Gewoon een emmertje putrescine en cadaverine mixen en morsen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een dood stinkdier. Als ze dat onder je raam leggen verlang je terug naar de mest @:dr_flash
Ja, als ik het catnipbakje in m'n hand heb, moet ik uitkijken. Ze slaat dat met getrokken nagels uit m'n hand.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een van mijn katten maak je ook echt veeeel blijer met gewoon brokjes. Die ander is wel weer gek op natvoer en wil dat ook het liefst inhaleren. Catnip vinden ze hier ook niet zoveel aan, heb je dat wel eens geprobeerd?
Ze had Iams kittenvoer, ik was te laat met bestellen en had tijdelijk twee dagen brokjes van de buren gekregen en daar ging ze slecht op. Nu had ik gisteren Iams voor volwassenen gekocht (want bestelling kwam ineens nog twee dagen later) maar wil ze niet eten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kan je toch steeds meer en meer minderen met natvoer?
Of ander voer proberen? Wij hadden vroeger een kat die lustte alleen maar een bepaald merk en de rest moest hij niet.
Wij hadden een kat die wilde alleen TomPoes en de dure brokjes van andere merk moest hij niet. Kat van de stiefbroer wilde juist alleen maar dure brokjes.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze had Iams kittenvoer, ik was te laat met bestellen en had tijdelijk twee dagen brokjes van de buren gekregen en daar ging ze slecht op. Nu had ik gisteren Iams voor volwassenen gekocht (want bestelling kwam ineens nog twee dagen later) maar wil ze niet eten.
Er is niks mis met haar hoor want ze neemt ook wel weer gewoon snoepjes aan, ze drinkt en is gewoon actief. Ze heeft geen moeite met kauwen of eten ofzo. Ze heeft ook niet weer gekotst.
Maar goed het was ook eigenlijk mijn bedoeling om het eerst te mengen alleen het was iets sneller op dan ik dacht en dat is me ook nog nooit eerder overkomen. Maar goed les geleerd.
Ze krijgt hier van dat vis of kip waar vrijwel niks aan toe is gevoegd, laat ze steeds vaker gewoon staan na een paar hapjes.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Wacht wat? Een kat die geen fan van natvoer is? Mijn kat inhaleert dat spul bijna. Droge brokjes eet ze half chagrijnig door de dag een beetje.
Hoe was je ze? Handwas in de machine in zo'n zakje voor bh's e.d.?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
Zo, alle zeediertjes hebben een lusje om aan op te hangen. Alle draadjes weggewerkt.
Nog even wassen dan maar. Het zijn zeediertjes dus dat zouden ze moeten overleven toch?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze krijgt hier van dat vis of kip waar vrijwel niks aan toe is gevoegd, laat ze steeds vaker gewoon staan na een paar hapjes.
Tompoes enz zou ik echt nooit geven maar goed. Maar Hedwig lust dat Iams voer prima hoor maar heb de overschakeling niet goed gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hadden een kat die wilde alleen TomPoes en de dure brokjes van andere merk moest hij niet. Kat van de stiefbroer wilde juist alleen maar dure brokjes.
Vergeet niet dat het katten zijn
Mijn kat vind het niet meer zo heel boeiend als ze al het vocht op gelikt heeft en een paar hapjes heeft genomen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn zus had een kat die geen vis lustte.
Was kat van mijn moeder dus daar ga ik mij verder niet mee bemoeienquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Tompoes enz zou ik echt nooit geven maar goed. Maar Hedwig lust dat Iams voer prima hoor maar heb de overschakeling niet goed gedaan.
Plaatsvervangende schaamte voel ik daarbij.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Moet altijd zo lachen om die filmpjes waarin mannen gewaxt of geëpileerd worden.. baby's
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe was je ze? Handwas in de machine in zo'n zakje voor bh's e.d.?
Altijd gezellig hier. Klaag je even over iets wat echt heel vervelend is. IEDEREEN ECHT IEDEREEN buitelt over elkaar heen om te schreeuwen hoe het bij hun allemaal NOG VEEL ERGER IS en je niet moet zeuren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een dood stinkdier. Als ze dat onder je raam leggen verlang je terug naar de mest @:dr_flash
Je ruikt een beetje poep omdat ze de boom voor je huis goed willen verzorgen. Dramaqueenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd gezellig hier. Klaag je even over iets wat echt heel vervelend is. IEDEREEN ECHT IEDEREEN buitelt over elkaar heen om te schreeuwen hoe het bij hun allemaal NOG VEEL ERGER IS en je niet moet zeuren.
1 van mijn katten laat vis ook altijd liggen, die andere is daar maar wat blij mee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn zus had een kat die geen vis lustte.
En dan ga jij daar weer overheen door NOG HARDER TE ZEUREN.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd gezellig hier. Klaag je even over iets wat echt heel vervelend is. IEDEREEN ECHT IEDEREEN buitelt over elkaar heen om te schreeuwen hoe het bij hun allemaal NOG VEEL ERGER IS en je niet moet zeuren.
Oeh dan wordt het wel heel makkelijk om vanaf hier naar Berlijn te gaan reizen.quote:De eerste passagierstrein tussen het Drentse Coevorden en het Duitse Bad Bentheim rijdt waarschijnlijk vanaf 13 december 2026. De aanbestedingen van het spoorproject kunnen binnenkort van start, meldt de provincie Drenthe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |