quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik haal dat ook niet.
Je hebt het niet voor het zeggen.
Met mijn gezondheid?quote:
O, geen idee hoe jou gezondheid is, weet alleen dat je AFB hadquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Met mijn gezondheid?
En ja hoor, je hebt het wel degelijk voor het zeggen.
Tenminste of je de 105 haalt.
Morgen omvallen kan je weer minder tegen doen.
Zelfs zonder de AF heb ik de IC al meer dan eens van binnen gezienquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, geen idee hoe jou gezondheid is, weet alleen dat je AFB had
Maar ze zeggen ook wel eens krakende wagens lopen het langst
O dat wist ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs zonder de AF heb ik de IC al meer dan eens van binnen gezien
Leuk joh, racen met van die grote gele tatu auto's,quote:
Klinkt niet best, mag ik ook vragen wat je mankeerde?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk joh, racen met van die grote gele tatu auto's,
rennende artsen, etcetc
Maar nu al een tijdje niet meer toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs zonder de AF heb ik de IC al meer dan eens van binnen gezien
Zo denk ik ook over mijn gezondheid.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Met mijn gezondheid?
En ja hoor, je hebt het wel degelijk voor het zeggen.
Tenminste of je de 105 haalt.
Morgen omvallen kan je weer minder tegen doen.
Erfelijk dingetjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt niet best, mag ik ook vragen wat je mankeerde?
Nou ja, ik zie eigenlijk steeds minder 'wonderen'quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over mijn gezondheid.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Nee, dat is zeker niet goed. Jemig Marc, hier schrik ik wel vanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erfelijk dingetje
Saturatie van rond de 60% is niet goed blijkbaar
Die is vast en zeker lekker in het zonnetje in een mooi meer aan het zwemmen glurend naar vrouwen in korte rokjesquote:
Het is nog geen rokjesdag toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is vast en zeker lekker in het zonnetje in een mooi meer aan het zwemmen glurend naar vrouwen in korte rokjes
De zon schijnt toch, dus zo donker zal het wel niet zijn.. hij heeft van geen internet meer enzquote:
Nou ik zie ze al lopen hoor alleen een shirtje en een kort rokjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog geen rokjesdag toch?
En zo warm is het nou ook weer niet buiten
Hoop doet leven?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie eigenlijk steeds minder 'wonderen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |