Vooral in het weekend gelukkig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Moet nog 25 min. wachten op lunchgenot, maar heb hongerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunchgenot
![]()
Dat was het. Daarna weer aan de werkjes
Goh. Dat zag echt niemand aankomen.quote:Een proef met perzikpitten onder verschillende speeltoestellen in Urk blijkt geen succes. De kinderen in het park gebruikten de perzikpitten om elkaar mee te bekogelen. Ze worden binnenkort weggehaald, meldt de gemeente.
Tijd voor noodballetjes?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet nog 25 min. wachten op lunchgenot, maar heb honger
's Ochtends in je wangen stoppen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik niet in m'n tas gestopt. #balletjesfail
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goh. Dat zag echt niemand aankomen.
Ik noem dat het aandrukken van de randjesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast en anders @:essnhills
Hoe noem je 'crimping' bij een taart? Dat je de randjes aandrukt?
Voor in je britneypack: dehydrated broodballetjes en een noodbusje houdbare melkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik niet in m'n tas gestopt. #balletjesfail
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik noem dat het aandrukken van de randjes
Hier in de zon is het wel lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Het ziet er buiten zo warm uit maar valt tegen.
quote:
Dit zijn de pro tipsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Ochtends in je wangen stoppen.
Ja op de fiets was het op de terugweg wel te doen maar vanochtend was het koud. 🥶quote:
Ja vanmorgen vroor het nogquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja op de fiets was het op de terugweg wel te doen maar vanochtend was het koud. 🥶
Hier is het ook weer net alsof er geen ramen inzitten (op een paar kleine vlekjes). Kan daar echt van genieten als ze weer zo schoon zijn maar ja het is zo'n kut klusje.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
Ramen aan de achterkant gelapt, ik kan weer naar buiten kijken
Misschien morgen de ramen aan de voorkant doen. Maar die zijn veel minder vies want daar staat de wind niet op
Ik heb zo'n uitschuifstok. Dan kan ik gewoon op de grond blijven staanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier is het ook weer net alsof er geen ramen inzitten (op een paar kleine vlekjes). Kan daar echt van genieten als ze weer zo schoon zijn maar ja het is zo'n kut klusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |