SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🥄![]()
Zo snel al!?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
Wow de kat luisterde naar haar naam!![]()
![]()
Je moet je opblaaspop dan ook niet uit Groningen halen. Zal vast een feestwinkel bij je in de buurt zitten
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Deze manquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:59 schreef Grotetijd het volgende:
Je moet je opblaaspop dan ook niet uit Groningen halen. Zal vast een feestwinkel bij je in de buurt zitten![]()
![]()
Deze manquote:
Well, life can be a riot
Hier draaien de oren van de katten wel als je hun naam zegt, maar komen ze nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Katten in een notendop ditquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hier draaien de oren van de katten wel als je hun naam zegt, maar komen ze nietWell, life can be a riot
Een van mijn katten gaat altijd "helpen" met de was, rent naar de zolder zodra ze de wasmand hoort
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo we staan stil want wissel probleem dus deze helrit gaat nog langer durenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
had je niet beter kunnen lopen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:02 schreef hemarookworst het volgende:
Zo we staan stil want wissel probleem dus deze helrit gaat nog langer durenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hahaha super mooi.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:02 schreef _UserName_ het volgende:
Een van mijn katten gaat altijd "helpen" met de was, rent naar de zolder zodra ze de wasmand hoort
Ik ga altijd douchen met de kat.
Komt ze er altijd bij en wil ze gewassen worden.![]()
![]()
Kut man.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:02 schreef hemarookworst het volgende:
Zo we staan stil want wissel probleem dus deze helrit gaat nog langer duren![]()
![]()
ze komen wel de badkamer op maar zodra de kraan aan gaat zijn ze gek genoeg wegquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha super mooi.
Ik ga altijd douchen met de kat.
Komt ze er altijd bij en wil ze gewassen worden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Iets te verquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
had je niet beter kunnen lopen?Uw ADH vitamine Worst
Ben je een rookworst in een blik sardientjes?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:02 schreef hemarookworst het volgende:
Zo we staan stil want wissel probleem dus deze helrit gaat nog langer durenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niets beter dan een harde Bolk na het wakker wordenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Reus wil altijd gewassen worden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ze komen wel de badkamer op maar zodra de kraan aan gaat zijn ze gek genoeg weg
Heb het ook eens met Arwyn geprobeerd maar die sprong alle kanten op uit paniek. Dus dat nooit meer gedaan.![]()
![]()
Snap ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Reus wil altijd gewassen worden.
Heb het ook eens met Arwyn geprobeerd maar die sprong alle kanten op uit paniek. Dus dat nooit meer gedaan.![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
KWquote:
Ja lekker, maar te kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Laatste keer dat ik als een sardientje in een trein stond was vrijdag de 13e in september
Waren wat treinen uitgevallen dus vol vol
Ik was best tevreden gezien de omstandigheden want het waren vooral vrouwelijke studenten. Het rook voornamelijk naar de parfums van hun shampoo'sHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet mijn nieuwe nog uitpakken en ruiken![]()
Kwamen gisteren tijdens het pizza eten binnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had nu al op bestemming moeten zijn maar ik sta nog steeds halverwege stilUw ADH vitamine Worst
Goffer viesmad.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had nu al op bestemming moeten zijn maar ik sta nog steeds halverwege stil![]()
![]()
Dit is de lot, de rest van de dag blijf je hierquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had nu al op bestemming moeten zijn maar ik sta nog steeds halverwege stilHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ga ik eens een keertje niet ergens halverwege ochtend naar kantoor word ik genadeloos afgestraftUw ADH vitamine Worst
Ja kutzooi.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ga ik eens een keertje niet ergens halverwege ochtend naar kantoor word ik genadeloos afgestraft![]()
![]()
Je krijg gelijk een mokerdikke stapel werk op je bureau neergeploft?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ga ik eens een keertje niet ergens halverwege ochtend naar kantoor word ik genadeloos afgestraft![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had nu al op bestemming moeten zijn maar ik sta nog steeds halverwege stilOw...
![]()
Ik vind spits reizen zwaarder dan mijn werkquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Je krijg gelijk een mokerdikke stapel werk op je bureau neergeploft?Uw ADH vitamine Worst
Ja OV is kut.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind spits reizen zwaarder dan mijn werk
Ik heb een trucje ontdekt toen ik dat deed.
Ga naar de 1e of laatste wagon. Die zijn vaak het leegst.![]()
Hou er ook van als er op het perron al staat van waar tot waar de trein gaat lopenquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja OV is kut.
Ga naar de 1e of laatste wagon. Die zijn vaak het leegst.
Kun je lekker naar vak K lopen ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hahahaha overal druk nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja OV is kut.
Ga naar de 1e of laatste wagon. Die zijn vaak het leegst.Uw ADH vitamine Worst
Ik snap hier niets vanquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hou er ook van als er op het perron al staat van waar tot waar de trein gaat lopen
Kun je lekker naar vaak K lopen ofzo![]()
![]()
En we moeten allemaal de auto uit vanwege die zielige ijsbeertjes op smeltende ijsschotsen he!quote:![]()
![]()
Sorry twee jaar bij de NS gewerktquote:
Nog een keer een Tinder match gehad met een machinist en geopend met "eindelijk een vent die het verschil weet tussen een SLeT en een FLiRT" Maar hij heeft nooit gereageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is nu ook geen ¤5 meerquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:19 schreef KoningWouter het volgende:
Vroeger een keer in Spanje getreind. Kon ik van Lloret naar Barcelona voor 5 euro.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: