Als je kijkt naar de matige deelnemerslijst moeten Tulett en Nordhagen hier wel voor een top-10 gaan. En Graat mag ook wel eens een teken van leven geven.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met de huidige staat van Visma reken ik meer op een DNF dan een hoge klassering.
Ik vrees voor een Tejada masterclass.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de matige deelnemerslijst moeten Tulett en Nordhagen hier wel voor een top-10 gaan. En Graat mag ook wel eens een teken van leven geven.
Maar inderdaad, gezien de ineenstorting van Visma is 6x DNF een stuk waarschijnlijker.
We mogen blij zijn dat Scaroni er niet is, dat zou een explosie zijn geworden waarbij de vliegramp zou verbleken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vrees voor een Tejada masterclass.
Door dat vage en mysterieuze gedoe over Laporte ga je je eerder afvragen of hij uberhaupt ooit nog op fatsoenlijk niveau gaat koersen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Laporte ligt ook dik achter op schema en gaat vermoedelijk het hele voorjaar missen. Visma heeft een groot probleem.
Misschien maar LBL meepakken? Of Romandiequote:Op woensdag 19 maart 2025 11:43 schreef Marcoss het volgende:
Dan zou Baskenland de meest logische keuze zijn als volgende koers, maar kan me voorstellen dat hij die skipt na vorig jaar. Dan waren het 3 fantastische dagen dit voorjaar
Lotto is anders ook lekker bezig. De Lie weer niet fit genoeg voor MSR.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Door dat vage en mysterieuze gedoe over Laporte ga je je eerder afvragen of hij uberhaupt ooit nog op fatsoenlijk niveau gaat koersen.
De medische afdeling van Visma staat er in ieder geval weer goed op. (lol)
Vind ik ook jammer ja, gezien een bepaald spelquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom begint Lamperti nu pas aan het seizoen?
Ojee.quote:
Dit ging nergens over. 400 meter bergop sprintenquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Tulett is een beter sprintaantrekker dan Morkov ooit was.
Dat was zo mogelijk nog dommer ja.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wel goed afgekeken bij de dames in de omloop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:00 schreef Slobeend het volgende:
De Lie is een diefJe had beter alle rockets kunnen kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |