Komt alleen maar mindere goden tegen dit toernooi, dus wie weet zit er weer een toernooiwinst in.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:53 schreef Norrage het volgende:
5 MPs overleefd. Hij is wel bijzonder clutch; maar alleen tegen mindere goden helaas.
We staan in de halve finalequote:Op woensdag 16 juli 2025 22:01 schreef Alpha0 het volgende:
Tallon in de kwart finales nu tegen Jesper in Bastdad.
Kansloze zaak nuquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:11 schreef Alpha0 het volgende:
Botic moet vandaag als eerste tegen de 5e geplaatste in Bastad.
Nederland produceert wel een hoop aparte vogels hequote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wat een hartelijke felicaties weer aan het net van klootzakje Griekspoor, blij dat De Jong heeft gewonnen
Ja dat was redelijk koel ja, misschien vanwege oud zeer over Bas van Bentumquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wat een hartelijke felicaties weer aan het net van klootzakje Griekspoor, blij dat De Jong heeft gewonnen
Was ik niet van op de hoogte, even opgezocht:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat was redelijk koel ja, misschien vanwege oud zeer over Bas van Bentum
Is het niet vreemd dat wanneer iemand aangeeft door een moeilijke periode heen te gaan dat je hem dan gelijk vertelt dat hij niet terug hoeft te komenquote:Tennisser De Jong neemt fysieke trainer van Griekspoor over
12 maart 2024, 14.54 uur · Door: ANP
Tennisser Jesper de Jong uit Hoofddorp heeft fysieke trainer Bas van Bentum aan zijn team toegevoegd. Van Bentum verliet begin dit jaar het begeleidingsteam van Tallon Griekspoor, de beste speler van Nederland.
Het plotselinge vertrek van Van Bentum, vlak voor de Australian Open, zorgde voor verontwaardiging bij Griekspoor. "Hij vertelde me dat het voor hem te intens was en dat hij het niet meer zag zitten. Hij wilde naar huis. Ik zei hem dat hij dan ook niet meer terug hoefde te komen. Ik vind dat hij niet eerlijk is geweest, er speelde kennelijk al meer. Dan is het voor mij redelijk simpel en hard. Ik heb mensen nodig die voor me door het vuur gaan", liet de tennisser uit Nieuw-Vennep in januari optekenen.
Kort na de breuk tussen Griekspoor en Van Bentum ging de 23-jarige De Jong de samenwerking aan met de conditietrainer, kort na het ABN AMRO Open in Rotterdam.
De Jong is de nummer 137 van de wereld. Hij maakte begin dit jaar zijn debuut op een grand slam. Op de Australian Open haalde hij de tweede ronde.
Twittermensjes zijn ook druk met Tallonquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Als het Talløn Grækspør was geweest had hij bovenaan de shitlist gestaan bij de vlaggetjesmens.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Het verschil in energie en positiviteit tussen de Jong en Griekspoor![]()
Griekspoor komt over als een totale lul. De Jong sympathiek gastje, die staat vanaf nu op mijn plus lijstje.
De Jong is inderdaad ontzettend sympathiek en heeft ook een leuk spelletje om naar te kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Het verschil in energie en positiviteit tussen de Jong en Griekspoor![]()
Griekspoor komt over als een totale lul. De Jong sympathiek gastje, die staat vanaf nu op mijn plus lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |