SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja idd, gister was wat onrustig. We moeten even opnieuw ritme krijgen voor de damesquote:Ja, bijnaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Straks haal je Justink nog in
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bij een vroege dienst moet ik er om 5u uit.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:05 schreef MizzezAmy het volgende: [..] Alles voor 6 uur is gewoon nog nacht in mijn woordenboek
![]()
Maar vandaag viel het mee. Werkbezoek straks. Dus wordt zo opgehaald en dan gaan we anderhalf uur tuffen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké half bitch klaar
Nu alleen de donkey kicks nogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je ritme zal nog vaak veranderenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, gister was wat onrustig. We moeten even opnieuw ritme krijgen voor de dames
[..]
Ja, bijna
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wowoowwowquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kittenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij een vroege dienst moet ik er om 5u uit.![]()
Maar vandaag viel het mee. Werkbezoek straks. Dus wordt zo opgehaald en dan gaan we anderhalf uur tuffen.![]()
Greyyyssssssquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
greys is zo’n lieve mooie vrouw, als zij voorbij komt zucht iedereen “waaaaauw”
![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
greys is zo’n lieve mooie vrouw, als zij voorbij komt zucht iedereen “waaaaauw”
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe durf je dat te zeggenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn ritme is aardig vast moet ik zeggen. In de nacht 1x wakker voor voeding, 2e nachtvoedig eruit en in de middag ff slapen.quote:
Jyske zou dan eigenlijk bij de eerste (11, 12 of 13u) middagvoeding naar haar kamer moeten tot de volgende voeding en vrouwlief mee naar bed om ook te rusten. Maar vrouwlief gaat niet rusten want "niet moe" om vervolgens om 20u de ogen op half 11 te hebben staan. En Jyske gaat dus niet naar de kamer want vrouwlief is beneden
Resultaat: 2 onrustige dames in de avond, de kleine wil niet op haar kamer en vrouwlief is te moe het te handelen en ik ben dan de rustheid die Jyske stil krijgt waardoor vrouwlief nog verder overstuur raakt. Want hoe kan het dat de frustie haar wel rustig krijgt? Iets met ritme dus...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waar geen wrijving is, is geen warmtequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pas bevallenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mijn ritme is aardig vast moet ik zeggen. In de nacht 1x wakker voor voeding, 2e nachtvoedig eruit en in de middag ff slapen.
Jyske zou dan eigenlijk bij de eerste (11, 12 of 13u) middagvoeding naar haar kamer moeten tot de volgende voeding en vrouwlief mee naar bed om ook te rusten. Maar vrouwlief gaat niet rusten want "niet moe" om vervolgens om 20u de ogen op half 11 te hebben staan.
Resultaat: 2 onrustige dames, de kleine wil niet op haar kamer en vrouwlief is te moe het te handelen en ik ben dan de rustheid die Jyske stil krijgt waardoor vrouwlief nog verder overstuur raakt. Want hoe kan het dat de frustie haar wel rustig krijgt? Iets met ritme dus...
Alle hormonen
Valt niet meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In mijn omgeving zijn drie per ongeluk zwangere mensen. T begint te steken.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
In mijn omgeving zijn drie per ongeluk zwangere mensen. T begint te steken.![]()
![]()
![]()
Lijkt me heel oneerlijk voelen voor jullieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik snap het ook wel, alleen vrouwlief accepteert mijn dingen niet. Ze denkt het wel te kunnen maar ze kan het niet aan, niet op deze manier. Haar huilend voelen van frustratie is niet de manier. En ik mag er niks van zeggen...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pas bevallen
Alle hormonen
Valt niet meeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ben nu al geen fan van mijn hormonen, wat dat betreft ben ik niet getreurd dat ik zwangerschap en alles overslaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vooral omdat de een zwanger is door vreemdgaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lijkt me heel oneerlijk voelen voor jullieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
We zijn 5 jaar bezig geweest en hebben veel zwangeren gezien, het voelt idd oneerlijk dat wanneer iemand die flink gebruikt ze er met bosjes uitpoept terwijl wij ons best maar blijven doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lijkt me heel oneerlijk voelen voor jullie
@Moeraskat ik hoop dat het bij jullie snel mag gebeuren!!
Na een bevalling gaan je hormonen helemaal op holquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, alleen vrouwlief accepteert mijn dingen niet. Ze denkt het wel te kunnen maar ze kan het niet aan, niet op deze manier. Haar huilend voelen van frustratie is niet de manier. En ik mag er niks van zeggen...
Is echt kut
En je kunt er zelf niks aan doen
Dan voelt alles te veel en oneerlijk
Begrip tonen en geduld
Damnnnnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vooral omdat de een zwanger is door vreemdgaan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe ik ook wel, ik ga vrouwlief vandaag een fijne massage gevenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na een bevalling gaan je hormonen helemaal op hol
Is echt kut
En je kunt er zelf niks aan doen
Dan voelt alles te veel en oneerlijk
Begrip tonen en geduld
Thanks!!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We zijn 5 jaar bezig geweest en hebben veel zwangeren gezien, het voelt idd oneerlijk dat wanneer iemand die flink gebruikt ze er met bosjes uitpoept terwijl wij ons best maar blijven doen.
@:Moeraskat ik hoop dat het bij jullie snel mag gebeuren!!
Ik hoop het ook. En ik vind het echt niet erg om baby dingen te lezen.
Alleen in mijn buurt zijn nu 8 mensen zwanger en/of net bevallen. En nu hoorde ik er van gister weer een.
En ja, vanaf 2022 proberen we al.. maar
Elon musk langs geweest?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vooral omdat de een zwanger is door vreemdgaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Das liefquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, ik ga vrouwlief vandaag een fijne massage geven
En niet teveel tegen dingen in gaan
Het moet allemaal even een plekje krijgen.
Bij ons heeft het 5.5 jaar geduurd tot we het loslieten. We wilde geen behandeling oid, de natuur moest zelf zijn werk doen en Jyske is de bloem die uit kwamquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks!!
Ik hoop het ook. En ik vind het echt niet erg om baby dingen te lezen.
Alleen in mijn buurt zijn nu 8 mensen zwanger en/of net bevallen. En nu hoorde ik er van gister weer een.
En ja, vanaf 2022 proberen we al.. maar
Nee ik weet het, maar het is lastig soms als ik zie dat ze dan wat wild met Jyske om gaat. Het oppakken kan dan best wat rustiger.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das lief
En niet teveel tegen dingen in gaan
Het moet allemaal even een plekje krijgen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vrouwlief is wakker, ga ff bakkie zetten voor haar, 9 uur mag Jyske de fles dus haal ik ook op. De dag is begonnen
Succes vandaag Usert!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:45 schreef _UserName_ het volgende:
Vrouwlief is wakker, ga ff bakkie zetten voor haar, 9 uur mag Jyske de fles dus haal ik ook op. De dag is begonnen![]()
![]()
Ook okquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel oke, lekker geslapen. Zometeen een afspraak met mijn behandelaar.
En hoe is het met jou?
Zo even boekhouding doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal er bij jou eens iets instoppenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones stopt er een komkommer in![]()
![]()
Heb alleen jurken denk ik, weet niet of ik een rok hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lalalala lolaaaaaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Her name was Lola
She was a showgirlThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij gaat hard
hij gaat lekker
en hij doet het allemaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooizo, en voel je je al iets beter dan gisteren?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja wel iets beter gelukkigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooizo, en voel je je al iets beter dan gisteren?![]()
![]()
Ja soms heb je datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat
owwww neeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* greysbones rent met de kippensoep naar JustinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, wil met het mooie weer wat eraan komt niet binnen zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zo nog even viesdik nootjes en kaas gegeten
nu de auto vol laden
niet te veel bolken zonder mij heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou mocht je nog steeds niet fit zijn, kan wel in de tuin of balkon zitten als je dat hebtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, wil met het mooie weer wat eraan komt niet binnen zitten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo nog even viesdik nootjes en kaas gegeten
nu de auto vol laden
niet te veel bolken zonder mij he![]()
![]()
ik ga er volledig voor om mijn lijstje af te vinken zodat ik daarna in bed kan gaan liggen en niets doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gister met mijn therapeut een rondje gewandeld door de buurt. Heb hem de route laten zien waar ik altijd met de katten loop.
Was wel even lekker. Doe ik eigenlijk nooit wandelen.![]()
mag ook zonder vrieswindquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Wandelen is wel fijn mits het droog weer isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja gisteren was het lekker. Wel wat fris nog, maar lekker zonnetje.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Wandelen is wel fijn mits het droog weer is![]()
Gave UI trouwens!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Wandelen is wel fijn mits het droog weer is![]()
![]()
Balkonquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou mocht je nog steeds niet fit zijn, kan wel in de tuin of balkon zitten als je dat hebt![]()
![]()
Uit de wind was t wel te doen..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja gisteren was het lekker. Wel wat fris nog, maar lekker zonnetje."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik wilde de auto al volladen, maar heb zo nog een meeting
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ugh3 minuten wachten
end ie trut gaat te laat zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als ik straks de stort heb gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:58 schreef KoningWouter het volgende:
Wil naar Magic Kingdom chillen bij Cinderalla's Castle
en de wassstraat
en de boodschappen
dan ga ik op bed liggen en dreamlight valley spelen
wel net reserveringen gemaakt bij pirates en aladdinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
niet de boodschappen naar de stort brengenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik straks de stort heb gedaan
en de wassstraat
en de boodschappen
dan ga ik op bed liggen en dreamlight valley spelen
wel net reserveringen gemaakt bij pirates en aladdin
en de stortspullen door de wasstraat
per ongeluk
eh heb ik wel een goed verhaal voor bij de arboquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet de boodschappen naar de stort brengen
en de stortspullen door de wasstraat
per ongelukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toch maar doen danquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eh heb ik wel een goed verhaal voor bij de arbo![]()
![]()
nu nog kijken hoe lang het duurt voor mijn meeting begint, ze is er nog nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gewoon beginnen zonder haarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
nu nog kijken hoe lang het duurt voor mijn meeting begint, ze is er nog nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
3 minuten al
meestal komt nu het appje van IK KOME RAANHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nou dat was de 'meeting'
ik heb plannen
die ik wil doen zodat ik kan ontspannen
bubyebolkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doei doeiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou dat was de 'meeting'
ik heb plannen
die ik wil doen zodat ik kan ontspannen
bubyebolk![]()
![]()
![]()
Goed plan welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:10 schreef hemarookworst het volgende:
na deze meeting even een zak tuinaarde openscheuren![]()
jijquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:10 schreef hemarookworst het volgende:
na deze meeting even een zak tuinaarde openscheuren
Geniet er van!!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:10 schreef hemarookworst het volgende:
Net 3 zakken tuinaarde gekocht vanochtend, komt wel erg dichtbij zo!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:10 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
Dat wordt lekker scheurenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Net 3 zakken tuinaarde gekocht vanochtend, komt wel erg dichtbij zo!![]()
![]()
Ik zit ook in de tuin.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Net 3 zakken tuinaarde gekocht vanochtend, komt wel erg dichtbij zo!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zit binnen.quote:De tuinaarde ligt nog ff in de schuur. Ik heb momenteel nog maar 1 hortensia die ik in een pot kan proppen!
Misschien vanmiddag nog wat zooi er bij kopen.
![]()
morgen naar de Aldiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit binnen.De tuinaarde ligt nog ff in de schuur. Ik heb momenteel nog maar 1 hortensia die ik in een pot kan proppen!
plantjes in de aanbieding
Ow!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen naar de Aldi
plantjes in de aanbieding![]()
![]()
Ik ga volgende week aan de snoei. Mijn moeder komt ook weer langs die wil altijd of tuinieren of wandelen. Mijn tuin ligt er dan ook altijd goed bij, nu helemaal want door de kleine komt ze nog vakerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit binnen.De tuinaarde ligt nog ff in de schuur. Ik heb momenteel nog maar 1 hortensia die ik in een pot kan proppen!
Zijn al di(e) plantjes in de aanbieding?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen naar de Aldi
plantjes in de aanbieding![]()
![]()
lekker tuinieren dusquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Net 3 zakken tuinaarde gekocht vanochtend, komt wel erg dichtbij zo!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan je die ook los kopen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
of de Lidl
die heeft ook vast plantjes
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn al di(e) plantjes in de aanbieding?
Succesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:21 schreef _UserName_ het volgende:
Koffie op. Kattenbak verschonen, medicatie ophalen en winkel![]()
![]()
had gewoon hooikoortstabletjes vd drogist, werkt wel goed bij mijUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bij mij helaas niet meer, heb verschillende geprobeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Koffie. Goed plan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oh ja, jij Theequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: