Het was met een seksprofessor dus ik weet niet of dat interessant is voor jou als incelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:02 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb de uitzending met die SP gast meteen na de introductie uitgezet. Geen idee of het alsnog een leuke uitzending was (ik kan het me niet voorstellen) maar goed, had geen zin die gok te wagen, terwijl ik genoeg andere leuke dingen nog te kijken had. Als iemand een korte samenvatting wilt geven of het de moeite waard was hoor ik het nog graagde uitzendingen met Helene skip ik sowieso standaard (was het vanavond wel wat..?) dus voor mij zijn het een paar VI loze dagen wat ook prima is natuurlijk.
Nee, dit kan nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:21 schreef GM78 het volgende:
Helene die met droge ogen roept dat ze ook twee banen heeft![]()
Maar voor de rest een prima show
Wat is incel? Ik ben niet zo in de online wereld thuisquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het was met een seksprofessor dus ik weet niet of dat interessant is voor jou als incel
Ik ben geen incel maar die vrouw was slaapverwekkend, trouwens net als Ria Stalpaard of hoe heet ze.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het was met een seksprofessor dus ik weet niet of dat interessant is voor jou als incel
Na afgelopen MSR editie is het logisch dat ze hier nu zitquote:Op maandag 24 maart 2025 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Nee shit ik hoopte dat Rox voor altijd verbannen was
Goed als aangever in podcasts.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:26 schreef ISVV het volgende:
Pim Sedee is toch een extreem matige presentator?
Ik luister die podcast met Driessen en Verweij wel eens (ja, ik weet hetquote:Op maandag 24 maart 2025 22:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Goed als aangever in podcasts.
Beetje amateur-genee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |