SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anders lekker in bed tv kijken. Als je een tv op de slaapkamer hebtquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, kan nu al wel naar bed."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb ik niet. Lig nu met een kruikje op de bank beneden. Even Eva kijken...quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders lekker in bed tv kijken. Als je een tv op de slaapkamer hebt![]()
hmm kans dat je vannacht wakker wordtquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, kan nu al wel naar bed.Smile, it's free therapy.![]()
Is dat code taal voor iets?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik niet. Lig nu met een kruikje op de bank beneden. Even Eva kijken...
Smile, it's free therapy.![]()
Ik lig ook op de bank met een dekentje en een kopje thee..quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik niet. Lig nu met een kruikje op de bank beneden. Even Eva kijken...
Binnenste buiten aan het kijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm kans dat je vannacht wakker wordt![]()
Keur ik goed..quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ken wel een Eva telt dat ook
Maar het is Eva Jinek
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat kijk ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat programma van Eva Jinek op NPO1Smile, it's free therapy.![]()
Geen flauw idee,zo is het druk en dan ineens weer rustig en stil"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
And when we make it Facebook offish
That means more to me than marriage
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Niet geklikt, ik hou van Cher maar heb een grafhekel aan James Cordenquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ben aan het wachten tot het bedtijd is voor mijn dochter. Dan ga ik op bed liggen ook en lekker Nederlands elftal kijken en Dit was het nieuws.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind ze allebei leuk!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet geklikt, ik hou van Cher maar heb een grafhekel aan James CordenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hier ook zo naar bed, slaap inhalen. Wel gewerkt van 12 tot 16Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goede nacht/avondrust toegewenst.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef _UserName_ het volgende:
Hier ook zo naar bed, slaap inhalen. Wel gewerkt van 12 tot 16Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
DIe 90s eurohouse brengt echt een leuke groep 7/groep 8 schooltijd bij me naar boven
Yabba dabba danceee!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Toen ik in de brugklas van de middelbare school zat, kwam Eternal Flame volgens mij uit!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
DIe 90s eurohouse brengt echt een leuke groep 7/groep 8 schooltijd bij me naar boven
Yabba dabba danceee!![]()
![]()
Haha hier de eerste britney spears denk ik. Of misschien was dat in de 2e of 3eBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
Haha hier de eerste britney spears denk ik. Of misschien was dat in de 2e of 3eIk heb zitten slowdancen met de juf!
Tering, wat was dat sneu!
![]()
![]()
Ik ben kapot. Nu pas thuisWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van waar?quote:
Werk?
Het moeras?
Één of andere wazige dance party die gisteravond begonnen is?
Je schoonmoeder?![]()
Heel raar dit. En ongepast.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Van waar?
Werk?
Het moeras?
Één of andere wazige dance party die gisteravond begonnen is?
Je schoonmoeder?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yow hee ik weet ff van niks he!quote:
Ik zie alleen dat je nu eindelijk thuis bent. Ik weet niet waar je geweest bent!![]()
Dat heb ik nooit gedaan. Wel fuifjes in groep 7 en 8 als verjaardagsfeestjes. Schuifelen met meisjes. Keer schuifelen met de grote zus van klasgenootje die jarig was. Nou dat was spannondquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb zitten slowdancen met de juf!
Tering, wat was dat sneu!
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: