hierzoquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet. Want er worden oproepen gedaan om jane er uit te krijgen. Het heeft niets meer met stemmen te maken wie je graag er in wilt houden.
Nee is nog niet geweest. Ze hebben ook nog niet gerepeteerd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
Komt de act nog of heb ik die gemist?
Boys in de sauna, girls klaar maken voor bed... lijkt erop dat ik heb gemist?
dat mag ik toch wel hopen met deze TTquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
Komt de act nog of heb ik die gemist?
Boys in de sauna, girls klaar maken voor bed... lijkt erop dat ik heb gemist?
Raar.... is best al laat en het lijkt er op dat ze het zelf niet meer verwachten?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee is nog niet geweest. Ze hebben ook nog niet gerepeteerd.
Gaat vandaag ook niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Raar.... is best al laat en het lijkt er op dat ze het zelf niet meer verwachten?
Onzinnig dat het zo lang moet duren eigenlijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gaat vandaag ook niet meer gebeuren.
Jane en Jordy hebben nog niks gekregen van spullen, niet eens de tekst van hun lied.
Ze kunnen zonder de spullen en de tekst niet oefenen
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:57 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk ook niet dat het vandaag nog door gaat. Drukke dag he: 3 keer verstoppertje, freeze, pizza maken. Tijd voor bed!
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Onzinnig dat het zo lang moet duren eigenlijk
Hahah heerlijk levenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:57 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk ook niet dat het vandaag nog door gaat. Drukke dag he: 3 keer verstoppertje, freeze, pizza maken. Tijd voor bed!
Een bijrol, oftewel figurantquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:58 schreef jooba het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Jane haar rol uitgespeeld is.
Ik heb die voorbereidingen voor die act niet echt gevolgd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gaat vandaag ook niet meer gebeuren.
Jane en Jordy hebben nog niks gekregen van spullen, niet eens de tekst van hun lied.
Ze kunnen zonder de spullen en de tekst niet oefenen
Zelf maken niet per se volgens mij (somebody correct me if I’m wrong), gewoon een act opvoeren dus een bestaand lied mag denk ik. Minder leuk dan iets zelf bedacht natuurlijk. Maar als de uitvoering geweldig is maak je natuurlijk wel kans alsnog.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb die voorbereidingen voor die act niet echt gevolgd.
Kan iemand uitleggen waarom ze de tekst van een lied nodig hebben? Hoezo zouden ze een bestaand lied gebruiken waarvan ze de tekst niet kennen, maar wel nodig hebben? Ze moesten toch zelf iets maken? Zoals Sharice en Jolien die een eigen tekst schreven op de liedjes van K3
Hmm ja ok dat "een act opvoeren" heel breed is en niet noodzakelijk helemaal zelf gemaakt moet zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zelf maken niet per se volgens mij (somebody correct me if I’m wrong), gewoon een act opvoeren dus een bestaand lied mag denk ik. Minder leuk dan iets zelf bedacht natuurlijk. Maar als de uitvoering geweldig is maak je natuurlijk wel kans alsnog.
Ik ga deze ronde niet stemmen, zit momenteel niemand bij die ik graag weg wil hebben (nee ook jordy niet). Vorige week wou ik Axel en Jane uit elkaar en dat is gelukt. Nu heb ik geen voorkeur, dus geen stemmen van mij.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet. Want er worden oproepen gedaan om jane er uit te krijgen. Het heeft niets meer met stemmen te maken wie je graag er in wilt houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |