tenzij het heel slecht weer wordt
Verdullemequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar ze gaat nu ook op vakantie straks dus dan kan dat niet![]()
![]()
Een korte fok vakantie is soms wel lekker
Al hou ik het maar 3 dagen vol"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jus is er tochquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoor laat ons maar weer achter hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En iedereen woont in Waddinxveen hier. Of wat het ook was, ver weg in elk geval. ;-; dus ja. Hé!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij bent toch niet Justin.quote:
Ik woon op de Veluwequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
En iedereen woont in Waddinxveen hier. Of wat het ook was, ver weg in elk geval. ;-; dus ja. Hé!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oké dus als jij mee naar bed gaat, komt Grey ook. Priemquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog steeds verquote:
Oke het is dus nu kunst om zo veel mogelijk bordjes (chats) tegelijkertijd omhoog te houden.
En kijken hoeveel je kunt beantwoorden.
Zoiets?![]()
Wat zeg je?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:14 schreef KoningWouter het volgende:
Oke het is dus nu kunst om zo veel mogelijk bordjes (chats) tegelijkertijd omhoog te houden.
Zoiets?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezelli tochquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dus als jij mee naar bed gaat, komt Grey ook. Priem![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:14 schreef KoningWouter het volgende:
Zoiets?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Huhquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:14 schreef KoningWouter het volgende:
Zoiets?Trust nobody![]()
Mag ik middenin?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ben nu dus hier aan het chatten en op whatsapp en andere kanalen. Dit trekt mijn brein slecht.quote:![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dan leg je even een container in dat kanaal.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ben nu dus hier aan het chatten en op whatsapp en andere kanalen. Dit trekt mijn brein slecht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rest afsluiten en op 1 richtenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ben nu dus hier aan het chatten en op whatsapp en andere kanalen. Dit trekt mijn brein slecht.Trust nobody![]()
Doe ik thanks!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Rest afsluiten en op 1 richten![]()
Steek je handen dan uitttquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hehe even een stapje terug is misschien een goed idee. Even appje beantwoorden dan maar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan leg je even een container in dat kanaal.![]()
I BELIEVE IN A THING CALLED LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE.
Wat een KUT RIFF om op gitaar onder de knie te krijgen als je dat soort dingen nooit speelt
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Spannendquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe even een stapje terug is misschien een goed idee. Even appje beantwoorden dan maar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeft niet hèquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe even een stapje terug is misschien een goed idee. Even appje beantwoorden dan maar.
Mensen voelen zich bijna verplicht te antwoorden tegenwoordigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nl doet het best lekker
Durf het bijna niet te zeggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eerste set iig welquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
Nl doet het best lekker
Durf het bijna niet te zeggen
Geldt dat nog steeds?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen poule
Maar dan eet jij een sportschoen?![]()
![]()
Ja dat moet ik dus leren nog. Denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeft niet hè
Mensen voelen zich bijna verplicht te antwoorden tegenwoordig![]()
Hoe is het mogelijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat wil je nu doen ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dus leren nog. Denk ik.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon een beetje chatten met jullie hier![]()
![]()
Ik vroeg het niet aan jouquote:![]()
![]()
Jij hebt een vent
Post je mobiel ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon een beetje chatten met jullie hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon een beetje chatten met jullie hierhier wordt een hard spel gespeeld
Smile, it's free therapy.![]()
Nou sorry hoor MEVROUWquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou![]()
![]()
Jij hebt een ventWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lijkt verdomme soms wel een SCquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hier wordt een hard spel gespeeld
![]()
![]()
Hehe ik word deze maand 2e als er niets raars gebeurt. Vind het prima zo.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hier wordt een hard spel gespeeld
![]()
Sekschat?quote:
Alleen bij wedstrijden van het Nederlands elftal dan welquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Leg die telefoon wegquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope. Lig op bank met de laptop.
Dan heb je er ook geen last van
Bel 06-bolkquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Whatsapp webquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leg die telefoon weg
Dan heb je er ook geen last van
Oh was niet tegen mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen bij wedstrijden van het Nederlands elftal dan wel![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Whatsapp web
Oh was niet tegen mij![]()
![]()
![]()
![]()
Jij brengt hem op ideeenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leg die telefoon weg
Dan heb je er ook geen last van![]()
![]()
Eerste leg?quote:
Daar ga ik niet meer aan beginnen hoor
Was referentie naar de ninja edit van @greysbones
Ow hehequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerste leg?
Was referentie naar de ninja edit van @:Greysbones![]()
![]()
Ik post mobielquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerste leg?
Was referentie naar de ninja edit van @:Greysbones
Das nie eerlijk
Ja valt niet tegen idd. Veel energiequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
Nl doet het best lekker
Durf het bijna niet te zeggenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Yes, nu maar hopen dat ze in de tweede helft ook zo gaan spelen straksquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
Altijd!
Goed excuus voor mijn traagheid @:JustinKWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij hebt toch geen excuus nodigquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
Altijd!
Goed excuus voor mijn traagheid @:JustinK![]()
![]()
Dan moet ik soms aanpassenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
Altijd!
Goed excuus voor mijn traagheid @:JustinK
Vanwege
AutocorrectThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet ik soms aanpassen
Vanwege
Autocorrect
Vandaar
Dat je
Dat doetWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook. Dan heeft autocorrect mijn posts verkeerd gecorrigeerd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanwege
AutocorrectHow can I make this topic about me?![]()
Echtquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Dat doe ik op de laptop
Ook
Waar?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat geeftquote:
Niet lieverdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanwege
Autocorrect
Maar als ik geen zin heb in sc is het wel makkelijk in het wilde weg swipen en kijken welke woorden mn foon er van maakt
Dat doe je toch bij al je posts?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar als ik geen zin heb in sc is het wel makkelijk in het wilde weg swipen en kijken welke woorden mn foon er van maakt![]()
![]()
vieze woorden misschien ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar als ik geen zin heb in sc is het wel makkelijk in het wilde weg swipen en kijken welke woorden mn foon er van maakt
How can I make this topic about me?![]()
DC meer dansen jutten schreef de eerste aflevering op het podium van het festival in Rotterdamquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar als ik geen zin heb in sc is het wel makkelijk in het wilde weg swipen en kijken welke woorden mn foon er van maaktWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2967 / +112 / +83 / 8021 / 8800
2. KoningWouter / 859 / +74 / +58 / 3224 / 3663
3. KillemWieft / 709 / +67 / +32 / 589 / 855
4. _UserName_ / 658 / +29 / +74 / 891 / 1153
5. Dr.Mikey / 528 / +51 / +48 / 870 / 1082
6. Moeraskat / 459 / +10 / +63 / 3021 / 3267
7. Bally-b / 452 / +59 / +0 / 60 / 124
8. kree / 420 / +0 / +0 / 1537 / 1759
9. devzero / 416 / +1 / +1 / 312 / 413
10. hemarookworst / 347 / +16 / +2 / 1397 / 1649
11. Lovely / 325 / +4 / +22 / 1674 / 1954
12. mario390 / 318 / +4 / +0 / 223 / 343
13. gebrokenglas / 291 / +10 / +34 / 1836 / 2058
14. HappyCharly / 284 / +26 / +41 / 1579 / 1772
15. sp3c / 279 / +40 / +41 / 590 / 710
16. ToT / 233 / +10 / +23 / 1773 / 1899
17. Grotetijd / 230 / +1 / +3 / 1125 / 1286
18. Pinnenmutske / 225 / +14 / +7 / 458 / 605
19. Moonlight / 222 / +5 / +3 / 838 / 973
20. loveislikeakiss / 203 / +28 / +26 / 1034 / 1182SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja, ik kon helemaal niets doen aan al die oversekste posts!quote:
Gelukkig heb ik nu een 18+ filter erop gezet
Arm beertjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Poh warm in de slaapkamerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon voordringenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zijn allebei al openquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon random. Omdat het geluid zo vertrouwd isquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
Denk eraan om de airfryer ff aan te zettenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welke deurenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bastognekoekjes erin?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
Denk eraan om de airfryer ff aan te zetten![]()
Nee dan lopen de poezen wegquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
JustinK botje ging uit bolken
Om zo punten te scoren
En hij kwam toen op 1
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben jullie de CO2 uitstoot van jullie posts wel eens onder de loep genomen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:32 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm zit te denken zo maar onder de wol te kruipen.
Ben best een beetje moe.Trust nobody![]()
Dagelijksquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben jullie de CO2 uitstoot van jullie posts wel eens onder de loep genomen?![]()
Alweer een?quote:
Ik had paaseitjes, maar die zijn gesmoltenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gered van plofkip wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Elke post sterft er een KUIKENTJE!?
Bastognebollen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
Denk eraan om de airfryer ff aan te zetten![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alweer een?
Ik had paaseitjes, maar die zijn gesmoltenDezelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat er nu aan
Ik hou niet van kuikens. Met dat gepiep.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zodat jij chicken wings kan eten?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Elke post sterft er een KUIKENTJE!?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat doen mannen ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou niet van kuikens. Met dat gepiep.
Ja ik ben zelf net zo schuldig.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zodat jij chicken wings kan eten?![]()
![]()
niet zo schelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik doe het toch maar niet. Maak dan mensen wakker vrees ik. Eet wel wat pakjes cervelaatworstBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een piepend kuiken stopt binnen een half jaar met piepenquote:
@JustinK
toch maar ff in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: