Dat is het gevolg van de regen, maar waarschijnlijk gaat veel oogst van van alles grotendeels verloren , hetgeen de prijzen hier nog verder op zal drijvenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:33 schreef pullup het volgende:
Maar heb eigenlijk nog nooit zo'n groen Andalusie gezien vanuit het vliegtuig haha, leek wel Nederland
Tough crowd die eendenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat een schijtnummer.
Ik zag het op de Nederlandse nieuws sites maar het was bij ons echt af en toe een buiquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je echt geluk gehad ... overal overstromingen her en der daar in het zuiden
Ik zag gsiteren idd het zonnetje op een webcam en mensen roeien in de rivier, Dat was 2 dagen daarvoor niet mogelijk, toen stroomden het te hardquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag het op de Nederlandse nieuws sites maar het was bij ons echt af en toe een bui
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is lente!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jaaa! Heerlijke muziekquote:
Hippiequote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:17 schreef Domnivoor het volgende:
Zelfs de ratten zijn daar niet te vertrouwen
Komt vast goedquote:
Kip het meest veelzijdige stukje vlees.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:12 schreef drakin het volgende:
Ik heb kip vanavond, dus daar maak ik weer kippensoep van met al dat vocht wat erin zit.
Met wat brood of crackertjes erbij
Vol met vocht joeheequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kip het meest veelzijdige stukje vlees.
Ja lekker vrolijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst had ik van wat is dit nou weer en toen, goffer dit nummer.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |