SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Ja valt mee hoor. Heb ook Barad Dur gemaakt. Die was groter. De Millenium Falcon. Die was 8500 stukjes.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oef dat is een flink projectje om te bouwen![]()
Ja toen ging je helemaal los.![]()
Mag hopen dat je hem voor een alie prijs hebt gescoord![]()
die is duuuur
Ja ik haal ze gewoon van Ali Express. Is nep-LEGO maar enige verschil is dat er geen merkje op de nopjes staat.
Heb je een set 1/5e van de prijs.
De echte LEGO kan ik niet betalen.![]()
Dacht dat jij ook egkte setjes erbij had. Was toen nog discussie in het Lego topic over de neppequote:Op woensdag 19 maart 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja valt mee hoor. Heb ook Barad Dur gemaakt. Die was groter. De Millenium Falcon. Die was 8500 stukjes.
Ja ik haal ze gewoon van Ali Express. Is nep-LEGO maar enige verschil is dat er geen merkje op de nopjes staat.
Heb je een set 1/5e van de prijs.
De echte LEGO kan ik niet betalen.![]()
8500 stukjes, dat zijn heel wat uurtjes werk.
Ik vind de neppe op Ali mooi uitzien. Paar keer bloemen / planten setjes besteld daar.
Nee het leven spaart je niet,
Soms geluk en soms verdrietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Slecht le tijdenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt, waren een aantal lui viesmad over. Ben daar maar vertrokken. Zoeken ze het maar lekker uit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook egkte setjes erbij had. Was toen nog discussie in het Lego topic over de neppe![]()
8500 stukjes, dat zijn heel wat uurtjes werk.
Ik vind de neppe op Ali mooi uitzien. Paar keer bloemen / planten setjes besteld daar.
Ga niet in mijn eentje in het nep-LEGO topic, schiet niet op.![]()
ik snap dat mensen houden van een merk maar uiteindelijk is het bouwsteentjes en die zijn er vandaag de dag in vele vormen en maten en prijsklassesquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, waren een aantal lui viesmad over. Ben daar maar vertrokken. Zoeken ze het maar lekker uit.
Ga niet in mijn eentje in het nep-LEGO topic, schiet niet op.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, waren een aantal lui viesmad over. Ben daar maar vertrokken. Zoeken ze het maar lekker uit.
Ga niet in mijn eentje in het nep-LEGO topic, schiet niet op.![]()
jaa die waren echt vies mad toen.
![]()
Nope dat schiet niet op daar in het neppe Lego topic.
hier waren er wel een aantal die het leuk vonden dat je het hier postte.Smile, it's free therapy.![]()
Ja precies lijkt mij ook...quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snap dat mensen houden van een merk maar uiteindelijk is het bouwsteentjes en die zijn er vandaag de dag in vele vormen en maten en prijsklasses![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ga ik hier weer doen hoor! Het duurt nu gewoon een heel stuk langer omdat ik niet 12 uur per dag meer aan het bouwen ben.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
jaa die waren echt vies mad toen.
![]()
Nope dat schiet niet op daar in het neppe Lego topic.
hier waren er wel een aantal die het leuk vonden dat je het hier postte.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ga ik hier weer doen hoor! Het duurt nu gewoon een heel stuk langer omdat ik niet 12 uur per dag meer aan het bouwen ben.was heus niet veel toen
Bedje zo weer opmaken,heb het maar buiten opgehangen in de zon
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja lekker weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bedje buiten opgehangen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:48 schreef Lovely het volgende:
Bedje zo weer opmaken,heb het maar buiten opgehangen in de zonUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Killempie zie je overalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Veel te vroeg voor bier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat de baas er anders over denktquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog 4 minuten, dan is het na twaalven en dan mag het....![]()
![]()
Zou het?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat de baas er anders over denkt![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: