De schuld van NASA zeker weer?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:04 schreef Nizno het volgende:
de twee astronauten die 'vast zaten' bij de ISS zijn eindelijk weer op weg naar aarde
zo verwacht je 8 dagen in de ruimte te zijn, zo worden het ruim 9 maanden
De bruid was gekleed in wit op wit.quote:
dat doet ie goed he?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trump heeft het voor elkaar dat de astronauten eindelijk naar huis komen.
Boeingquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De schuld van NASA zeker weer?
[..]
De bruid was gekleed in wit op wit.
quote:Leeg teruggevlogen
Wilmore en Williams vlogen vorig jaar met een raket van Boeing naar het ruimtestation voor een testmissie. Door technische problemen met de raket konden ze niet terugkeren naar de aarde. Het was de eerste bemande vlucht van de door het Amerikaanse bedrijf Boeing gebouwde capsule, die uiteindelijk leeg terugvloog naar de aarde.
Maar kreeg op het laatste moment nog wel een parelketting aangeboden van haar verloofde.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De bruid was gekleed in wit op wit.
Nice.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van het weekend Sunshine gekeken. Als we het toch over ruimtedingen hebben.
ik alle afleveringen van Denkend aan Vlaanderenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van het weekend Sunshine gekeken. Als we het toch over ruimtedingen hebben.
Opzettelijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik alle afleveringen van Denkend aan Vlaanderen
jaquote:
Oh ja, die wil ik ook nog kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik alle afleveringen van Denkend aan Vlaanderen
ik 'vergeet' altijd wanneer dat soort dingen op TV komen, dus erg blij met NLziet waarmee ik meteen alle 4 de afleveringen kon kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die wil ik ook nog kijken.
Yes.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat Oppenheimer dan weer die bom moet gooien he.
https://www.deleukstetaar(...)gereedschap/crimpersquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast en anders @:essnhills
Hoe noem je 'crimping' bij een taart? Dat je de randjes aandrukt?
Ik vind frieseren wel mooi.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook google.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.deleukstetaar(...)gereedschap/crimpers
dit geeft google
Dat heb ik ook. Maar ik heb geen NLziet, dus ik moet het via de provider terugkijken. Hopelijk kan dat nog.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik 'vergeet' altijd wanneer dat soort dingen op TV komen, dus erg blij met NLziet waarmee ik meteen alle 4 de afleveringen kon kijken.
als er alleen maar 1 op stond had ik waarschijnlijk pas over een half jaar de andere drie gezien ofzo
sorry dat ik niet wee wat crimping is bij taarten maken en dus moest googlen wat je bedoelde met randjes aandrukken enzo....quote:
de eerste aflevering was 9 maartquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik heb geen NLziet, dus ik moet het via de provider terugkijken. Hopelijk kan dat nog.
Geen idee of het ook vertaalt naar taart. Maar bij ander gereedschap vertaal je crimping naar krimpen. Crimping pliers -> krimptang.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Dat weet ik ook niet. Meestal een week....quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste aflevering was 9 maart
geen idee hoe lang je terug kan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |