Hoi RedShoe, dat is waardeloos. Niets voor jou om een topic te posten?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:24 schreef RedShoe het volgende:
Serieus. Vind er geen hol meer aan.
Die diepe dalen zijn kut.
Je hoeft hier echt niet elke dag te komen melden dat je weer aan het drinken bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:32 schreef Masberum het volgende:
Ik voel me aangeschoten, ga zo serie kijken, dan misschien verder reageren hier
quote:Op zondag 22 juni 2025 14:57 schreef RedShoe het volgende:
De lol is er wel weer af hier.
Voel me min.
Medicatie helpt ook geen zak.
Zelfs hier ben ik niet veilig.
Ik weet het niet meer.
Hoi RedShoequote:Op zondag 22 juni 2025 14:57 schreef RedShoe het volgende:
De lol is er wel weer af hier.
Voel me min.
Medicatie helpt ook geen zak.
Zelfs hier ben ik niet veilig.
Ik weet het niet meer.
Dat heb ik ook altijd/vaak.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
Elke dag weer blij als ik kan gaan slapen. Helaas komt er ook dan weer een nieuwe dag.
Ik kan mij momenteel heel weinig er toe zetten om überhaupt serie te kijken. Ik zit vooral voor een zwart scherm de hele dag of een scherm die op pauze staat.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd/vaak.
Maar die paar uurtjes in m'n bed liggen een podcast luisteren of serie kijken zijn voor mij wel echt heilig.
Als het nacht en donker is kan ik het ineens wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan mij momenteel heel weinig er toe zetten om überhaupt serie te kijken. Ik zit vooral voor een zwart scherm de hele dag of een scherm die op pauze staat.
Soms zitten er wel een paar "goede" dagen bij dat het wel eventjes lukt maar het is heel weinig en muziek interesseert mij ook bijna niet meer.
quote:Op maandag 23 juni 2025 15:44 schreef RedShoe het volgende:
De zon schijnt, dat is nog wat.
Ik voel me redelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |