Eerst even het geheime supplement uittikken, daarna mogen er vragen worden gesteld over het openbare gedeelte.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:19 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Geen persco, er mogen geen lastige vragen gesteld worden.
Het was amazing. Verder zijn we nergens uitgekomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:19 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Geen persco, er mogen geen lastige vragen gesteld worden.
Ach, vast wel. Maar aangezien zowel de EU als Oekraine de overeenkomst zullen gebruiken als pleepapier boeit het allemaal weinig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was amazing. Verder zijn we nergens uitgekomen.
Belgorod valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:25 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
https://t.me/readovkanews/94238
Zweten ze toch iets teveel peentjes om de kapotte olieraffinaderijen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:25 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel lachwekkend te noemen, geen staakt het vuren dus maar Oekraïne moet niet meer die olieraffinaderijen aanvallen terwijl Rusland verder gaat met burgerdoelen..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:25 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan het zo gek niet verzinnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Deze is wel lachwekkend te noemen, geen staakt het vuren dus maar Oekraïne moet niet meer die olieraffinaderijen aanvallen terwijl Rusland verder gaat met burgerdoelen..
Hebben ze wel een keus eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan het zo gek niet verzinnen.
Ik kan me niet voorstellen dat Oekraïne hier gehoor aan geeft.
Inderdaad. Ze schieten de Oekraïense energie-infrastructuur al jaren kapot. Voor hen is er dus weinig te winnen en heel veel te verliezen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zweten ze toch iets teveel peentjes om de kapotte olieraffinaderijen?
Ja, dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hebben ze wel een keus eigenlijk?
Europaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
CNNquote:President Donald Trump agreed in a call with Russian President Vladimir Putin that the war in Ukraine “needs to end with a lasting peace,” according to a description of the conversation from the White House. The two leaders also agreed to begin immediate talks on an “energy and infrastructure” ceasefire, the readout said.
The readout did not suggest that Putin had agreed to the 30-day ceasefire that Trump has endorsed and which has received backing from Ukraine.
Instead, the White House said Putin and Trump “agreed that the movement to peace will begin with an energy and infrastructure ceasefire, as well as technical negotiations on implementation of a maritime ceasefire in the Black Sea, full ceasefire and permanent peace.”
The readout said negotiations on those points would begin immediately in the Middle East.
Ja hoor. Ze hebben toch niets getekend?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |