SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🥄"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
onderbroekquote:
fietsbroek
legging
trainingsbroek
sportbroekjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja. En nog voetbalsokken en scheenbeschermersquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
onderbroek
fietsbroek
legging
trainingsbroek
sportbroekjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezellig! En jullie staan allebei op de winnaarslijst.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:41 schreef loveislikeakiss het volgende: oh en @:grrrrrrrr toen ik zei dat ik misschien naar de meet ging komen tegen dud0r zei hij dat hij wilde kijken om ook te komen, dus ik denk dat hij klaar is met leven
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
lekker zweten met die scheenbeschermersquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. En nog voetbalsokken en scheenbeschermers
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker stinken jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker zweten met die scheenbeschermers
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
die wie en wat nou lijst?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig! En jullie staan allebei op de winnaarslijst.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
schoenen ook trouwensquote:
helemaal als ze een paar keer goed nat zijn gewordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
schoenen ook trouwens
helemaal als ze een paar keer goed nat zijn geworden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oke normaal heb ik op zaterdag met dudje tot 12 en dan haalt hij kind
maar deze zaterdag is raar, ze gaan uit eten (hij, (h)ex, oma, kind)
nee ik ben niet welkom
dus ik dacht misschien verder met pieterpad
maar volgende etappe is 20 km
en 1,5 uur enkele reis
dus dan zou ik om 10:30 moeten gaan
hmmmm
denk dat dat de planning wordtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelukkig gaat ze straks weer verder met atletiekquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
geen voetbal meer?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig gaat ze straks weer verder met atletiekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar was het zo fris dan nog daar dat 5 broeken nodig was?
het vriest volgens mij nergens meer
behalve bij FogelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De winnaars van vorige seizoenen! Is natuurlijk wel zo leuk als er ook dts winnaars op de dts meet zijn!quote:
Nee dit is voor het schoolvoetbal alleenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ah jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De winnaars van vorige seizoenen! Is natuurlijk wel zo leuk als er ook dts winnaars op de dts meet zijn!
misschien even speciale lintjes regelen voor die mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze is gewoon lui. Dus ze doet gewoon kleding over de kleding die ze al aan hadquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar was het zo fris dan nog daar dat 5 broeken nodig was?
het vriest volgens mij nergens meer
behalve bij FogelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar stiekem ben ik gewoon nieuwsgierig naar de nacht
owwwwww danquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dit is voor het schoolvoetbal alleen
ik vond het nooit erg
met zoon mee naar de wedstrijdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neuh. Maar ik vind dan atletiek wat leuker om te zien.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
owwwwww dan
ik vond het nooit erg
met zoon mee naar de wedstrijden
ik ben een fanatieke voetbalmoeder geweestquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik vind dan atletiek wat leuker om te zien.![]()
ook handbal
en paardrijdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat mogen ze zelf doenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ja
misschien even speciale lintjes regelen voor die mensen
Lieffffquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben een fanatieke voetbalmoeder geweest![]()
ook handbal
en paardrijdenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Present!quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De winnaars van vorige seizoenen! Is natuurlijk wel zo leuk als er ook dts winnaars op de dts meet zijn!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hmmm denk dat ik de trein pak, is goedkoper dan de leenauto en scheelt maar 10 minuten
trein naar Zwolle en daarna trein naar Hardenberg
kijken of er ergens iets leuks is kwa eten in OmmenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Even een ommetje maken in Ommenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
hmmm denk dat ik de trein pak, is goedkoper dan de leenauto en scheelt maar 10 minuten
kijken of er ergens iets leuks is kwa eten in OmmenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hahaatjes!quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even een ommetje maken in Ommen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En nu even badderen hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
closequote:Op woensdag 19 maart 2025 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
kijken of er ergens iets leuks is kwa eten in Ommen![]()
![]()
lekkerquote:
ik mis een bad
over een paar weken weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie gaat er mee douchen?!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik lig vrij weinig in mn bad eigenlijk.
En als ik dan een hotelkamer boek met een bad, dan denk ik ,"whoah luxe, een bad, daar ga ik in liggen"
Opschieten danquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja je betaalt er immers voorquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
En als ik dan een hotelkamer boek met een bad, dan denk ik ,"whoah luxe, een bad, daar ga ik in liggen"
How can I make this topic about me?![]()
ik heb nog bruisballen van mijn adventkalender 2024quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
en vorig jaar japan
wil eigenlijk al beginnen met mijn tas inpakken voor vakantie want dan kan ik bruisballen gaan uitzoekenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja en op een hotelkamer heb ik weinig andere dingen te doen.quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jezelf onzedelijk betastenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en op een hotelkamer heb ik weinig andere dingen te doen.
Ik heb ook een voorraad badschuim, -zout en bruisballen, gekregen voor mn verjaardag in 2019 toen ik net verhuisd was en dacht meer van het bad gebruik te gaan maken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nog bruisballen van mijn adventkalender 2024
en vorig jaar japan
wil eigenlijk al beginnen met mijn tas inpakken voor vakantie want dan kan ik bruisballen gaan uitzoeken
Ik zou gewoon beginnen met mn tas inpakken als ik jou was!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:![]()
In bad!
En leuke foto's maken enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ben bang dat dudje dan verkeerde conclusies trektquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook een voorraad badschuim, -zout en bruisballen, gekregen voor mn verjaardag in 2019 toen ik net verhuisd was en dacht meer van het bad gebruik te gaan maken.
Ik zou gewoon beginnen met mn tas inpakken als ik jou was!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Mutske. Hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
In bad!
En leuke foto's maken enzoAch waarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die snapt dat welquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben bang dat dudje dan verkeerde conclusies trekt
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
In bad!
En leuke foto's maken enzoheb zo'n 6 hotels geboekt maar niet allemaal even sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bah. Bedenk me ineens dat de wekker morgen om 5u gaatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ieuwquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
Bah. Bedenk me ineens dat de wekker morgen om 5u gaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Precies jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaat het?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ziet er niet slecht uit!quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb zo'n 6 hotels geboekt maar niet allemaal even sexy
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ga je alleen?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Midden in de nacht!quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
Bah. Bedenk me ineens dat de wekker morgen om 5u gaat
in principe welquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ziet er niet slecht uit!
Ga je alleen?
wil je mee?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna wel jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon de wekker alvast een uurtje terug zettendan is het nog vroeger!
Beetje buikpijn maar verder oke, dank jequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik moet arbeiten. Mn vakantiedagen verdwijnen als sneeuw voor de zonquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beetje buikpijn maar verder oke, dank jeop je buik
![]()
kan je ook kidnappen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet arbeiten. Mn vakantiedagen verdwijnen als sneeuw voor de zonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waar gaan we heen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mag ik dan badparels? Ah toe?!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hihi ik ben toch geen kind meer? Qua leeftijd danquote:
Goede toevoegingquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ik ben toch geen kind meer? Qua leeftijd dan![]()
![]()
En een bruisbal?quote:
Ja, omdat er anders bepaalde personen wel eens een opmerking kunnen makenquote:
nee maar ik kan je wel optillen en in de kofferbak leggenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ik ben toch geen kind meer? Qua leeftijd danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie zou dat nou doenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, omdat er anders bepaalde personen wel eens een opmerking kunnen maken![]()
![]()
Maar daar ben ik toch veel te groot en te zwaar voorquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar ik kan je wel optillen en in de kofferbak leggen![]()
Weet niet of ze erin trappen als je dan zo'n brief met uitgeknipte letters naar mn werk stuurt, dat ik ontvoerd ben en ze losgeld moeten betalen. Dat zou wel een mooie manier van extra vakantiedagen regelen zijn
Precies groot genoeg voor tweequote:Op woensdag 19 maart 2025 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe groot is dit bad?
asking for a friend![]()
![]()
Zo strengquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb maar een 1-persoonsbad.
Als je wil liggen. Staand passen er wel 2 in, misschien nog wel meer
ik heb beeldquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb maar een 1-persoonsbad.
Als je wil liggen. Staand passen er wel 2 in, misschien nog wel meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar ik moet dan ook gewoon douchen in badquote:![]()
Dus samen douchen is ook samen in bad
met glitters?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik moet dan ook gewoon douchen in bad![]()
Dus samen douchen is ook samen in bad
douche foam?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen doucheglittersquote:
Douche foam is gewoon simpele van de rituals, ook zonder glitters.
Ik heb maar saaie baddoucherituelen
rituals is nou niet simpel te noemenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen doucheglitters
Douche foam is gewoon simpele van de rituals, ook zonder glitters.
Ik heb maar saaie baddoucherituelen
ik heb een douche aroma ding dat je op de grond moet leggen en dan maakt het fancy ruiken enzo
maar vind er weinig aan tot nu toeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hmm maar echt spectaculair is rituals ook niet echt, maar vind het wel lekker ruiken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
rituals is nou niet simpel te noemen
ik heb een douche aroma ding dat je op de grond moet leggen en dan maakt het fancy ruiken enzo
maar vind er weinig aan tot nu toe
Maar dat douche aroma ding is dan alleen voor de geur in je douche, beetje zo'n spa idee?
Ik wil de geur ook op mn lichaam hebben
ja is voor de geurquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm maar echt spectaculair is rituals ook niet echt, maar vind het wel lekker ruiken.
Maar dat douche aroma ding is dan alleen voor de geur in je douche, beetje zo'n spa idee?
Ik wil de geur ook op mn lichaam hebben
maar ik vind het maar weinig doen en ik douche vrij heet dus stoom genoeg zou je zeggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ik douche vrij lauw, past beter bij mn karakterquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja is voor de geur
maar ik vind het maar weinig doen en ik douche vrij heet dus stoom genoeg zou je zeggen
O Ik dacht badvaardigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verhuiswagenopzetstukjequote:Op woensdag 19 maart 2025 21:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deliriumtremensgedichtenschrijfster![]()
Broodroosteropvoersetjequote:Op woensdag 19 maart 2025 21:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volkorenbroodverdelgingsgerecht![]()
Kunstproeven?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed. Morgen kunstproeven met dagbestedingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dus voor jou kan ik een witte chocolade voorkeur noteren?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh yeahquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus voor jou kan ik een witte chocolade voorkeur noteren?![]()
Twee Amerikaanse astronauten zijn na een onbedoeld lang verblijf in de ruimte weer terug op aarde. De Crew Dragon-ruimtecapsule van SpaceX die Butch Wilmore en Suni Williams samen met twee andere astronauten van het internationale ruimtestation ISS terugbracht, landde rond 23.00 uur (Nederlandse tijd) in het water van de Golf van Mexico voor de kust van Florida.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja!quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus voor jou kan ik een witte chocolade voorkeur noteren?![]()
Niet wakker makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
Gaaaaaaap
Mijn jas ligt nog naast me op de bank![]()
Cola zero van de blokker hier
Ik voel het gemis van het faillissement nog steeds
Water is pas een feestquote:
Als het langs een brouwerij is geweestUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Whutquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
prik ga eens trekken aan een touw![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:24 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga maar eens een zak chips aanvallen me dunkt.
Trust nobody![]()
welke smaak?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:24 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga maar eens een zak chips aanvallen me dunkt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja geniaalquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Staat ineens op Netflix
Echt heel oud
Maar uniek![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2881 / +124 / +109 / 7680 / 8431
2. KoningWouter / 801 / +35 / +74 / 2871 / 3277
3. KillemWieft / 677 / +52 / +67 / 569 / 828
4. _UserName_ / 584 / +82 / +29 / 845 / 1099
5. Dr.Mikey / 480 / +92 / +51 / 851 / 1055
6. Bally-b / 452 / +0 / +59 / 60 / 124
7. kree / 420 / +0 / +0 / 1537 / 1759
8. devzero / 415 / +0 / +1 / 299 / 398
9. Moeraskat / 396 / +2 / +10 / 2906 / 3137
10. hemarookworst / 335 / +19 / +6 / 1315 / 1558
11. mario390 / 318 / +50 / +4 / 223 / 342
12. Lovely / 303 / +19 / +4 / 1613 / 1883
13. gebrokenglas / 257 / +8 / +10 / 1793 / 2007
14. sp3c / 237 / +15 / +39 / 575 / 683
15. Grotetijd / 226 / +6 / +0 / 1108 / 1268
16. HappyCharly / 225 / +17 / +8 / 1454 / 1631
17. Moonlight / 219 / +12 / +5 / 795 / 927
18. Pinnenmutske / 218 / +5 / +14 / 449 / 589
19. ToT / 210 / +31 / +10 / 1716 / 1836
20. maily / 179 / +1 / +0 / 1811 / 1978SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
sinds iemand de seinfeld appartement heeft gevisualiseerd met de gang kan ik niet meer dat zien en niet denken DAT KAN NIETHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Huh?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
sinds iemand de seinfeld appartement heeft gevisualiseerd met de gang kan ik niet meer dat zien en niet denken DAT KAN NIETTrust nobody![]()
Hoezo nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de layout en de gang
kan nietTrust nobody![]()
Heb zojuist 20 verschillende foto's en filmpjes bekekenquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ [url=https://mediaproxy.snopes.com/width/1200/https://media.snopes.com/2021/04/seinfeld-hallway.jpg]afbeelding[/url] ]
zit de keuken in de weg
Trust nobody![]()
Ah nou dat is primaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de ene dag is erger dan de andere![]()
![]()
HemarookbolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: