abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217120742
Niet echt origineel, maarja die burgers komen per twee, dus ik maak hetzelfde als gister :Y)

PS. Met plezier!
Keyboard Knight
pi_217120782
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kom terug van een dagje Arnhem. We doen gewoon even een verse pizza in de oven, wel zo makkelijk.
Beetje cru wel.. die oven... en Arnhem... de brand is net uit ! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
pi_217120815
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 18:12 schreef drakin het volgende:
Ik heb kip vanavond, dus daar maak ik weer kippensoep van met al dat vocht wat erin zit.

Met wat brood of crackertjes erbij
Dat vocht uit die kip... :X
Keyboard Knight
pi_217120821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Beetje cru wel.. die oven... en Arnhem... de brand is net uit ! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Podver _O-

Ik liep wel nog even langs de plek van de brand. Was erg triest om te zien :{ In het echt komt het heftiger over dan van beelden op tv/internet
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_217120891
Tip voor éénieder: Word nooit een augurkenboer ! :N
Keyboard Knight
pi_217121046
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat is nou net mijn droomcarriere -O-
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:08:06 #257
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_217121122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat is nou net het enige wat ik kan -O-
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_217121235
Ik vis net een paar heerlijke augurken uit het zoetzuur... :9

Zit ik zo naar die pot te kijken en denk.. Dit laat zien hoe alles niet klopt...

Laten we beginnen in de supermarkt..

Jopp22 lichte kater van gister, komt met de pallet aanrijden en plaats de anderhalve kilo wegende potten in de schap . Voorzichtig wel, want de potten zijn zwaar en van glas duurt ff , zo laag bij de grond... maar het lukt. Gelukkig, want hij moet de drankrekening van gister nog aan Jjoris betalen.. Ketjing

Glas? Ja, wegwerpglas zelfs.. sterk glas ook want het moet anderhalve kilo veilig vervoeren (-glas) . Kijk eens hoe goedkoop je bij de action een vaas ofzo van die maat kan krijgen...

Zwaar.. ja dat is het ook en breekbaar .. transportwereld is gewicht X omvang X voorzichtig = .. Ketjing.

Dan heeft iemand het in die potten gestopt... gemengd met azijn en een aantal kruiden... (metalen deksel er op en.. hoppa) Ketjing!

Maar die gurken kwamen niet uit de lucht vallen.. die kwamen per transport.. vers, gekoeld, heel. Ketjing!

En laat er in zo'n pot een stuk of 50 gurken zitten... die heeft iemand geplukt.. ja, kijken, rijp genoeg? ja ik pluk..in mandje.. 50x ketjing.

Maar hoe kwam die gurk daar? .. maanden daarvoor deed boer Jose (spreek uit Gozee) een zaadje in een bakje.. om dat vervolgens 3 maanden te koesteren.. op zijn duur gepachte stukje grond. Ketjing

Moraal van het verhaal... Hoeveel denk je dat die zware anderhalve liter handgepikte met natuurazijn en geplukte kruiden ingemaakte pot met ijzeren deksel vol met gurken mag kosten?

Nou?

SPOILER
Keyboard Knight
pi_217121359
Ik had vandaag overigens variatie, de pikante humus vervangen door Ravigotte saus ( Dat hebben jullie vaker gehoord de afgelopen tijd.. maar het flesje is bijna leeg.. moet wel zeggen dat dat overal bij smaakt )
Keyboard Knight
pi_217121451
En gratis tip van GoA: Gebruik het zoetzuur uit augurkenpotten als (basis) voor sla dressing! Heerlijk!
Keyboard Knight
pi_217121494
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vis net een paar heerlijke augurken uit het zoetzuur... :9

Zit ik zo naar die pot te kijken en denk.. Dit laat zien hoe alles niet klopt...

[ afbeelding ]
Laten we beginnen in de supermarkt..

Jopp22 lichte kater van gister, komt met de pallet aanrijden en plaats de anderhalve kilo wegende potten in de schap . Voorzichtig wel, want de potten zijn zwaar en van glas duurt ff , zo laag bij de grond... maar het lukt. Gelukkig, want hij moet de drankrekening van gister nog aan Jjoris betalen.. Ketjing

Glas? Ja, wegwerpglas zelfs.. sterk glas ook want het moet anderhalve kilo veilig vervoeren (-glas) . Kijk eens hoe goedkoop je bij de action een vaas ofzo van die maat kan krijgen...

Zwaar.. ja dat is het ook en breekbaar .. transportwereld is gewicht X omvang X voorzichtig = .. Ketjing.

Dan heeft iemand het in die potten gestopt... gemengd met azijn en een aantal kruiden... (metalen deksel er op en.. hoppa) Ketjing!

Maar die gurken kwamen niet uit de lucht vallen.. die kwamen per transport.. vers, gekoeld, heel. Ketjing!

En laat er in zo'n pot een stuk of 50 gurken zitten... die heeft iemand geplukt.. ja, kijken, rijp genoeg? ja ik pluk..in mandje.. 50x ketjing.

Maar hoe kwam die gurk daar? .. maanden daarvoor deed boer Jose (spreek uit Gozee) een zaadje in een bakje.. om dat vervolgens 3 maanden te koesteren.. op zijn duur gepachte stukje grond. Ketjing

Moraal van het verhaal... Hoeveel denk je dat die zware anderhalve liter handgepikte met natuurazijn en geplukte kruiden ingemaakte pot met ijzeren deksel vol met gurken mag kosten?

Nou?

SPOILER
Oké, je hebt me overtuigd :P Ik ga een andere droom najagen
pi_217121518
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Oké, je hebt me overtuigd :P Ik ga een andere droom najagen
Wise woman :Y
Keyboard Knight
pi_217121639
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had vandaag overigens variatie, de pikante humus vervangen door Ravigotte saus ( Dat hebben jullie vaker gehoord de afgelopen tijd.. maar het flesje is bijna leeg.. moet wel zeggen dat dat overal bij smaakt )
Dat heeft inderdaad wel echt zo'n smaak wat bij heel veel dingen kan :P

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En gratis tip van GoA: Gebruik het zoetzuur uit augurkenpotten als (basis) voor sla dressing! Heerlijk!
Dat is lekker inderdaad! Sowieso kun je van heel veel blikken en potjes het vocht goed gebruiken. Er zit vaak veel smaak aan ^O^
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:36:04 #264
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_217121677
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Ja lekker vrolijk :D Iedereen is ook zo blij in dit filmpje
Ik ken hem vanuit mijn jeugd maar geen idee hoe het heette ofzo. :D
pi_217121743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Dat heeft inderdaad wel echt zo'n smaak wat bij heel veel dingen kan :P
[..]
Dat is lekker inderdaad! Sowieso kun je van heel veel blikken en potjes het vocht goed gebruiken. Er zit vaak veel smaak aan ^O^
Perzikken op zware siroop :9
Keyboard Knight
pi_217121835
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Perzikken op zware siroop :9
@Domnivoor en ik hebben zelf een receptje bedacht met perzik uit blik en het siroop daaruit gebruiken we dus ook :D
pi_217121866
Hoorde deze vandaag op de radio.. lekker nummertje

Bekijk deze YouTube-video
Keyboard Knight
pi_217121932
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
@:Domnivoor en ik hebben zelf een receptje bedacht met perzik uit blik en het siroop daaruit gebruiken we dus ook :D
:D Ik zeg niets... :X
Keyboard Knight
pi_217121950
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Ik ken hem vanuit mijn jeugd maar geen idee hoe het heette ofzo. :D
Bizar hoe hersens werken.. zeker met muziek.. :Y ^O^
Keyboard Knight
pi_217121966
En nu?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:48:33 #271
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217121974
Hup Spanje of Nederland ... ik weet het niet meer...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_217121987
Keyboard Knight
pi_217122005
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef chufi het volgende:
JIj mag best voor Spanje zijn, dat is te vergeven :Y ^O^
Keyboard Knight
  donderdag 20 maart 2025 @ 20:51:06 #274
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_217122061
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef chufi het volgende:
Andorra dan maar?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')