SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop je niet te hard van stapel? Een zwaluw maakt nog geen zomer hequote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geen echt plan nog. Maar de wil is er wel om weer eens wat te gaan programmeren. Nu alleen nog iets bedenken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja misschien moet ik gewoon gaan solliciteren hier ergens. Nooit geschoten is altijd mis. Maar ben wel een beetje bang dat het wat te veel voor me gaat zijn op dit moment.quote:![]()
Ja misschien wel. Vind het alleen zo frustrerend. Ik heb echt alle potentie. Heb heel mijn leven geleerd om een goede software ontwikkelaar te worden maar ik kan het niet toepassen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loop je niet te hard van stapel? Een zwaluw maakt nog geen zomer he![]()
Daarom zeg ik, een zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik gewoon gaan solliciteren hier ergens. Nooit geschoten is altijd mis. Maar ben wel een beetje bang dat het wat te veel voor me gaat zijn op dit moment.
Die framing gewoon meegevenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik gewoon gaan solliciteren hier ergens. Nooit geschoten is altijd mis. Maar ben wel een beetje bang dat het wat te veel voor me gaat zijn op dit moment.![]()
Hehehe.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, een zwaluw maakt nog geen zomer![]()
Snap ik, maar je weet zelf het beste wat er gebeurd als je te snel gaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Vind het alleen zo frustrerend. Ik heb echt alle potentie. Heb heel mijn leven geleerd om een goede software ontwikkelaar te worden maar kan het niet toepassen.
Beter werk je eerst aan je zelf. Je bent nog jong jouw tijd komt nog wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeveel wel?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, een zwaluw maakt nog geen zomer![]()
![]()
Is ook zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, maar je weet zelf het beste wat er gebeurd als je te snel gaat.
Beter werk je eerst aan je zelf. Je bent nog jong jouw tijd komt nog wel.![]()
![]()
Wijze woordenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, maar je weet zelf het beste wat er gebeurd als je te snel gaat.
Beter werk je eerst aan je zelf. Je bent nog jong jouw tijd komt nog wel.![]()
René kleijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zeg altijd: Als je in een genezingsproces zit wil je vaak harder dan het kan.quote:
Dan doe je één stapje vooruit en denkt men vaak ik kan wel meer en dan kukkelt men weer drie stappen terug
Beter halve stapjes zetten, dan ben je eerder boven aan die trap dan dat je te snel gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel soms heb ik datquote:
Yup, maar ben al zo lang bezig joh. 15 jaar aan het aanklooien inmiddels.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: Als je in een genezingsproces zit wil je vaak harder dan het kan.
Dan doe je één stapje vooruit en denkt men vaak ik kan wel meer en dan kukkelt men weer drie stappen terug
Beter halve stapjes zetten, dan ben je eerder boven aan die trap dan dat je te snel gaat
Maar goed, ik zet wel stapjes. Kom ik in ieder geval onder de mensen straks. En heb zin in de DTS-meet.![]()
![]()
Nee bewaar ik allleen voor speciale mensenquote:![]()
Niet iedereen mag gratis profiteren van mijn wijsheid natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dat is best al lang KWquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, maar ben al zo lang bezig joh. 15 jaar aan het aanklooien inmiddels.
Maar goed, ik zet wel stapjes. Kom ik in ieder geval onder de mensen straks. En heb zin in de DTS-meet.
Kan mij voorstellen dat je het genoeg vindt.![]()
Maar het is nu eenmaal zo dat jij vaak sneller wilt dan dat je kan en dan val je weer terug in het diepe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij hebt heel vaak wijze woorden hoor Dot!quote:
Ja ik kom van heel erg ver. Kan me niet voorstellen dat je dieper gaat of er gaan echt doden vallen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat is best al lang KW
Kan mij voorstellen dat je het genoeg vindt.![]()
Maar het is nu eenmaal zo dat jij vaak sneller wilt dan dat je kan en dan val je weer terug in het diepe.
Dus wat dat betreft ben ik al best blij met hoe het nu gaat.![]()
Klene Rijnquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Daarom omarm je voortuitgang en bekijk samen met je begeleider/arts wanneer je klaar bent voor het volgende stapjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik kom van heel erg ver. Kan me niet voorstellen dat je dieper gaat of er gaan echt doden vallen.
Dus wat dat betreft ben ik al best blij met hoe het nu gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe ikquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom omarm je voortuitgang en bekijk samen met je begeleider/arts wanneer je klaar bent voor het volgende stapje![]()
![]()
Nou meneer KW het spreekuur zit er weer op.quote:![]()
Wilt u een bakje decaf?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha dat zou lekker zijn!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou meneer KW het spreekuur zit er weer op.![]()
Wilt u een bakje decaf?
Hoeveel kost het uurtje?![]()
Dat wil jij niet weten, maar deze sessie was gratis.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha dat zou lekker zijn!
Hoeveel kost het uurtje?hier je bakkie en ik doe wel een kop thee voor onze toehoorde Jussie er b ij
Thxquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wil jij niet weten, maar deze sessie was gratis.hier je bakkie en ik doe wel een kop thee voor onze toehoorde Jussie er b ij
![]()
![]()
Wat lief!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wil jij niet weten, maar deze sessie was gratis.hier je bakkie en ik doe wel een kop thee voor onze toehoorde Jussie er b ij
![]()
![]()
Ook dat ben ik somsquote:
O lekker, heb er net ook nog voor gestaan in de winkel, maar jonge jonge wat een prijzen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Heb vorige week wraps met kipfiletblokjes gemaakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, heb er net ook nog voor gestaan in de winkel, maar jonge jonge wat een prijzen.
Dacht ik even 2 dagen van te kunnen eten maar was gewoon een 10tje voor 1 dag. 4 wraps.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: