Gefeliciteerd! 🎉quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Erg goed. Gehoord dat ik diabeet-af ben
Hedwig kan je toch vullen met plezier?quote:
Jawel maar het maakt niet alles meteen beter.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hedwig kan je toch vullen met plezier?
*knuffelt geeft terwijl uitkijkt met helm*quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar het maakt niet alles meteen beter.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:46 schreef RedShoe het volgende:
Onrustig, leeg, somber...alsof ik opgesloten zit en geen kant op kan.
Bedenk dat je het langste deel van het wachten achter de rug hebt. Probeer vol te houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:53 schreef Ciclon het volgende:
Angstig en zwaar somber. Gister beetje teveel bier op. Klote ptss
Ben al 4 maanden extreem angstig, ssri verzacht het iets en de pammetjes maken me wat suffer. Enige wat echt helpt zijn de biertjes. Nog circa 5 weken tot ggz, als dat niet helpt word suicide echt iets wat ik zal overwegen. Ik wil absoluut niet dood en zou dolgraag mijn oude ik terug willen maar die ene kut herinnering zit zwaar in de weg.
Ja dat ga ik ook doen. Maar ik baal enorm dat het na 8 jaar afwezigheid ineens terug is gekomen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:55 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Bedenk dat je het langste deel van het wachten achter de rug hebt. Probeer vol te houden.
Hoi Ciclon, wat een ellende. Helpt het je om er wat over te schrijven?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:38 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen. Maar ik baal enorm dat het na 8 jaar afwezigheid ineens terug is gekomen.
Om eerlijk te zeggen heb ik dat nog niet geprobeerd. Ik praat wel vaak met familie (ouders, zus en zwager) en enkele vrienden over mijn trauma, dat brengt soms tijdelijke verlichting maar niet meer dan dat. Zij kunnen het zelf niet voorstellen dat ik er zo mee kan zitten. Zeker niet nadat het 8 jaar is weg geweest. (dacht er nauwelijks aan).quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Ciclon, wat een ellende. Helpt het je om er wat over te schrijven?
Kijk, als je schrijft kan alles in je eigen tempo. Het papier vraagt je niet ter verantwoording, het is geduldig. Het oordeelt ook niet. Alles is goed wat je schrijft.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:54 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen heb ik dat nog niet geprobeerd. Ik praat wel vaak met familie (ouders, zus en zwager) en enkele vrienden over mijn trauma, dat brengt soms tijdelijke verlichting maar niet meer dan dat. Zij kunnen het zelf niet voorstellen dat ik er zo mee kan zitten. Zeker niet nadat het 8 jaar is weg geweest. (dacht er nauwelijks aan).
Zij zeggen je hebt er niets aan over gehouden en je hebt niemand iets aan gedaan, wat ook klopt. Maar ik kan deze ervaring niet plaatsen, alsof mijn ergste nachtmerrie uit is gekomen.
Ik ben als kind ooit onder een auto terecht gekomen, buiten een gebroken voet niks aan over gehouden, ook geen psychische klachten. 0,0. Je brein werkt zo raar.
Een onschuldig griepje heeft mijn oude negatieve gedachtepatronen weer hersteld, echt ongelofelijk.
Wat moet je dan precies opschrijven? Wat je voelt enzo?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk, als je schrijft kan alles in je eigen tempo. Het papier vraagt je niet ter verantwoording, het is geduldig. Het oordeelt ook niet. Alles is goed wat je schrijft.
Misschien is het wat voor jou.
Wat je oplucht. Wat je wil.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:04 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Wat moet je dan precies opschrijven? Wat je voelt enzo?
Hulp zoeken? Iemand waar je mee kunt praten? Kijken waar de oorzaak ligt dat dit nu zo voelt? Want vervelend is denk ik een understatement boor hoe dit moet voelen..quote:Op zondag 29 juni 2025 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
Wat moet je doen als je letterlijk geen toekomst meer ziet en elk klein dingetje ineens te veel wordt?![]()
Want ja, zo voel ik mij de laatste tijd erg vaak. Ik kan er als buitenstaander naar kijken hoor, dat is voor mij nooit een probleem geweest, maar het maakt het niet minder vervelend.
Heb ik al wel. Woensdag weer naar m'n psycholoog.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hulp zoeken? Iemand waar je mee kunt praten? Kijken waar de oorzaak ligt dat dit nu zo voelt? Want vervelend is denk ik een understatement boor hoe dit moet voelen..
Een jaar.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:33 schreef Ciclon het volgende:
Hoe lang duurde het voor jullie dat je terecht kon bij een psycholoog?
Veel te lang.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:33 schreef Ciclon het volgende:
Hoe lang duurde het voor jullie dat je terecht kon bij een psycholoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |