En ze hebben elkaar nog niet zo lang geleden gesproken. Dit zie ik wel als een FEBO dingetje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar Senna was het nog niet vergeten terwijl ze idd bijna niet bij elkaar in de buurt komen. Wat Emma wil niet eens meer met hem in een bondje.
En over 'de bedscenes' met Prescious gaat het niet?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat is al een tijdje over, dus snap niet wat Senna nu dan te zeiken heeft. Anyway morgen weer
Er komen toch zoveel mensen op bezoek? Dit was al veel langer gepland. Floris wilde uiteindelijk ook bellen omdat hij zeker wilde weten dat het goed zat gezien Robert zijn gestook over Floris en die nieuwe blonde.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:17 schreef freaky40 het volgende:
Wel veel dynamiek vanavond in de aflevering. Overigens keihard TeamCharissa deze aflevering. Goed verweer tegen die opgespoten Karen, Esther. Charissa wist zich uitstekend te verdedigen voor een meisje wat normaal gesproken haar mond nooit open doet zoals ze tegen Radek vertelde. Ze maakt haar verbaal flink af. Die Esther gaat niet lang blijven, deze cyclus red ze misschien nog wel maar daarna zal ze wel gillend naar huis rennen naar haar dochter met een hoop gejank 'ik wordt gepest' door een meisje wat jonger is dan mij...
Die Manon met haar chronische ziekte: permanente natte voorbips,, wat een naar kind. Ik zie een oude ziel in haar, heel erg hooghartig en 'kijk mij nou eens'. Ik kan een Emma goed begrijpen dat die het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Vanavond moet Senna even scene lopen schoppen in de uitzending. Die heeft alle frustraties mogen opbouwen van de FEBO en mag nu verhaal komen halen in de loods voor alle kijkcijfertjes. De FEBO wilde geen brieven in de loods van haar, ze moet het nu maar persoonlijk doen. Gek genoeg was ze van de week al in een videobel afspraak met Fleuris te zien, dubbel op weer. Fleuris krijgt alles voor elkaar daar en heeft de FEBO in zijn achterzak. Nu nog een finale claimen en ook winnen en hij is vertrokken...
Voorbips is wel een vies woord hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat laatste maak ik zelf wel uit, want zo wordt dat nu eenmaal genoemd. Wees blij dat ik de echte benaming hiervoor niet benoem. Ik vind het gewoon niet kunnen dat hij eerst mag bellen, en een paar dagen later staat ze al op de stoep, maar goed ik denk er dus het mijne van hoe zoiets gaat intern.
Ze zijn gewoon water en vuurquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
We zien natuurlijk niet alles maar ik denk dat Charissa bij mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan zou halen. Wat een domme koe is dat, ze loopt constant te roddelen en te stoken. Al ben ik ook geen fan van Esther jajajajaja 52 jaar, nou boeie.
Maar wat ik zie is dat Esther gelijk heeft met dat Charis koppen trekt als ze iets zegt (we zien het niet eens als kijker maar ik geloof dat gelijk) En dat valse van Charis oeee....... ik kan daar zo slecht tegen. Maar laat haar maar even blijvenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon water en vuur
Plus beiden erg irritant
Oh zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wat ik zie is dat Esther gelijk heeft met dat Charis koppen trekt als ze iets zegt (we zien het niet eens als kijker maar ik geloof dat gelijk) En dat valse van Charis oeee....... ik kan daar zo slecht tegen. Maar laat haar maar even blijvenEn Esther ook die doet de was denk ik niet meer
Ja ze zijn alle twee wat tokkiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zeker
Maar volgens mij zit Esther evenveel op de lip van Charissa. Alleen zij doet het "liever" en vanuit een slachtofferrol terwijl Charissa gewoon ronduit vals is. Ze zijn beiden even schuldig aan de situatie tussen hen
Vond het gisteren een beetje kinderachtig worden op een gegeven momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |