abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217108771
Just in:

quote:
Updates
20 minuten geleden
Zelensky akkoord met energiebestand
Het leek gisteren al duidelijk, maar de Oekraïense president Zelensky heeft Trump vanmiddag laten weten definitief akkoord te zijn met het pauzeren van aanvallen op energie-infrastructuur. Poetin zei gisteren daar ook toe bereid te zijn.

Ook heeft Zelensky herhaald dat hij akkoord is met een volledig staakt-het-vuren, al is niet geheel duidelijk onder welke voorwaarden. In een bericht op X bedankt de Oekraïense president de Amerikanen voor hun inzet voor vrede.

Het Witte Huis spreekt van een "fantastisch gesprek" met Zelensky. De Amerikanen willen zo snel mogelijk verder onderhandelen over een uitbreiding van het gedeeltelijke staakt-het-vuren.
Dus hij was nog niet akkoord?
Vakman pur sang
  woensdag 19 maart 2025 @ 19:11:46 #52
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217108795
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Just in:
[..]
Dus hij was nog niet akkoord?
Dat is nou de kunst van het onderhandelen: partijen met uiteenlopende standpunten bij elkaar brengen en zorgen dat er weer liefde komt.
Vrede sluiten zsm.
Wat mij betreft zo snel mogelijk een WK met als gastland Rusland en Oekraïne die het samen organiseren.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217108806
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 16:37 schreef AFA2022 het volgende:
Benieuwd wat Trump gaat doen, als hij eenmaal door heeft dat hij door Poetin aan het lijntje wordt gehouden...
Op ons hoeft die niet te rekenen, eigen schuld los het maar op ^p^
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_217108824
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is nou de kunst van het onderhandelen: partijen met uiteenlopende standpunten bij elkaar brengen en zorgen dat er weer liefde komt.
Vrede sluiten zsm.
Wat mij betreft zo snel mogelijk een WK met als gastland Rusland en Oekraïne die het samen organiseren.
Of dat Zelensky en Poetin samen meedoen met ter land ter zee en in de lucht.

Ik denk dat het heel goed is dat die oorlog stopt.
Waanzinnig dom gedoe.
Alleen dat kan niet als de haat nog torenhoog is naar elkaar. Dan sluimert het toch door.
Vakman pur sang
  woensdag 19 maart 2025 @ 19:13:08 #55
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217108829
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kiek, Los vindt het prima dat Oekraïne verdeeld wordt door Rusland en Amerika.
ze kunnen kletsen wat ze willen , als het geen goed resultaat is dan hoeft Oekraine niets te doen

Nu gaat Oekraine samen met NATO verder met het ontwikkelen van nieuwe wapens,
Nato levert de financien en Oekraine de kennis
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217108838
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als president van de VS (en elk westers land) wordt je door je inlichtingen dienst helemaal doorgelicht, en op elk type van zwakheid beoordeelt, en dat van je hele familie. Daarbij zal bij aanstelling een erecode gelden en zweren op het vaderland. Zowel in procedure als in recht. De president zweert trouw aan zijn land.
Bij de minste verdenking van buitenlandse invloeden zal dat voor een president slecht aflopen.

Dat hij, notabene zelf, iets geks zegt dat verwacht je nooit hè? Hij bedoelt dingen nooit letterlijk.
Voor zover ik heb kunnen vinden zijn presidenten de enigen in het Witte Huis die niet doorgelicht worden door de inlichtingen diensten.https://news.law.fordham.(...)o-background-checks/

Iedereen die door de president wordt aangesteld krijgt wel een background check. Echter wordt er niet per definitie iemand uitgesloten van benoeming als er iets uit die background check naar voren komt.

De raporten worden verstuurd naar het Presidential office die ze vervolgens deelt met het congres. Het congres bepaald vervolgens of de benoeming doorgaat. Dus als een meerderheid van het congres het geen probleem vindt dat dat de Director of National Intelligence er innige banden met het Kremlin op na houd wordt die dus gewoon aangesteld.
  woensdag 19 maart 2025 @ 19:14:22 #57
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217108846
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Of dat Zelensky en Poetin samen meedoen met ter land ter zee en in de lucht.
Samen een skelter ombouwen tot raket om daarmee van een schans te springen.

Trump heeft het vermogen om dit te realiseren.

De haat is wel een dingetje ja: maar toch geloof ik niet dat de Russen echt geloven dat Oekrainers nazi's zijn, ik denk wel dat er bij Zelensky een volhardendheid is. Maar das niet zo gek als je al 3 jaar geconfronteerd wordt met ellende.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217109063
Ik wacht nog steeds op de ontmoeting van Trump en Poetin.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217109766
Staan de notities van het telefoongesprek al online?
Groot fan van User Wotte
pi_217109887
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is het, tis maar net hoe je het leest en bedacht wordt.
Mijn cup of thea: Zelensky meldt steeds bezorgd te zijn over de energievoorziening en dat er van alles mis kan gaan. trump zegt dan, nou dan sturen we mensen en lossen het op, als jullie het zelf niet kunnen.
Dikke bluf natuurlijk, want dan zetten ze toch voet aan grond. Maar voor Oekraïne natuurlijk uitermate positief.
Waar zegt Trump dat?
  woensdag 19 maart 2025 @ 20:14:15 #61
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217109964
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:26 schreef Discombobulate het volgende:
quote:
US ownership of Ukraine's power plants would be 'best protection,' of energy infrastructure, White House says.

President Donald Trump and President Volodymyr Zelensky held a phone call, during which Trump suggested American ownership of Ukraine's power plants could help ensure their security.
Trump and Zelensky discussed Ukraine's electrical supply and nuclear power plants during the call, according to a readout of the conversation presented by White House Press Secretary Karoline Leavitt during a press briefing.

Trump said the U.S. could be "very helpful in running the plants with its electricity and utility expertise," adding that "American ownership of those plants would be the best protection for that infrastructure and support for Ukrainian energy infrastructure.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217110046
quote:
Goed plan, gewoon alle elektriciteitscentrales aan Amerika schenken. Inclusief Tsjernobyl en Zaporizja.
pi_217110110
Haha, geen grondstoffendeal.

Trump is er eindelijk achter dat ie er geen reet aan heeft aangezien het praktisch gezien hartstikke ingewikkeld was.
  woensdag 19 maart 2025 @ 20:40:13 #64
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217110220
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:28 schreef BEFEM het volgende:
Haha, geen grondstoffendeal.

Trump is er eindelijk achter dat ie er geen reet aan heeft aangezien het praktisch gezien hartstikke ingewikkeld was.
Precies. Ik had dat hele conflict al binnen 24 uur opgelost :7
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217110227
Ingewikkelde vraag zo wie de bezetter is, Trump of Poetin?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  woensdag 19 maart 2025 @ 20:50:26 #66
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217110290
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Grappig ik ook.
Gewoon ouderwetse niet populaire grijze lui.
Geen jankerds, turken, blonde schreeuwers, snuivende bralboys, EU kontenlikkers, Groene geitenwollensokken, christennerds of boerenwijven.
VVD mag wel (kleiner) meeregeren.
Hopen dat er niet te veel Wopke's en Maxime's uit de hoekjes kruipen.
pi_217110444
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 17:52 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
+1

Heb me al 6 jaar van enig stemmen onthouden maar het is wel mooi geweest met al die halve zolen.
Bontebal lijst 3: saai maar degelijk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 19 maart 2025 @ 21:09:45 #68
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217110462
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 17:46 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat was ik eigenlijk wel van plan ja.
er is weinig keus meer, pvda is niet meer en D66 is druk met meleu en GroenLinks die zit op de snelweg

dus dan blijft voorlopig CDA over
VVD gaan we niet doen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217110473
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als president van de VS (en elk westers land) wordt je door je inlichtingen dienst helemaal doorgelicht, en op elk type van zwakheid beoordeelt, en dat van je hele familie. Daarbij zal bij aanstelling een erecode gelden en zweren op het vaderland. Zowel in procedure als in recht. De president zweert trouw aan zijn land.
Bij de minste verdenking van buitenlandse invloeden zal dat voor een president slecht aflopen.

Dat hij, notabene zelf, iets geks zegt dat verwacht je nooit hè? Hij bedoelt dingen nooit letterlijk.
Dat kon je de eerste termijn denken maar uit alles blijkt dat hij alles letterlijk meent.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217110503
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is het, tis maar net hoe je het leest en bedacht wordt.
Mijn cup of thea: Zelensky meldt steeds bezorgd te zijn over de energievoorziening en dat er van alles mis kan gaan. trump zegt dan, nou dan sturen we mensen en lossen het op, als jullie het zelf niet kunnen.
Dikke bluf natuurlijk, want dan zetten ze toch voet aan grond. Maar voor Oekraïne natuurlijk uitermate positief.
Trump heeft juist de Amerikaanse hulp bij het herstellen van de energie infrastructuur stopgezet, nadat hij Zelensky het Witte Huis had uitgejaagd.

En dan nu alles willen overnemen?
pi_217110514
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Hopen dat er niet te veel Wopke's en Maxime's uit de hoekjes kruipen.
Die hangen we apart
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 woensdag 19 maart 2025 @ 21:38:10 #72
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_217110758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:26 schreef Discombobulate het volgende:
9 Mei, gaat Trump kwijlen bij de parade op het Rode Plein.

Hopelijk gaat het luchtalarm af. Het blijven militairen die daar marcheren. Legitiem doelwit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 maart 2025 @ 21:54:17 #73
3928 Ulx
pi_217111016
quote:
https://bsky.app/profile/devana.bsky.social/post/3lkr22hzyel2l

🚨 Sloviansk, Donetsk Region – Another Russian War Crime

A Shahed drone strike on a residential area. Civilians targeted once again. Earlier today, the same area was hit – this time, an energy facility.
Iemand heeft de memo niet gekregen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 maart 2025 @ 21:56:50 #74
3928 Ulx
pi_217111057
Ook berichten over clusterbommen op die stad.
  woensdag 19 maart 2025 @ 22:03:31 #75
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217111132
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
Iemand heeft de memo niet gekregen.
Tja, je postte een paar uur eerder nog een olieraffinaderij toch?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')