SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🥄![]()
Hadden ze 10 jaar lang geen naam?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:42 schreef KoningWouter het volgende:
Goffer, na 10 jaar eindelijk namen kunnen verzinnen voor mijn katten!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Yupquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hadden ze 10 jaar lang geen naam?![]()
De katten heten bolk1 en bolk2?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En intussen knalt Boris Brejcha uit mijn speakers....quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:42 schreef KoningWouter het volgende:
Goffer, na 10 jaar eindelijk namen kunnen verzinnen voor mijn katten!
How can I make this topic about me?![]()
Goedzo man! Lekker he!quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En intussen knalt Boris Brejcha uit mijn speakers....![]()
![]()
Was het zwaar ja?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Zeker na zo'n lange dag als vandaag....![]()
Misschien kun je een wederzijdse dienstverlening constructie bedenkenquote:
Ohjaquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien kun je een wederzijdse dienstverlening constructie bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij Tomorrowland had hij ook zo'n soort masker op, en halverwege zette hij die maar af - gutsend van het zweetquote:
Ja, net even wat makkelijks in de ping gedaan en nu koffie en DTS.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu lekker even ontspannen maat!
Yup, dat is zijn performance. Begint altijd met masker en naar verloop van tijd gaat het af. Echt een fantastische artiest. Duitser.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Tomorrowland had hij ook zo'n soort masker op, en halverwege zette hij die maar af - gutsend van het zweet![]()
Goeie muziek lineup heeft 'ie.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, dat is zijn performance. Begint altijd met masker en naar verloop van tijd gaat het af. Echt een fantastische artiest. Duitser.How can I make this topic about me?![]()
Ja hij maakt zelf zijn shit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goeie muziek lineup heeft 'ie.![]()
Ook sterk zeker!quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:56 schreef JustinK het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Charlotte de Witte![]()
![]()
Yup! I've been there. Het is een hele ervaring zeg maar.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt heel goed. Je wilt het gewoon niet uitzetten....![]()
even Jus in de olie zien te krijgenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gaan spannende dingen gebeuren....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zal niet veel moeite kosten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
even Jus in de olie zien te krijgenHow can I make this topic about me?![]()
jus in de olie klinkt raarquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
even Jus in de olie zien te krijgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb nog wel een litertje staanquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal niet veel moeite kosten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In de olie, dat is ook een uitdrukking dat iemand ontzettend dronken is.quote:How can I make this topic about me?![]()
Maar is dat genoeg?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog wel een litertje staanHow can I make this topic about me?![]()
ik denk dat ik 30 liter haal dit keerquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog wel een litertje staanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Omdat ik niet wil dat AS op anoniem gaatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja wil ik ook niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat AS op anoniem gaat![]()
![]()
Dat willen we ALLEMAAL niet!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat AS op anoniem gaat![]()
Krijg nog te horen hoe het gesprek is gegaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm fijn dat het in ieder geval beter lijkt te gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Welke klaplong heeft dit dan veroorzaakt?!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goede vraagquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke klaplong heeft dit dan veroorzaakt?!![]()
Nooit grappig maar wel om te lachen. Iemand met een blinde geleide stok horen zeggen tegen haar gesprekspartner aan de telefoon dat ze wel even zal kijken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nu nog een goed antwoordquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik was er niet toen het losliep dus ik weet nog minder dan jullieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oké dan wil ik nu koffie.
Justin, wil je ook?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
OhjaIk bedoelde met iemand anders die met zn pik in de zon wil gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit gewoon binnen
Ik ook niet. Maar ik weet wel dat ik het kut vind. Want ik vind AS een kei leuke User.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik was er niet toen het losliep dus ik weet nog minder dan jullieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je ook thee?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
Oké dan wil ik nu koffie.
Justin, wil je ook?![]()
Ja ik dus ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik weet wel dat ik het kut vind. Want ik vind AS een kei leuke User.![]()
![]()
kan die gevoelige huid zomaar verbrandenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bedoelde met iemand anders die met zn pik in de zon wil gaan zittenik zit gewoon binnen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O wacht. Wil je koffie van mij?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
nou ik pak zelf wel koffie
duidelijk weer
* gebrokenglas schenkt snel koffie in voor Greys
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
duidelijk weer![]()
![]()
aaah das liefquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O wacht. Wil je koffie van mij?
* gebrokenglas schenkt snel koffie in voor Greys
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker weer dat slappe bakkie ai koffie?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O wacht. Wil je koffie van mij?
* gebrokenglas schenkt snel koffie in voor GreysIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee nee, dit is echt heerlijke koffie!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeker weer dat slappe bakkie ai koffie?How can I make this topic about me?![]()
je bent de besterstequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik wil niet dat jij zonder koffie zit!![]()
Neenee ik las dat @greysbones met olijfoliengaat smeren, dat helpt vast ook goed met verbrandenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan die gevoelige huid zomaar verbranden
Is toch veel te laat voor koffie?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
duidelijk weer
Cola time!![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neenee ik las dat @:greysbones met olijfoliengaat smeren, dat helpt vast ook goed met verbrandendas pech zon wegquote:
morgen weer een kansHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier ook hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is toch veel te laat voor koffie?
Cola time!![]()
![]()
![]()
![]()
Jus heeft geen gevoelig huidje tochquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neenee ik las dat @:greysbones met olijfoliengaat smeren, dat helpt vast ook goed met verbrandenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is niet snel te laat voor koffie. En ik ben sowieso laat vandaag, ik heb nog maar net eten op.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Cola time!![]()
Nee, hij kan prima jouw kantjes doen, met die brandnetels enzo die door de handschoenen heen prikken, dat gaat goed.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus heeft geen gevoelig huidje toch
staat er ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Cola time!![]()
![]()
Deze man hequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekkere cola voor Amy
[ afbeelding ]
kan @JustinK nog een voorbeeld aannemen
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze man he
kan @:Justink nog een voorbeeld aannemen![]()
![]()
Ik dacht dat het een hele gevoelige man isquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus heeft geen gevoelig huidje toch
Nou, misschien wel, maar hij heeft geen moeite met tuinieren, is gebleken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een hele gevoelige man is
tis wel een man hequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een hele gevoelige man is
die ook mannengriep heeft enzo
Yes please darlingquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sowieso schat!Zal ik de kaarsjes vast aansteken?
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekkere cola voor Amy
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sommige mannen hebben soms een mannengriep.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel een man he
die ook mannengriep heeft enzo
Niet elke man.
GGGquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze man he
kan @:Justink nog een voorbeeld aannemen
de meeste mannenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben soms een mannengriep.
Niet elke man.![]()
voor @Fogel weer alle mannen leest
Ik zal jou eens als voorbeeld nemen!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze man he
kan @:Justink nog een voorbeeld aannemen![]()
![]()
Halootjes!quote:
Gaat het vandaag weer wat beter, of nog steeds kud?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oh, voelde Fogel zich aangesproken?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de meeste mannen![]()
voor @:Fogel weer alle mannen leest
Doe ik niet aanquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel een man he
die ook mannengriep heeft enzo![]()
![]()
doe danquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens als voorbeeld nemen!
zoietsquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, voelde Fogel zich aangesproken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Amy!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Halootjes!
Gaat het vandaag weer wat beter, of nog steeds kud?Ja gaat stukken beter !!
![]()
Hoe is het met jou??![]()
hmmmquote:
ietwat teleurstellendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
ietwat teleurstellendZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja super fijne dag. Vanmorgen naar de diertjes, daarna door naar het dorp en toen naar mijn moeder, sinds half 7 weer thuisquote:
Hoe is het met jou?![]()
ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Greees!![]()
![]()
![]()
Zijn jullie ALLEMAAL lief geweest vandaag?
Oja, heel erg lief.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Greees!![]()
![]()
![]()
Zijn jullie ALLEMAAL lief geweest vandaag?
Fijn!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Amy!Ja gaat stukken beter !!
![]()
Hoe is het met jou??![]()
Hier gaat alles met pieken en dalen, maar ik ben iig alleen nog maar lichtjes verkouden, dat is wel een stuk beter dan 39 graden koorts
Oh dat is idd stukken beter! fijn dat het wat beter gaatquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Hier gaat alles met pieken en dalen, maar ik ben iig alleen nog maar lichtjes verkouden, dat is wel een stuk beter dan 39 graden koorts![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:22 schreef Moonlight het volgende:
Favo nummertje op dit moment![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
ietwat teleurstellendThats what she said?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat klinkt als een fijne dag!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja super fijne dag. Vanmorgen naar de diertjes, daarna door naar het dorp en toen naar mijn moeder, sinds half 7 weer thuis
Hoe is het met jou?
Hier gaat het goed. Vanmorgen lekker even boodschappen gedaan. En hele dag hier al een beetje aan het bolken en chatten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww noem je dat zo tegenwoordig![]()
![]()
Hier gaat mijn Boris Brejcha set even voor uit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:22 schreef Moonlight het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Eens luisteren.![]()
Was het zekerquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat klinkt als een fijne dag!
Hier gaat het goed. Vanmorgen lekker even boodschappen gedaan. En hele dag hier al een beetje aan het bolken en chatten.![]()
Oh gezellig tochlekker bolken!
![]()
Vind hem echt lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat mijn Boris Brejcha set even voor uit.
Eens luisteren.![]()
![]()
ligt eraan waar het gemaakt wordt het, easterbunny enzoquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zou Paashaasvormige verwachten zo rond de PasenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oehquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
ik heb een Lindt paasei gekregen @:JustinK![]()
![]()
![]()
![]()
I want !!!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
ik heb een Lindt paasei gekregen @:JustinK![]()
![]()
Kitten is zelfstandig naar de voetbal. Ik
Vind het spannendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hoeveel cm?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
ik heb een Lindt paasei gekregen @:JustinKHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
heen en terug?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
Vind het spannend
met team?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heen en terug, alleenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fijn nummertje hoor Moon!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:22 schreef Moonlight het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
Vind het spannend![]()
![]()
dan snap ik het helemaalquote:
hoe oud is kittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan snap ik het helemaal
hoe oud is kittenKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ze heeft neem ik aan een app met gps tracking?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft neem ik aan een app met gps tracking?ze heeft geen telefoon. Maar het is hier gewoon op’’t dorp
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mwooah. Qua bier is het niet bijster bijzonder (zeker niet vergeleken met de Loc Brewery) en qua sfeer ook niet alles. Zat eigenlijk te denken om na de Loc naar de korte Heuvel te gaan. Dat is een echt kroegenstraatje. De Nacht zelf zit ook aan de korte Heuvel overigensquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
@:Grrrrrrrr Taphuys lijkt me ook leuke spot, wat jij?![]()
Maar tis ook een beetje waar je van houdt en wat iedereen wil
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
aantal posts: 153.865 (gemiddeld 34 per dag)quote:
does me a confuseHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kadinskyquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwooah. Qua bier is het niet bijster bijzonder (zeker niet vergeleken met de Loc Brewery) en qua sfeer ook niet alles. Zat eigenlijk te denken om na de Loc naar de korte Heuvel te gaan. Dat is een echt kroegenstraatje. De Nacht zelf zit ook aan de korte Heuvel overigens![]()
Maar tis ook een beetje waar je van houdt en wat iedereen wilHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voor deze maand bedoel ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
aantal posts: 153.865 (gemiddeld 34 per dag)
does me a confuseben nog al van de stats
![]()
aaaaaaaahquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Voor deze maand bedoel ikben nog al van de stats
ik ga ook opeens wat harder deze laatste dagen
jullie schuldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kandinsky is leuk maar zit wel ramvol vaak op zaterdag en is niet zo groot.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
aaaaaaaah
ik ga ook opeens wat harder deze laatste dagen
jullie schuldalleen maar goed
![]()
![]()
nee in DTS F1 en BBquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Alleen in dts ?![]()
Ik in totaal 2843Jij wint
is zeer zeker waarquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kandinsky is leuk maar zit wel ramvol vaak op zaterdag en is niet zo groot.
anvers is wel wat uit de loopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
toen ik voor de winst ging was ik ook wel eens topposter van de dag
was nie goedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat doe ik in die lijstquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Burgemeester Jansen is ook leuk maar ook nogal uit de loop. Niet dat mij dat boeit an sich maar kan zijn dat er notoire wandelhaters bij zijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is zeer zeker waar
anvers is wel wat uit de loop
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Panterrrrrrrrquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Burgemeester Jansen is ook leuk maar ook nogal uit de loop. Niet dat mij dat boeit an sich maar kan zijn dat er notoire wandelhaters bij zijn
Grees!quote:
Ik ben pas net hierquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Burgemeester Jansen is ook leuk maar ook nogal uit de loop. Niet dat mij dat boeit an sich maar kan zijn dat er notoire wandelhaters bij zijn![]()
23500 stapjes vandaag
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben je postbodequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet![]()
23500 stapjes vandaagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik blijf vandaag onder de 2000 steken. Wel nog 20 fietsminuten erbij.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet![]()
23500 stapjes vandaag"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nee, eerst naar de sportschool gelopenquote:
toen daar nog wat stairmaster en cooling down
teruglopen
nog wandeling van 10kmHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komt uiteindelijk wel allemaal goed denk ik. Beetje wandelen voor een leuk tentje.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Burgemeester Jansen is ook leuk maar ook nogal uit de loop. Niet dat mij dat boeit an sich maar kan zijn dat er notoire wandelhaters bij zijn![]()
![]()
Topper!!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet![]()
23500 stapjes vandaag![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de meeste mannen![]()
voor @:Fogel weer alle mannen leest
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
tentjes zat iig.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Komt uiteindelijk wel allemaal goed denk ik. Beetje wandelen voor een leuk tentje."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jeetje wat goed!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, eerst naar de sportschool gelopen
toen daar nog wat stairmaster en cooling down
teruglopen
nog wandeling van 10kmWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oh en @Grrrrrrrr toen ik zei dat ik misschien naar de meet ging komen tegen dud0r zei hij dat hij wilde kijken om ook te komen, dus ik denk dat hij klaar is met levenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan ie zich mooi doodzuipen die dag, komt goed uit toch?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh en @:grrrrrrrr toen ik zei dat ik misschien naar de meet ging komen tegen dud0r zei hij dat hij wilde kijken om ook te komen, dus ik denk dat hij klaar is met leven"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
truequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ie zich mooi doodzuipen die dag, komt goed uit toch?
denk niet dat hij kan, hij heeft weekend daarvoor zijn kind al niet dus 2 weken op rij is beetje veelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je krijgt wel veel bijzondere tekens van hem vandaag.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh en @:grrrrrrrr toen ik zei dat ik misschien naar de meet ging komen tegen dud0r zei hij dat hij wilde kijken om ook te komen, dus ik denk dat hij klaar is met levenI'm surrounded by morons!
DTS ON TOUR!1!!!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik hoor de schuttingdeur.ze is veilig thuis.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fijn!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Komt hij weer goed wegquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
true
denk niet dat hij kan, hij heeft weekend daarvoor zijn kind al niet dus 2 weken op rij is beetje veel
Fijn!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
ja misschien even ggz inschakelenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je krijgt wel veel bijzondere tekens van hem vandaag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
- ging het goed?
“Jawel, ik heb zo hard gerend dat ik het gevoel heb dat ik moet overgeven”
- nou, dat is niet best.
“Ik ga eerst plassen want ik moet al de hele dag’
Heeft ie zich weer verstopt?quote:I'm surrounded by morons!
Ikquote:
Schrok alWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed plan!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja misschien even ggz inschakelenI'm surrounded by morons!
*kitten zit lang op de wc*
- ZIT JE TE POEPEN?!
“Nee ik heb zoveel broeken aan, dus heb even meer tijd nodig!”
- hoeveel broeken heb je aan dan?!
“Ehm, vijf”
- HAHAHAA WAAAAROM?!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik roep hierbij op tot het normaliseren van het dragen van meerdere broeken!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
*kitten zit lang op de wc*
- ZIT JE TE POEPEN?!
“Nee ik heb zoveel broeken aan, dus heb even meer tijd nodig!”
- hoeveel broeken heb je aan dan?!
“Ehm, vijf”
- HAHAHAA WAAAAROM?!
Als het kouder begint te worden draag ik ook altijd lang ondergoed onder m'n broek
Maar vijf?!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik roep hierbij op tot het normaliseren van het dragen van meerdere broeken!
Als het kouder begint te worden draag ik ook altijd lang ondergoed onder m'n broek
Vijffff?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou goed, als je ondergoed meetelt zou ik al aan de 3 zitten in de winter dusquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: