SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anders lekker in bed tv kijken. Als je een tv op de slaapkamer hebtquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, kan nu al wel naar bed."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb ik niet. Lig nu met een kruikje op de bank beneden. Even Eva kijken...quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders lekker in bed tv kijken. Als je een tv op de slaapkamer hebt![]()
hmm kans dat je vannacht wakker wordtquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, kan nu al wel naar bed.Smile, it's free therapy.![]()
Is dat code taal voor iets?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik niet. Lig nu met een kruikje op de bank beneden. Even Eva kijken...
Smile, it's free therapy.![]()
Ik lig ook op de bank met een dekentje en een kopje thee..quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik niet. Lig nu met een kruikje op de bank beneden. Even Eva kijken...
Binnenste buiten aan het kijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm kans dat je vannacht wakker wordt![]()
Keur ik goed..quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ken wel een Eva telt dat ook
Maar het is Eva Jinek
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat kijk ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat programma van Eva Jinek op NPO1Smile, it's free therapy.![]()
Geen flauw idee,zo is het druk en dan ineens weer rustig en stil"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
And when we make it Facebook offish
That means more to me than marriage
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Niet geklikt, ik hou van Cher maar heb een grafhekel aan James Cordenquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ben aan het wachten tot het bedtijd is voor mijn dochter. Dan ga ik op bed liggen ook en lekker Nederlands elftal kijken en Dit was het nieuws.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind ze allebei leuk!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet geklikt, ik hou van Cher maar heb een grafhekel aan James CordenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hier ook zo naar bed, slaap inhalen. Wel gewerkt van 12 tot 16Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goede nacht/avondrust toegewenst.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef _UserName_ het volgende:
Hier ook zo naar bed, slaap inhalen. Wel gewerkt van 12 tot 16Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
DIe 90s eurohouse brengt echt een leuke groep 7/groep 8 schooltijd bij me naar boven
Yabba dabba danceee!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Toen ik in de brugklas van de middelbare school zat, kwam Eternal Flame volgens mij uit!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
DIe 90s eurohouse brengt echt een leuke groep 7/groep 8 schooltijd bij me naar boven
Yabba dabba danceee!![]()
![]()
Haha hier de eerste britney spears denk ik. Of misschien was dat in de 2e of 3eBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
Haha hier de eerste britney spears denk ik. Of misschien was dat in de 2e of 3eIk heb zitten slowdancen met de juf!
Tering, wat was dat sneu!
![]()
![]()
Ik ben kapot. Nu pas thuisWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van waar?quote:
Werk?
Het moeras?
Één of andere wazige dance party die gisteravond begonnen is?
Je schoonmoeder?![]()
Heel raar dit. En ongepast.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Van waar?
Werk?
Het moeras?
Één of andere wazige dance party die gisteravond begonnen is?
Je schoonmoeder?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yow hee ik weet ff van niks he!quote:
Ik zie alleen dat je nu eindelijk thuis bent. Ik weet niet waar je geweest bent!![]()
Dat heb ik nooit gedaan. Wel fuifjes in groep 7 en 8 als verjaardagsfeestjes. Schuifelen met meisjes. Keer schuifelen met de grote zus van klasgenootje die jarig was. Nou dat was spannondquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb zitten slowdancen met de juf!
Tering, wat was dat sneu!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jap, hij is op anoniem. Had nog een DM zie ik net. Helaas kan ik niet meer reagerenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zal hem missen. En de spinazie Pozza nooit meer krijgen ;-;Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo dat is wel een beetje erg laat ja. Lekker voetjes omhoog nu en hopelijk hoef je niet te koken.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jap 7u begonnen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo dat is wel een beetje erg laat ja. Lekker voetjes omhoog nu en hopelijk hoef je niet te koken.
Maar was ook gewoon vermoeiend. Maar goed. Morgen weer een dag en dan weekend
Eten was klaar toen ik thuis kwam
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou top. Geniet van je avond iigquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap 7u begonnen.
Maar was ook gewoon vermoeiend. Maar goed. Morgen weer een dag en dan weekend
Eten was klaar toen ik thuis kwamBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wut. Waarom is hij op Anoniem gegaan? Mistte 'm al in 't topic. Watskebeurd?quote:Well, life can be a riot
Discussiequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wut. Waarom is hij op Anoniem gegaan? Mistte 'm al in 't topic. Watskebeurd?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iemand had prive info gepost en de mods deden er niets aan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wut. Waarom is hij op Anoniem gegaan? Mistte 'm al in 't topic. Watskebeurd?![]()
Lang verhaal... begrijp het ook nog niet helemaal.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wut. Waarom is hij op Anoniem gegaan? Mistte 'm al in 't topic. Watskebeurd?![]()
Het is natuurlijk ook nooit 1 dingquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lang verhaal... begrijp het ook nog niet helemaal.![]()
Het was een persoonlijke aanval. Over info die in vertrouwen is verteld. Niks aan gedaan. En hij vond dat in vergelijking met de reden van zijn recente twee weken ban, meten met twee maten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Iemand had prive info gepost en de mods deden er niets aan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ahh matig
Well, life can be a riot
Je omschrijft het zo een stuk beter dan ik deed. Maar ja, dat met twee maten meten zijn we helaas wel gewend op FOK!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was een persoonlijke aanval. Over info die in vertrouwen is verteld. Niks aan gedaan. En hij vond dat in vergelijking met de reden van zijn recente twee weken ban, meten met twee maten.![]()
Ja, ik was er niet bij dus weet het niet en heb verder geen mening hier openbaar. Maar ik vind het buiten dit allemaal wel kut dat hij weg is. Want ik vond hem een leuke User.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Had af en toe een opstootje met 'm maar mocht hem ook wel. Jammer dat 't zo ver is gekomen.Well, life can be a riot
Is overal. Niet dat ik het daarmee goed praat. Maar er is niks zo moeilijk om iedereen écht gelijk te behandelen. Zeker niet als er meer mensen met bepaalde ‘bevoegdheden’ of ‘rechten’ betrokken zijn… en er speelt zeker altijd iets op internet waarbij een referentiekader soms doorslaggevend is. Soms in je voordeel, soms in je nadeel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je omschrijft het zo een stuk beter dan ik deed. Maar ja, dat met twee maten meten zijn we helaas wel gewend op FOK!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uiteindelijk is het zijn eigen keuze om op anoniem te gaan.
Begrijpelijk maar jammer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vond hem in het begin (als jochemsjakie) een beetje een etterquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, ik was er niet bij dus weet het niet en heb verder geen mening hier openbaar. Maar ik vind het buiten dit allemaal wel kut dat hij weg is. Want ik vond hem een leuke User.Maar ik ben hem later wel kunnen waarderen. Gelukkig kunnen misverstanden soms wel in DM uitgepraat worden
![]()
Dit kennelijk nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het hem in het begin (als jochemsjakie) een beetje een etterMaar ik ben hem later wel kunnen waarderen. Gelukkig kunnen misverstanden soms wel in DM uitgepraat worden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin (als jochemsjakie) een beetje een etterMaar ik ben hem later wel kunnen waarderen. Gelukkig kunnen misverstanden soms wel in DM uitgepraat worden
JochemSjakie-bolk![]()
Ik heb vanmiddag bitterballen op
Ze waren dik en sappigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe maar gebakken banaanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of ananasquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zitten we met de gebakken peren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet vergelijken met gebakken appelsquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zitten we met de gebakken peren.![]()
Geen ananasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het is alweer donker, doe die zonnebril maar afquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wie spelen er vanavond? Heb ook wel zin om eens iets anders te kijken...quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:17 schreef Lovely het volgende:
Zo wat te snacken pakken en voetbal kijken![]()
wie speelt er?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:17 schreef Lovely het volgende:
Zo wat te snacken pakken en voetbal kijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb ook zin in chipsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nl Spanjequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wie spelen er vanavond? Heb ook wel zin om eens iets anders te kijken...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bedankt had ik niet doorquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is alweer donker, doe die zonnebril maar af
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cool, ga ik denk ik wel kijken al vind ik voetbal eigenlijk niets aan.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wie spelen er vanavond? Heb ook wel zin om eens iets anders te kijken...Nederland - Spanjequote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Weet alleen niet of die lekker is, zo maar eens testen
Lijkt me viesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
misschien maar weer eens mijn mac n cheese maken
als ik terug kom van vakantie
heb voor nu het eten tot en met zaterdag al geplandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
die smaken niet meer hetzelfdequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
Nu heb ik zin in ham en kaas chipjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In de bonus nu bij de AHquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
Nu heb ik zin in ham en kaas chipjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar niet in huis?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
Nu heb ik zin in ham en kaas chipjes
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je bent een bijzonder mens![]()
![]()
Zellufquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je bent een bijzonder mens![]()
Ik zwaai tot ik verdwijn
Alles achterblijft
Geen mens me meer begrijptHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wil jij mijn horizon zijn?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
en ergens aan de horizon ben jij![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben ik niet plat genoeg voor![]()
![]()
Denk dat ik zo naar bed ga
Lijk wel bejaard.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet je dat zeker ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Das niet normaal!quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wilde net zeggen, wekker ging om 5![]()
Ja dat is zo. Jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wilde net zeggen, wekker ging om 5
bij mij werd er een kat opgesloten in de slaapkamer dus toen kon ik ook om 630 opstaan
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Morgen weer5u wekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
bij mij werd er een kat opgesloten in de slaapkamer dus toen kon ik ook om 630 opstaan
Wat voor pyjama heb jijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ongezellig, dacht je gaat mee werkenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik moet toch al bolken gekkiequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ongezellig, dacht je gaat mee werken![]()
Kan toch?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dus ga je mee?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De vraag is, wie is de laatste die lacht?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gerritquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
De vraag is, wie is de laatste die lacht?![]()
Tussen liefde aan de linkerkant en rechts de eeuwigheid
En in ieder land een vaderland, een overkant en jijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet zo negatiefquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:39 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben bang dat vanavond een voorbode gaat zijn voor wat er over een jaar dts is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan wordt dat hetquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Die fish cuisine heb ik in heel veel jaren niet meer gehad, doe die maar!Uw ADH vitamine Worst
Prima dan blijf je lekker op de vluchtstrook wachtenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neeeeequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima dan blijf je lekker op de vluchtstrook wachten![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima dan blijf je lekker op de vluchtstrook wachten![]()
Oja nu moet ik wel met jou mee maar jij niet met mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Liver te dik in de kist...quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:44 schreef KoningWouter het volgende:
2 borden pasta en een halve zak chips op vandaag.
#viesdikUw ADH vitamine Worst
Ik heb me bedachtquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Oja nu moet ik wel met jou mee maar jij niet met mij![]()
ik had aardappels kip en brocoli met een hoisin sausjequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:44 schreef KoningWouter het volgende:
#viesdikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb twee broodjes zalm op, zes bitterballen en 2 gehaktdingen. Een kaasburger broccoli en gebakken aardappeltjesquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:44 schreef KoningWouter het volgende:
#viesdikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oej lekker hoor!quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had aardappels kip en brocoli met een hoisin sausje![]()
Toe maar Katy smult er vanquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb twee broodjes zalm op, zes bitterballen en 2 gehaktdingen. Een kaasburger broccoli en gebakken aardappeltjes![]()
![]()
Moet de bips onderhoudenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat wil je nu?quote:
Zo rolt Justinquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
Justin schiet altijd rake zinnen tussendoor.![]()
![]()
owquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
Bastogne koeken zijn zo'n beetje de meest ranzige koeken die ik me kan voorstellen.
*Lust geen koffie*![]()
De to do list voor morgenquote:
Wowowowwoowowowoowwowoowowwwwwwquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
Bastogne koeken zijn zo'n beetje de meest ranzige koeken die ik me kan voorstellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
ik heb er nog zo 1 liggen maar denk dat ik die bewaar voor zondagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind het eigenlijk jammer dat niemand ooit die café Noir koeken benoemd.
Die zijn er ook gewoon nog
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
Bastogne koeken zijn zo'n beetje de meest ranzige koeken die ik me kan voorstellen.![]()
![]()
![]()
@StevenHyde![]()
ik hou niet van koffie dus die zijn smerigquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
Die zijn er ook gewoon nogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat mag ook weleens gezegd worden idd!quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
Die zijn er ook gewoon nog![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hou niet van koffie dus die zijn smerig
Ik ook niet, maar die smaken niet naar koffiequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hou niet van koffie dus die zijn smerig![]()
Yepquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kut. Nu heb de deur van de kerk ingetrapt he.![]()
![]()
Wil je samen een rol delen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat mag ook weleens gezegd worden idd!
Terechte klacht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die smaken niet naar koffie
Oh wachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wil je daar thee bij?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jawelquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die smaken niet naar koffieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
"Wil je samen een rol delen?"
Ja nee oke, ik kom net binnen. Ik mag hopen dat het niet gaat over toiletpapier
Well, life can be a riot
Ik deel alles met @Moeraskatquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:51 schreef Grotetijd het volgende:
Ja nee oke, ik kom net binnen. Ik mag hopen dat het niet gaat over toiletpapier![]()
beetje als mensen die geen koffie lusten maar dan wel tiramisu lusten
leugenaars zijn hetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
HET WAS VERDOMD LEKKERE NASI JAquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
WEET JE ZEKER DAT HET LEKKER WAS?![]()
Dat is ff wat anders dan cafe noirquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
beetje als mensen die geen koffie lusten maar dan wel tiramisu lusten
leugenaars zijn het![]()
de naam is letterlijk zwarte koffiequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is ff wat anders dan cafe noir
maar ik doe ook niet aan mokkaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
DAT IS HET OOK!quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
DAT KLINKT VERACHTELIJK FIJN!![]()
Het is maar een naam...quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de naam is letterlijk zwarte koffie
maar ik doe ook niet aan mokka
Ik ook niet. Niks met koffie smaak![]()
OK DANquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
KOM HIER VOOR MIJN RUST STELLETJE SCHREEUWERS![]()
ik pak nog een beetje yoga en ga dan switch spelen in bed
*Lust geen koffie*![]()
Mijn cholesterol is primaquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:51 schreef Grotetijd het volgende:
Ja nee oke, ik kom net binnen. Ik mag hopen dat het niet gaat over toiletpapierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Have funquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik pak nog een beetje yoga en ga dan switch spelen in bed![]()
![]()
Natuurlijk schatjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welk spelquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik pak nog een beetje yoga en ga dan switch spelen in bedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Klopt. Laatst zat ik wel op de wc en dacht ik. ‘Goh, leste rol’ maar toen zag ik er toch nog eentje staan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan hoeven we de rollen niet om te draaien
Gelukkig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aldiquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die smaken niet meer hetzelfdeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Welke switch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik pak nog een beetje yoga en ga dan switch spelen in bed
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Goede instellingquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
Niet eten kan altijd wanneer ik dood benThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat scheelde een hoop gedoe!quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Laatst zat ik wel op de wc en dacht ik. ‘Goh, leste rol’ maar toen zag ik er toch nog eentje staan.
Gelukkig.![]()
Ik las innestelingquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goede rolverdelingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O okéquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben raar
Maar niet zo raarrrWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou...quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben raar
Maar niet zo raarrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: