ff gekeken bij de ziggo go van mn ouders en daar staat de eerste niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Meestal een week....
Denk niet dat ze dat heel erg vondenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:04 schreef Nizno het volgende:
de twee astronauten die 'vast zaten' bij de ISS zijn eindelijk weer op weg naar aarde
zo verwacht je 8 dagen in de ruimte te zijn, zo worden het ruim 9 maanden
Daar had ik vorige week een tekstje over, moest ik ook aan denkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee of het ook vertaalt naar taart. Maar bij ander gereedschap vertaal je crimping naar krimpen. Crimping pliers -> krimptang.
denk dat ze graag nog 1404 dagen hadden willen blijvenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat heel erg vonden
Langste dat iemand tot nu toe in één zit in de ruimte is gebleven, is maar 437 dagen helaas.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat ze graag nog 1404 dagen hadden willen blijven
Je onderschat wat dat met een mens doet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat heel erg vonden
Ik zie alleen de aflevering van 16 maart erop staan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ff gekeken bij de ziggo go van mn ouders en daar staat de eerste niet meer te kijken
die staat idd op een week. kan dinsdag als oudste dag kiezen
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie alleen de aflevering van 16 maart erop staan.
* Recce zoekt naar z'n penquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg een mail van de klant dat ze de elke keer een foutmelding krijgen van "voer BIC nummer in".
Misschien moet je de BIC code dan invoeren.
Op NPO Start staat de hele serie nog: https://npo.nl/start/serie/denkend-aan-vlaanderenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ff gekeken bij de ziggo go van mn ouders en daar staat de eerste niet meer te kijken
die staat idd op een week. kan dinsdag als oudste dag kiezen
Hier ookquote:
Vooral in het weekend gelukkig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Moet nog 25 min. wachten op lunchgenot, maar heb hongerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunchgenot
![]()
Dat was het. Daarna weer aan de werkjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |