SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 20-03-2025 11:18:03 ]Smile, it's free therapy.![]()
En dan kiest alsnog de helft voor lijdenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een vreemde vraag die je ook alleen maar in het Nederlands kunt stellen.
Maar ik heb zelf voor: Ik leid, gekozen nu.Trust nobody![]()
Yup, maar het is wel DTS hequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dan kiest alsnog de helft voor lijden![]()
![]()
Ahquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, hier zitten meer mensen in de putTrust nobody![]()
Ook genoeg nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, hier zitten meer mensen in de put
Smile, it's free therapy.![]()
Afvoerputje zeggen zequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, hier zitten meer mensen in de putTrust nobody![]()
Kies jij daar ook voor?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dan kiest alsnog de helft voor lijdenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Meesten hierquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker laten zeggen. Ik vind DTS geweldig.
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:08 schreef KoningWouter het volgende:
Heb zelf neusspray gemaakt. Maar volgens mij maakt dit het alleen nog maar erger...wat voor een neusspray?
Gemaakt?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:08 schreef KoningWouter het volgende:
Heb zelf neusspray gemaakt. Maar volgens mij maakt dit het alleen nog maar erger...Trust nobody![]()
Lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/produ(...)z_moEEEaAjWgEALw_wcB
Trust nobody![]()
Dan alleen maar zin hebben en blijven houdenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Geen zin om naar de winkel te gaan
Nee nooit van gehoord. Mijn neus is echt altijd verstopt. Super kut.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ieuw
heb zo'n neusdouche.. ken je dat?
Heb tijden van dat spul met xylonogwatdinges gehad. Dat werkte maar maakte het er de dag erna veel erger.![]()
Dokter?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee nooit van gehoord. Mijn neus is echt altijd verstopt. Super kut.
Heb tijden van dat spul met xylonogwatdinges gehad. Dat werkte maar maakte het er de dag erna veel erger.Trust nobody![]()
Een neusdouche kan daarbij echt helpenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb tijden van dat spul met xylonogwatdinges gehad. Dat werkte maar maakte het er de dag erna veel erger.![]()
https://www.temu.com/ul/k(...)tdOC4kIaAqHJEALw_wcB![]()
Ik zal eens kijken! Thanks!quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Een neusdouche kan daarbij echt helpen![]()
https://www.temu.com/ul/k(...)tdOC4kIaAqHJEALw_wcB![]()
![]()
moest ik van de kno arts gebruikenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb tijden van dat spul met xylonogwatdinges gehad. Dat werkte maar maakte het er de dag erna veel erger.bijholtes zitten hier vaak dicht..
Xylometazoline![]()
Of als je er altijd last van hebt, neusspray via een artsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Lijkt mij maar niks je neus spoelen, maar als het helpt dan is t mooi meegenomen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
voel je niks vanquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:15 schreef Lovely het volgende:
Lijkt mij maar niks je neus spoelen, maar als het helpt dan is t mooi meegenomen![]()
prikt ook niet of zo.Smile, it's free therapy.![]()
Ah ok, dat scheelt dan weerquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
voel je niks van![]()
prikt ook niet of zo.
Oh die zien er schattig uit!! Ze hebben langere haartjes en kleurtjesquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Altijd even langs de kinderboerderij
Ah liefquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Altijd even langs de kinderboerderij
Ja en ze liggen vet vaak te knuffelenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh die zien er schattig uit!! Ze hebben langere haartjes en kleurtjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zekertewetenalsdatzoisbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
alshijoptijdgaatishetwelfijnbolk![]()
18 km lopen was me iets te ver dus dan liever treinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja trein is chill als je chill bent.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
18 km lopen was me iets te ver dus dan liever trein![]()
En dit is zo ver buiten de spits, scheelt ook een boelquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja trein is chill als je chill bent.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Precies, maar gestresst de trein in is echt klote. Rennen, druk, opgefokt gevoel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En dit is zo ver buiten de spits, scheelt ook een boel
Maar als je lekker dagje weg gaat en alles chill doet is het wel prima.![]()
![]()
quote:ja
![]()
moet zo weer voor taxi gaan spelen.
sju wat hebben ze tegenwoordig weinig lesuren en veel projecten.
Was in mijn tijd niet![]()
Maandag gaan ze naar de band thewolff kijken in de muziekzaal waar ik altijd heenga![]()
vrijdag sportdag (dag vrij voor hem)
Alles fijn bij jullie?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja trein is chill als je chill bent.
op die manierquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, maar gestresst de trein is echt klote. Rennen, druk, opgefokt gevoel.
Maar als je lekker dagje weg gaat en alles chill doet is het wel prima.ja
ikookmaar2xofzoietsmisschienvakermaardatweetiknietzekerbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gamaar1xperjaarmetdetreineigenlijk![]()
IkalleenalsiknaardeTefafgadatwasvorigeweekbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ikookmaar2xofzoietsmisschienvakermaardatweetiknietzekerbolkSmile, it's free therapy.![]()
Ik snap echt helemaal niets van wat je typt over het OV. Je bent echt een topvrouw maar als jij over OV begint te praten snap ik er echt geen reet meer van.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar ze hebben het aangepast
Ze gebruiken niet meer de alfabet vakken op het perron maar een je bent bij dit bord dus de trein stopt voor jou hier![]()
![]()
Welk deel? Perron? Alfabet? Het pijltje op het bord?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niets van wat je typt over het OV. Je bent echt een topvrouw maar als jij over OV begint te praten snap ik er echt geen reet meer van.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ahikhoopdatjehetleukhebtgehaddaarbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
IkalleenalsiknaardeTefafgadatwasvorigeweekbolk![]()
Ja die borden denk ik. Ik kijk altijd alleen maar naar waar hij heen gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Welk deel? Perron? Alfabet? Het pijltje op het bord?
Wat doet dat pijltje dan? En dat andere icoontje?![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ahikhoopdatjehetleukhebtgehaddaarbolkjaweereenheleleukedaggehaddaarveelmooiedingengezienenleukomdieexentriekemensentezien
Snapte er ook niks vanquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Welk deel? Perron? Alfabet? Het pijltje op het bord?
Haha je verveelt je dus niet!quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja
![]()
moet zo weer voor taxi gaan spelen.
sju wat hebben ze tegenwoordig weinig lesuren en veel projecten.
Was in mijn tijd niet![]()
Maandag gaan ze naar de band thewolff kijken in de muziekzaal waar ik altijd heenga![]()
vrijdag sportdag (dag vrij voor hem)
Alles fijn bij jullie?
Hier is-ie prima hoor; net lekker in het zonnetje allemaal rozen, een sierkers en een vlinderstruik en wat andere zooi in potten geplant op het dakterras. Verder binnen wat opgeruimd, me geschoren (was ook wel weer hard nodig) en verder gewoon lekker positief bezig geweest!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha je verveelt je dus niet!
Hier is-ie prima hoor; net lekker in het zonnetje allemaal rozen, een sierkers en een vlinderstruik en wat andere zooi in potten geplant op het dakterras. Verder binnen wat opgeruimd, me geschoren (was ook wel weer hard nodig) en verder gewoon lekker positief bezig geweest!
goed bezig ToT
![]()
fijn om te lezen dat het goed gaat bij jullie![]()
datklinktalseengeweldigdagjeuitbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaweereenheleleukedaggehaddaarveelmooiedingengezienenleukomdieexentriekemensentezien
![]()
Pijltje staat daar zo van als je bij dit bord bent, dan stopt de trein hier. Dus in dit geval zit ik achterinquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die borden denk ik. Ik kijk altijd alleen maar naar waar hij heen gaat.
Wat doet dat pijltje dan? En dat andere icoontje?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
datklinktalseengeweldigdagjeuitbolkenzehebbendaarveelteduremaarohzolekkereshusidieopeenlopendebandbijjestoelvoorbijkomt
![]()
Oh wacht pijl voor aan de trein is rijrichting
Andere ding bovenop de trein zijn reet is de 'je bent hier'Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pijltje staat daar zo van als je bij dit bord bent, dan stopt de trein hier. Dus in dit geval zit ik achterinlet daar nooit op.
Oh meen je. Dat is wel even next level chique!quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pijltje staat daar zo van als je bij dit bord bent, dan stopt de trein hier. Dus in dit geval zit ik achterin![]()
Is voor de gevorderde reizigersquote:
NS probeert wat meer info te geven zodat reizigers zijn meer verdelen over de trein
Heb wel eens gezeten en dat er nog tien plaatsen vrij zijn, maar dat ze moeten omroepen dat mensen niet in de trein passen omdat iedereen in hetzelfde deel staptHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Snel op de lijst van bedreigde diersoorten zetten dan!!!quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zijn aan het uitsterven![]()
![]()
Staan ze al volgens mijquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Snel op de lijst van bedreigde diersoorten zetten dan!!!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee
Maar kan alleen ook als je schaamhaar hebt heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou, gelijk laten groeien als je goed voor deze planeet wil zijn en een bedreigde diersoort wil redden van de ondergang!quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geen idee
Maar kan alleen ook als je schaamhaar hebt he![]()
![]()
Ben benieuwd of ik vlinders in m'n vlinderstruik ga krijgen hier in de binnenstad.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vliegen al best wat vlinders rond![]()
![]()
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik vlinders in m'n vlinderstruik ga krijgen hier in de binnenstad.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heeft minstens zes weken constant nodigquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:07 schreef KoningWouter het volgende:
Hmmm denk niet dat ik die nieuwe naam ze nog kan aanleren.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan dat ook na 10 jaar nog?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heeft minstens zes weken constant nodig![]()
quote:
Ja het is nog een jong stekje, duurt nog wel ff voordat het wat gaat worden.
Ik zit er over te denken een 2e er bij te halen.![]()
kun je heel makkelijk stekken hequote:Op donderdag 20 maart 2025 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is nog een jong stekje, duurt nog wel ff voordat het wat gaat worden.
Ik zit er over te denken een 2e er bij te halen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een heerlijk weer!Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Na twee weken op de bank gebivakeerd te hebben begin ik langzaamaan weer eens zin te krijgen om weer eens iets te gaan ondernemen.
Wat kan ik doen dat gezond voor me is en fijn?![]()
Ow!quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je heel makkelijk stekken he
Maar ik wil sowieso ook eentje in een donkerdere kleur.![]()
![]()
wandelenquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
Na twee weken op de bank gebivakeerd te hebben begin ik langzaamaan weer eens zin te krijgen om weer eens iets te gaan ondernemen.
Wat kan ik doen dat gezond voor me is en fijn?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Straks ff lekker een poke bowl naar binnenwerken. En dan heerlijk wat wandelenquote:
Well, life can be a riot
Deze manquote:
Well, life can be a riot
Denk het welquote:
We hebben het altijd gedaan met de honden
Maar die kon je ook trainen met koekjes
Werkt niet bij alle kattenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
heb je tuigjes?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga ik zo even douchen en even een blokje om denk ik. Misschien willen de poezen wel mee.
of komen ze vaker buiten?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oke, nouja ik ga haar zo wel weer even aanspreken met de naam.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk het wel
We hebben het altijd gedaan met de honden
Maar die kon je ook trainen met koekjes
Werkt niet bij alle katten
Ze reageert nu in ieder geval niet. Maar goed dat kan ook niet, heb het gisteren pas bedacht.![]()
![]()
Uitloggen en naar buitenquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
Wat kan ik doen dat gezond voor me is en fijn?![]()
![]()
Nee geen tuigjes. En ja ze kunnen altijd naar buiten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je tuigjes?
of komen ze vaker buiten?
Ga soms als ik niet kan slapen een blokje om met de dames. Even bij de eendjes kijken bij een plasje hier in de buurt.
Vinden ze echt geweldig. Klimmen in bomen, jagen op eenden. Dat soort dingen. Maar soms schieten ze in een tuin. Dat is altijd wel eng of ze weer terug komen. Maar tot nu toe altijd terug gekomen.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je komt nu veel warmer op me over!![]()
![]()
![]()
![]()
Google highlights altijd wat zaken
Vraag me af of het gepersonaliseerd is want ik krijg de wol winkelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja helemaal ingepaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen ik serieus Mail. Je vorige UI was vrij steriel.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook highlightsquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Google highlights altijd wat zaken
Vraag me af of het gepersonaliseerd is want ik krijg de wol winkel![]()
![]()
Daarom beetjequote:Op donderdag 20 maart 2025 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Niet echt blond, maar wel lichter dan mijn eigen kleur
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Soh net lekker even gedouched. Ga ik zo eens kijken wat het buitenleven hier op het platteland ons te bieden heeft![]()
![]()
Ze hebben mijn schoenen nog maar dan in licht blauw en met een lelijk 4daagse en Nederlandse vlag logo
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jupikdoewelvoorzichtigevengoedhebbener2tegenmeaangeredenineenmaandtijdquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
okedoejewelvoorzichtigwemoetennoglangdoorbolkenbolk
fijnwekunnejehiernietmissenhoordusgamaarlekkerdoenwatjewiltdoendanzienweelkaarstraksweerbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jupikdoewelvoorzichtigevengoedhebbener2tegenmeaangeredenineenmaandtijd![]()
Zussen willen met zijn allen naar de film
Sneeuwwitje... Ik had niet perse een wens om die te zien in de bios 😅Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wiljemeweerweghebbenhierbolkzitnueventeetenvismetgratenblehhhquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
fijnwekunnejehiernietmissenhoordusgamaarlekkerdoenwatjewiltdoendanzienweelkaarstraksweerbolkSmile, it's free therapy.![]()
Gewoon IPTV abbo nemen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zussen willen met zijn allen naar de film
Sneeuwwitje... Ik had niet perse een wens om die te zien in de bios 😅![]()
neeikwiljezekernietweghebbenvindhetaltijdsuperfijndatjeerbentbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wiljemeweerweghebbenhierbolkzitnueventeetenvismetgratenblehhh![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
neeikwiljezekernietweghebbenvindhetaltijdsuperfijndatjeerbentbolkvindhetookfijnalsjijerweerbentbolk
gelukkigmaardoetmegoeddatjedatzegtbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]vindhetookfijnalsjijerweerbentbolk
![]()
![]()
jagamaarjehebtvastnogwelwatanderstedoenenzonietdanzoekjemaarwatallesisgoedbehalvehierbolkennananananaaaaaquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wiljemeweerweghebbenhierbolkzitnueventeetenvismetgratenblehhh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]vindhetookfijnalsjijerweerbentbolk
stelletjeslijmbolkersquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
gelukkigmaardoetmegoeddatjedatzegtbolk
Wel goedquote:
Ik zit gewoon voor de laptop. In de avond of vroege morgen wil ik wel even via de mobielquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:52 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe doen jullie in godsnaam fokken op je mobiel...?
Ik vind dat echt afschuwelijk werken.
Maar liever nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de problemen zijn weer opgelost en we mogen weer terugUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja lezen mobiel vind ik nog wel te doen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit gewoon voor de laptop. In de avond of vroege morgen wil ik wel even via de mobiel
Maar liever niet
Maar bolken op foon gaat me te ver xD![]()
Zithiernuhardtelachenwantjaikhebzekernogietsbelangrijkstedoen:Xquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jagamaarjehebtvastnogwelwatanderstedoenenzonietdanzoekjemaarwatallesisgoedbehalvehierbolkennananananaaaaaSmile, it's free therapy.![]()
Niet!Altijdachterdelaptopquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:52 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe doen jullie in godsnaam fokken op je mobiel...?
Ik vind dat echt afschuwelijk werken.
Oh nu alquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
En de problemen zijn weer opgelost en we mogen weer terug
Nope had net wel mijn raam open en de zon scheen op mijquote:
Ik heb alvast een groot stuk van de notulen gemaakt voor een verdering van 31 maart![]()
Ik ben A.I voorzitter maar ook secretaris dus moet notuleren
Wat ik te zeggen heb heb ik er alvast ingezet. Scheelt mij dan een hoop werk
Hahaha ja ik ook, maar dan ben ik niet zo mobiel.quote:
Wil eigenlijk straks in de zon zitten en jullie ook niet kwijt.![]()
Lekker hoor!quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope had net wel mijn raam open en de zon scheen op mij
Ik heb alvast een groot stuk van de notulen gemaakt voor een verdering van 31 maart![]()
Wat ik te zeggen heb heb ik er alvast ingezet. Scheelt mij dan een hoop werk
Ik heb net gedouched. Deed wel even goed.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope had net wel mijn raam open en de zon scheen op mij
Wat ik te zeggen heb heb ik er alvast ingezet. Scheelt mij dan een hoop werk![]()
![]()
Modden op mobiel is een rampquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lezen mobiel vind ik nog wel te doen.
Maar bolken op foon gaat me te ver xDWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebjegeenwifiopjebalkonoftuin?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook, maar dan ben ik niet zo mobiel.
Wil eigenlijk straks in de zon zitten en jullie ook niet kwijt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik Fok! altijd mobiel, je went er aan! Wel met de mobiele site, de gewone is geen doenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
jawelkandelaptopopzichookbuitenneerzettenzodenkdatikdatgadoenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hebjegeenwifiopjebalkonoftuin?![]()
Net een stukje gewandeld met collega, lekker in t-shirt
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
kijktochmaargoeddatikditegenjezeganderszitjehiernogurennietszeggendstebolkenterwijljenogietsbelangrijkstedoenhebtquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zithiernuhardtelachenwantjaikhebzekernogietsbelangrijkstedoen:X
Alleenkansdatjewellichtlastvandezoninjeschermhebtbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
jawelkandelaptopopzichookbuitenneerzettenzodenkdatikdatgadoenbolkSmile, it's free therapy.![]()
Dat doe ik altijd gelijk als ik opstaquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik heb net gedouched. Deed wel even goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kijktochmaargoeddatikditegenjezeganderszitjehiernogurennietszeggendstebolkenterwijljenogietsbelangrijkstedoenhebtJaikweethet
Zo word je nooit 1e Amyquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik Fok! altijd mobiel, je went er aan! Wel met de mobiele site, de gewone is geen doen
De echte bolk heb je een goede computer voor nodig!![]()
jadatisookwaarikbangvoorbenmaarkgahettochproberenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alleenkansdatjewellichtlastvandezoninjeschermhebtbolk![]()
Storing aan veiligheidssysteem zoals brandalarm enzoquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja net zo makkelijk tochquote:
Ik maak de agenda. Weet wat ik mede te delen heb en weet mijn standpunten.
Doe ik altijd zo, zet het vast in de notulen, zal nog wel wat meer komen als andere hun standpunten geven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb de desktop versie er op staan vind die andere helemaal nietsquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik Fok! altijd mobiel, je went er aan! Wel met de mobiele site, de gewone is geen doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zitnuookevenbuitenindehangstoelbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
jadatisookwaarikbangvoorbenmaarkgahettochproberenbolkSmile, it's free therapy.![]()
Ja als je toch al weet wat je daar gaat zeggen kun je het idd net goed al erin zetten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net zo makkelijk toch
Ik maak de agenda. Weet wat ik mede te delen heb en weet mijn standpunten.
Doe ik altijd zo, zet het vast in de notulen, zal nog wel wat meer komen als andere hun standpunten geven.
ikkenalleendegayschommelvandegaysaunamaargatocheenskijkenofiknietookeenhangstoelkanvindenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zitnuookevenbuitenindehangstoelbolk![]()
Ja tochquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja als je toch al weet wat je daar gaat zeggen kun je het idd net goed al erin zetten.![]()
KOmt altijd nog wel wat onverwachts maar dat is dan zo er tussen gezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
whuttdatisvasteenanderehangstoelalsikhierindetuinhebstaan:Dmaarjehebtdaaringezeten?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ikkenalleendegayschommelvandegaysaunamaargatocheenskijkenofiknietookeenhangstoelkanvindenbolk
Nee die waren voor 2010 nog wel hot daarna hebben ze het recept veranderd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet geprobeerd, had gewone hot wings die eigenlijk helemaal niet zo hot zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
indegayschommelwatmoetikmijdaarbijvoorstelleneneengaysaungajijdaarnaartoedanbolkjezekerheelwatandersdanwatjehierbolktquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ikkenalleendegayschommelvandegaysaunamaargatocheenskijkenofiknietookeenhangstoelkanvindenbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Half station Utrecht heeft nog dikke winterjassen aanquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Net een stukje gewandeld met collega, lekker in t-shirtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hahahahaneedatiseengrapdiewevroegeralsstudentenmaaktenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
whuttdatisvasteenanderehangstoelalsikhierindetuinhebstaan:Dmaarjehebtdaaringezeten?![]()
hahahaneeedatwaseenstudentengrapvanvroegerbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
indegayschommelwatmoetikmijdaarbijvoorstelleneneengaysaungajijdaarnaartoedanbolkjezekerheelwatandersdanwatjehierbolkt![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Half station Utrecht heeft nog dikke winterjassen aanIs het daar niet warm dan?
OHNEEEJmannog!quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hahahahaneedatiseengrapdiewevroegeralsstudentenmaaktenbolk![]()
![]()
![]()
Iswelmeernodigdaneengayschommelquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hahahaleuktochikhouerwelvantzooitjehiereenbeetjeopteschuddenbolk
Overgangsperiodequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Half station Utrecht heeft nog dikke winterjassen aanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jawel, loopt in een shirtquote:
Heb voor de zekerheid een vest in mijn tasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jammerkanmijndoubledongvanzolderhalenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iswelmeernodigdaneengayschommel![]()
Hier ook lekker weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohdieligtnaarnutteloosquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
jammerkanmijndoubledongvanzolderhalenbolkdiezalweleenzaamzijnnuofhaddieeveneenrustperiodenodig
hijwaswatversletendoorovermatiggebruikmaarhijisweerintactgewordenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohdieligtnaarnutteloosdiezalweleenzaamzijnnuofhaddieeveneenrustperiodenodig
![]()
The League of Extraordinary GentlemenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Isdiewatafgesletenookquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hijwaswatversletendoorovermatiggebruikmaarhijisweerintactgewordenbolk
Nee, ik heb de hoop al opgegeven, gewoon geen winnaarsmentaliteit hierquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zo word je nooit 1e Amy
De echte bolk heb je een goede computer voor nodig!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ikzaghetopdepicshetzietervrijheftiguitwelbenonderdeindrukdatdaterinpastquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
jamaarikhebeendoubledongreparatiefabriekopzolderdushijdoethetweerbolk![]()
Haha ja Justin is sowieso nooit meer in te halenquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hoop al opgegeven, gewoon geen winnaarsmentaliteit hier
We kunnen beter met ons allen naar discord gaan of zo.![]()
![]()
ittakestwototango;)bolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ikzaghetopdepicshetzietervrijheftiguitwelbenonderdeindrukdatdaterinpast![]()
![]()
iklignogsteedsgedouchedenwelopdebankbinnenpakketjekomtzodenkikduskanwelvastbuitengaanzittenwachtenmetlaptopencolabolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ikweetutmaarhandigisheniep.Watishetheetindezonbolk![]()
Misschien als fashion statement?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Half station Utrecht heeft nog dikke winterjassen aan
Op dagen zoals deze vind ik het altijd wel leuk te zien dat sommige mensen in korte broek en t-shirt lopen en anderen een dikke winterjas aan hebbenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
kunttochooklekkerbuitenzittenofliggenwachtenopjepakketjevaneasytoysmijncolaislauwgewordenblehhhviesbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
iklignogsteedsgedouchedenwelopdebankbinnenpakketjekomtzodenkikduskanwelvastbuitengaanzittenwachtenmetlaptopencolabolkSmile, it's free therapy.![]()
Zo lekker rondje hardgelopen in de pauze. Lekker korte broek aan en alsnog mega warm
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
jagaikdenkikmaardoenmaardankanikeventjesnietbolkenbenzoterugbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kunttochooklekkerbuitenzittenofliggenwachtenopjepakketjevaneasytoysmijncolaislauwgewordenblehhhviesbolk![]()
Isgoedtotzodanikgaevenwatandersaandoenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
jagaikdenkikmaardoenmaardankanikeventjesnietbolkenbenzoterugbolkSmile, it's free therapy.![]()
Nederlandse winterjassen zien eruit als slaapzakkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien als fashion statement?
Op dagen zoals deze vind ik het altijd wel leuk te zien dat sommige mensen in korte broek en t-shirt lopen en anderen een dikke winterjas aan hebben
Dus een statement is het
Of het fashion is...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
benjijnujezooitjeaanhetopschuddenhierquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hahahaleuktochikhouerwelvantzooitjehiereenbeetjeopteschuddenbolk
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kunttochooklekkerbuitenzittenofliggenwachtenopjepakketjevaneasytoysmijncolaislauwgewordenblehhhviesbolk
okveelpleziermetdatanderedingwatjegaatdoenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Isgoedtotzodanikgaevenwatandersaandoenbolk![]()
hebiknoggeenzininomtegaandoenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
okveelpleziermetdatanderedingwatjegaatdoenbolk
Ja vreselijk, kan toch niet, waar gaat het heen met de wereldquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Terechte klachtquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja vreselijk, kan toch niet, waar gaat het heen met de wereld![]()
ikdoemijnbestmaarhetisvrijrustigzitnuindezonbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
benjijnujezooitjeaanhetopschuddenhier![]()
begrijpikmaarmoettochevendaarnalekkeruitrustenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hebiknoggeenzininomtegaandoenbolk![]()
Nog maar een paar uur werken en dag 4 dagen vrij
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
uitrustenvanhetbolkenenophetanuskauwgompakketjewachtenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
begrijpikmaarmoettochevendaarnalekkeruitrustenbolk
Wat brazel je nu dan allemaal
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 20-03-2025 13:46:28 ]Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:29 schreef KoningWouter het volgende:
Zeg ik lekker niet![]()
Nee, medicijnen
Jaaaa dat is fijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:30 schreef Fogel het volgende:
Nog maar een paar uur werken en dag 4 dagen vrij![]()
Cock?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ohjehebtdecaffeinekauwgumblokjesbesteldbolk?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uitrustenvanhetbolkenenophetanuskauwgompakketjewachtenbolk![]()
dathebjijcorrectgezienbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
beginthetmeteenKeneindigthetopaminebolk![]()
jazekerslijktmeheerlijkwaseengoeietipbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ohjehebtdecaffeinekauwgumblokjesbesteldbolk?Smile, it's free therapy.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
I'm surrounded by morons!
Maar even zonder gekheid.
Ik denk dat de pillen die ik heb gekregen beginnen te werken. Ik heb veel minder keta nodig om me gewoon mens te voelen.![]()
JUICHENquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Gelukkig dat ze aanslaan is ook altijd nog maar afwachten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:32 schreef KoningWouter het volgende:
Maar even zonder gekheid.
Ik denk dat de pillen die ik heb gekregen beginnen te werken. Ik heb veel minder keta nodig om me gewoon mens te voelen.Smile, it's free therapy.![]()
Yup, had de hoop eigenlijk wel opgegeven. Zowat alle SSRI's geprobeerd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze aanslaan is ook altijd nog maar afwachten.
Maar ging niet meer, en dan nu dit. Een wereld van verschil.![]()
Ik zie een trein rijden
Denk niet dat ik die ga halen Danny ik moet nog tien minuten lopen naar het stationHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: