Laat dat lichtelijk maar weg. Denk dat Johan voor de show weer kwaad was dat het weer ter sprake ging komen.quote:Op maandag 14 april 2025 21:56 schreef Dutch_view het volgende:
Ik merk al weer lichtelijke irritatie bij Johan over Wilfreds nieuwe nummer
Valt mij sowieso op dat Wilfred de laatste paar weken regelmatig van die kleine steekjes onder water geeft richting Johan.quote:Op maandag 14 april 2025 21:56 schreef Dutch_view het volgende:
Ik merk al weer lichtelijke irritatie bij Johan over Wilfreds nieuwe nummer
Van je pensioen genieten ? Hoe doe je dat ?quote:Op maandag 14 april 2025 20:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pieter Jan Hagens was bezorgd toen zoon Sam bij Vandaag Inside ging zitten: ‘Bleek een geschenk’
InterviewWaar Pieter Jan Hagens vanaf nu van zijn pensioen kan genieten, is de loopbaan van Sam net ontloken. Een gesprek met vader en zoon Hagens. ,,Als ik mag zeggen wat jij van mama hebt, dan is het dat mensen je snel vertrouwen.”
https://www.ad.nl/show/pi(...)n-geschenk~abdc724a/
Boekje van 150 euro 🤑quote:
AJ Boekenlul. Waarom die vent daar nog te gast is is echt een mysterie. Hij past totáál niet in die show. Is een elitaire wegkijkende deuger, die ook bij het klassieke VI publiek totaal uit de toon valt, maar ook zijn meningen en dom geklets vallen volledig buiten de boot bij VI. En dan pessimistisch over Rusland zijn wat iedereen zelf mag weten hoor, maar de groei en dreiging van Islam in West Europa totaal niet willen zien of benoemen. Beetje erg dommig.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een lul die Boekesteijn!Geld vangen in Saoedi Arabie, waar ze handen afhakken en mensen ophangen
![]()
En maar zeggen dat hét gebeurt is SA, hij zei nog net niet dat het een fantastisch land is..![]()
En niemand aan tafel die daar wat van zegt!Ook JD niet, die normaal gesproken zo tegen Saoedi Arabie is...
Behoorlijk schijnheilig dit...
Hopelijk komt Henk niet aan met 'morgen is de persconferentie '...quote:Op woensdag 16 april 2025 20:27 schreef Abrikozentaart het volgende:
Laten we hopen dat Wilfred Genee zijn OvJ act gaat opvoeren tegen Henk Vermeer vanavond
Deze is wel leuk.quote:
Vond dat wel grappig eigenlijk... Johan werd eigenlijk ook een beetje uitgelachenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:23 schreef XDo het volgende:
Johan vergeet eerst de naam van Albert en begint 1 minuut later een zin en vergeet halverwege wat ie eigenlijk wilde zeggen. De regie gooit dus de reclame er maar in. Tijd voor Johan om even bij te komen.
Het was ook wel grappig. Maar hij takelt hard af hoor (ongetwijfeld door z’n leeftijd). Voor een ex-journalist heeft ie tegenwoordig vrij veel moeite om de juiste woorden te vinden.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vond dat wel grappig eigenlijk... Johan werd eigenlijk ook een beetje uitgelachenNet zoals dat andersom bij Gijp&Genee ook gebeurt, niet op een gemene manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |