Hij duikt er net inquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuw wat Jordy vanavond doet; suite, rovershol of weer die zetel in de hoek van de woonkamer.
100%quote:
Hij loopt alweer verongelijkt rond, dus er komt zo vast wel watquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuw wat Jordy vanavond doet; suite, rovershol of weer die zetel in de hoek van de woonkamer.
Inderdaad een schrikbarend evolutie overal infiltrerend rondom ons .quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
100%
Het is ook bewezen in politiek, maar vorig jaar Ashley en dit jaar Jordy bewijst het ook. Zorg dat je tactisch exact die groep hardnekkige fanatiekelingen met twijfelachtige normen en waarden achter je krijgt door te geven wat zij willen (zien) en dan zien ze je als god, slikken ze alles wat je doet en zullen ze voor je strijden tot ze er bij neervallen.
(Waarmee ik niet wil zeggen dat íédereen dan zo is, maar wel de grote massa die erachter staat - de ‘80%’ vaak)
Dé makkelijke weg naar macht/winst. Dus 2 opties: als je niet helemaal zo bent is het simpelweg doen alsof je zo bent en als je al zo bent hoef je alleen maar jezelf te zijn en gebeurt het al. Vaak is het het tweede denk ik.
dan je kijk je nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:00 schreef Folies het volgende:
Bah bah, kan dat analyseren over bepaalde stemmers niet eens een keer gestopt worden.
Ik mag best even wat zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:00 schreef Folies het volgende:
Bah bah, kan dat analyseren over bepaalde stemmers niet eens een keer gestopt worden.
**Mod edit doe maar niet persoonlijk worden***quote:
Bewoners van o.a. *** mod edit, doe maar niet***quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
zoals wat is sharice aan het klaarmaken
**mod edit ga er dan ook niet op in ***quote:
Wat denk je het is woensdag? Pizzaaaaaaaaquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
zoals wat is sharice aan het klaarmaken
Wat gaat over bewoners?quote:
Ze voelen zich vaak verheven maar zijn meer dan eens net zo *** mod edit, kijker is niet op de streams***quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:00 schreef Folies het volgende:
jooooquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je het is woensdag? Pizzaaaaaaaa
dat zeg ik ! Jordy is een bewonerquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat gaat over bewoners?
Ik heb het uiteindelijk gewoon met KangaP over Jordy’s gedrag en wat dat aantrekt en waarom dat werkt voor sommigen.
Ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop ,en ja schrik niet, dat Jolien vrijdag exit gaat
Heb je het nu over de mensen hier?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ze voelen zich vaak verheven maar zijn meer dan eens net zo ordinair alsde gemiddelde kijker.
Ja idd precies, begreep ff niet hoe je je zin bedoelde want ik zie mensen hier regelmatig dingen anders interpreterenquote:
Het wordt wat verdraaid in de COSquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja idd precies, begreep ff niet hoe je je zin bedoelde want ik zie mensen hier regelmatig dingen anders interpreteren
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pootje en Sharice moeten blijven als het aan mij ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |