abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217122181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:51 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Dat kan wel zijn maar Senna was het nog niet vergeten terwijl ze idd bijna niet bij elkaar in de buurt komen. Wat Emma wil niet eens meer met hem in een bondje.
En ze hebben elkaar nog niet zo lang geleden gesproken. Dit zie ik wel als een FEBO dingetje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 20 maart 2025 @ 21:12:14 #127
3542 Gia
User under construction
pi_217122522
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar dat is al een tijdje over, dus snap niet wat Senna nu dan te zeiken heeft. Anyway morgen weer *O*
En over 'de bedscenes' met Prescious gaat het niet?

Overigens snap ik Floris' keuze voor jonge meusjes wel, die kan hij de baas spelen. Amber haalt het niet in haar hoofd niet voor Floris te stemmen als zij de finale zouden halen, of weg te stemmen, als ze laatste worden.
pi_217125340
Wel veel dynamiek vanavond in de aflevering. Overigens keihard TeamCharissa deze aflevering. Goed verweer tegen die opgespoten Karen, Esther. Charissa wist zich uitstekend te verdedigen voor een meisje wat normaal gesproken haar mond nooit open doet zoals ze tegen Radek vertelde. Ze maakt haar verbaal flink af. Die Esther gaat niet lang blijven, deze cyclus red ze misschien nog wel maar daarna zal ze wel gillend naar huis rennen naar haar dochter met een hoop gejank 'ik wordt gepest' door een meisje wat jonger is dan mij...
Die Manon met haar chronische ziekte: permanente natte voorbips,, wat een naar kind. Ik zie een oude ziel in haar, heel erg hooghartig en 'kijk mij nou eens'. Ik kan een Emma goed begrijpen dat die het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Vanavond moet Senna even scene lopen schoppen in de uitzending. Die heeft alle frustraties mogen opbouwen van de FEBO en mag nu verhaal komen halen in de loods voor alle kijkcijfertjes. De FEBO wilde geen brieven in de loods van haar, ze moet het nu maar persoonlijk doen. Gek genoeg was ze van de week al in een videobel afspraak met Fleuris te zien, dubbel op weer. Fleuris krijgt alles voor elkaar daar en heeft de FEBO in zijn achterzak. Nu nog een finale claimen en ook winnen en hij is vertrokken...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217125351
Ik begrijp de bijzonderheid van Floris niet zo.
Geeft zijn teamgenoten amper tot geen kans om een spel te spelen. Kijkt continu boos en is nooit tevreden

En dan raakt het liefdesverhaal rondom die knul niet op.

Alleen ja... goed lijf en koppie hoor. Maar dat is toch niet bepalend?

Maar ja... ik ben vast een beetje vreemd ;)
pi_217125370
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:17 schreef freaky40 het volgende:
Wel veel dynamiek vanavond in de aflevering. Overigens keihard TeamCharissa deze aflevering. Goed verweer tegen die opgespoten Karen, Esther. Charissa wist zich uitstekend te verdedigen voor een meisje wat normaal gesproken haar mond nooit open doet zoals ze tegen Radek vertelde. Ze maakt haar verbaal flink af. Die Esther gaat niet lang blijven, deze cyclus red ze misschien nog wel maar daarna zal ze wel gillend naar huis rennen naar haar dochter met een hoop gejank 'ik wordt gepest' door een meisje wat jonger is dan mij...
Die Manon met haar chronische ziekte: permanente natte voorbips,, wat een naar kind. Ik zie een oude ziel in haar, heel erg hooghartig en 'kijk mij nou eens'. Ik kan een Emma goed begrijpen dat die het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Vanavond moet Senna even scene lopen schoppen in de uitzending. Die heeft alle frustraties mogen opbouwen van de FEBO en mag nu verhaal komen halen in de loods voor alle kijkcijfertjes. De FEBO wilde geen brieven in de loods van haar, ze moet het nu maar persoonlijk doen. Gek genoeg was ze van de week al in een videobel afspraak met Fleuris te zien, dubbel op weer. Fleuris krijgt alles voor elkaar daar en heeft de FEBO in zijn achterzak. Nu nog een finale claimen en ook winnen en hij is vertrokken...
Er komen toch zoveel mensen op bezoek? Dit was al veel langer gepland. Floris wilde uiteindelijk ook bellen omdat hij zeker wilde weten dat het goed zat gezien Robert zijn gestook over Floris en die nieuwe blonde.

En zou je aub nooit meer het woord voorbips willen gebruiken?
pi_217125373
Dat laatste maak ik zelf wel uit, want zo wordt dat nu eenmaal genoemd. Wees blij dat ik de echte benaming hiervoor niet benoem. Ik vind het gewoon niet kunnen dat hij eerst mag bellen, en een paar dagen later staat ze al op de stoep, maar goed ik denk er dus het mijne van hoe zoiets gaat intern.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217125401
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat laatste maak ik zelf wel uit, want zo wordt dat nu eenmaal genoemd. Wees blij dat ik de echte benaming hiervoor niet benoem. Ik vind het gewoon niet kunnen dat hij eerst mag bellen, en een paar dagen later staat ze al op de stoep, maar goed ik denk er dus het mijne van hoe zoiets gaat intern.
Voorbips is wel een vies woord hoor ;) alleen geheel passend in de context

En ik ben het verder met je eens over Floris. Alleen alles voor de kijkcijfers gok ik zo? Misschien houden ze hem zo langer in de loods. Er gaan wel veel verhaallijntjes over hem
pi_217125403
We zien natuurlijk niet alles maar ik denk dat Charissa bij mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan zou halen. Wat een domme koe is dat, ze loopt constant te roddelen en te stoken. Al ben ik ook geen fan van Esther jajajajaja 52 jaar, nou boeie. :{w
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217125405
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
We zien natuurlijk niet alles maar ik denk dat Charissa bij mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan zou halen. Wat een domme koe is dat, ze loopt constant te roddelen en te stoken. Al ben ik ook geen fan van Esther jajajajaja 52 jaar, nou boeie. :{w
Ze zijn gewoon water en vuur
Plus beiden erg irritant
pi_217125411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze zijn gewoon water en vuur
Plus beiden erg irritant
Maar wat ik zie is dat Esther gelijk heeft met dat Charis koppen trekt als ze iets zegt (we zien het niet eens als kijker maar ik geloof dat gelijk) En dat valse van Charis oeee....... ik kan daar zo slecht tegen. Maar laat haar maar even blijven O-) En Esther ook die doet de was denk ik niet meer _O-
pi_217125417
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Maar wat ik zie is dat Esther gelijk heeft met dat Charis koppen trekt als ze iets zegt (we zien het niet eens als kijker maar ik geloof dat gelijk) En dat valse van Charis oeee....... ik kan daar zo slecht tegen. Maar laat haar maar even blijven O-) En Esther ook die doet de was denk ik niet meer _O-
Oh zeker
Maar volgens mij zit Esther evenveel op de lip van Charissa. Alleen zij doet het "liever" en vanuit een slachtofferrol terwijl Charissa gewoon ronduit vals is. Ze zijn beiden even schuldig aan de situatie tussen hen
pi_217125428
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh zeker
Maar volgens mij zit Esther evenveel op de lip van Charissa. Alleen zij doet het "liever" en vanuit een slachtofferrol terwijl Charissa gewoon ronduit vals is. Ze zijn beiden even schuldig aan de situatie tussen hen
Ja ze zijn alle twee wat tokkie })
pi_217125430
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat? Gewoon ronduit ;) O-)
pi_217125543
Ze wilt haar kinderen beschermen, maar dan noemt ze een vaag wel of niet gezegd voorbeeld van Charissa, waar de kinderen waarschijnlijk nog het meeste moeite mee zullen hebben. Die moeten nu maar met hoofdpijn zsm hopen te vergeten dat dit Esther fragment in de kamer zsm door henzelf en de kijkers vergeten is en dan wordt er waarschijnlijk ook nog een fragment op alle socials gedeeld:(
Eigenlijk had de febo Esther hieromtrent in bescherming moeten nemen en ook haar enige voorbeeld in die kamer niet uit moeten zenden. Het moet geen excuus zijn, maar dat ze plotseling misschien toch achteruit gaat met die rotziekte staat natuurlijk voorop.
pi_217125553
Precious kwam trouwens echt met een Lidl ijswafel naar beneden gelopen, terwijl de rest allemaal beneden stond met elk een Magnum Sensation :P
pi_217128143
Jumbo is toch de sponsor? Lijkt me gek.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217128160
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 10,3 Kijkcijfer: 488.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 11:32:37 #143
388664 crew  Dotteke
pi_217128481
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Vond het gisteren een beetje kinderachtig worden op een gegeven moment
Zeker van een volwassen vrouw.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 21 maart 2025 @ 11:48:41 #144
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217128619
En waarom ligt El Geil nu op Manon, terwijl ze een ook al een Yerwin opgeilt

pi_217129366
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe Precious dan die trap af komt _O-
Haha 😝