SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zekerquote:Op maandag 17 maart 2025 14:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind de UI van @:hemarookworst ook best vet![]()
![]()
mag van de arbo niet werkenquote:Op maandag 17 maart 2025 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen werkdag? of heb je een bullshitbaan
maar ben bezig met structuur in de dag te brengen enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog tips voor @ieniminimuis ?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag van de arbo niet werken
maar ben bezig met structuur in de dag te brengen enzo![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor nu is het sporten en creabea zijn![]()
![]()
da's ook lekkerquote:Op maandag 17 maart 2025 14:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor nu is het sporten en creabea zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
zo'n dag als gisteren met de fam en de geiten haalt me wel volledig uit mijn hum
gekke dromen, over ikea viltjes die je onder je meubels doet zodat het geen krassen geeft enzo en we hadden er zoveel dat we een feestje ervoor gavenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vier vandaag de Blauwe Bak Van Straat Haal Dagquote:Op maandag 17 maart 2025 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo'n dag als gisteren met de fam en de geiten haalt me wel volledig uit mijn hum
gekke dromen, over ikea viltjes die je onder je meubels doet zodat het geen krassen geeft enzo en we hadden er zoveel dat we een feestje ervoor gaven![]()
![]()
blauw is papier?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vier vandaag de Blauwe Bak Van Straat Haal Dag
ik moet hier nog een hoop karton verwerkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik weetquote:Op maandag 17 maart 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan ben je op de juiste plek
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nog steeds nr 72 van meest gelikte user
nog 35 voor ik stijgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen idee waar je dit zietquote:Op maandag 17 maart 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 35 voor ik stijgI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
nr 1quote:Op maandag 17 maart 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 35 voor ik stijg
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is...is het AmyzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nopequote:Op maandag 17 maart 2025 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar jij bent altijd zo lief
dat denken sommige mensenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het AmyzzzGekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog een gok dan![]()
![]()
nope eerlijk ontvangenquote:
maar lief ben ik nie
Joa, net wakker. Nu een cappuccino en dan de was opvouwenquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
UNnieeeeequote:Op maandag 17 maart 2025 14:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Joa, net wakker. Nu een cappuccino en dan de was opvouwen
Ja zo win je het spel nooit hequote:Op maandag 17 maart 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope eerlijk ontvangen
maar lief ben ik nie![]()
tell me your secretsssssquote:Op maandag 17 maart 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope eerlijk ontvangen
maar lief ben ik nieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
het spijt me werkelijkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
het spijt me werkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O, ik ben gister kennelijk de 20K posts gepasseerdquote:Op maandag 17 maart 2025 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/receivedforumlikes
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het AmyzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]me tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een COSquote:
is dat cos met de snor? van het reuznekind?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jij bent in DTS een van de weinigen die veel likedquote:
Nee hoorquote:Op maandag 17 maart 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent in DTS een van de weinigen die veel liked![]()
![]()
gaat hier te vlot voor vele likesquote:Op maandag 17 maart 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent in DTS een van de weinigen die veel likedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BB/COSquote:Op maandag 17 maart 2025 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat is een COS
is dat cos met de snor? van het reuznekind?
commentaar op streamsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2595 / +73 / +95 / 6628 / 7255
2. KoningWouter / 660 / +16 / +40 / 2392 / 2748
3. KillemWieft / 558 / +31 / +4 / 513 / 723
4. _UserName_ / 473 / +88 / +52 / 764 / 982
5. kree / 420 / +3 / +7 / 1537 / 1759
6. devzero / 414 / +2 / +87 / 278 / 376
7. Bally-b / 393 / +0 / +0 / 58 / 112
8. Moeraskat / 384 / +14 / +5 / 2762 / 2975
9. Dr.Mikey / 334 / +26 / +55 / 733 / 901
10. hemarookworst / 309 / +15 / +10 / 1182 / 1400
11. Lovely / 273 / +9 / +5 / 1368 / 1592
12. mario390 / 264 / +1 / +15 / 223 / 330
13. gebrokenglas / 234 / +8 / +5 / 1622 / 1820
14. Grotetijd / 218 / +13 / +1 / 1075 / 1227
15. Moonlight / 201 / +9 / +10 / 700 / 822
16. Pinnenmutske / 199 / +3 / +3 / 400 / 525
17. HappyCharly / 186 / +9 / +11 / 1344 / 1491
18. sp3c / 183 / +0 / +1 / 555 / 646
19. maily / 163 / +5 / +1 / 1662 / 1815
20. ToT / 160 / +5 / +4 / 1463 / 1561SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
wie nog meer dan?quote:COS gaat vaak snellerquote:Op maandag 17 maart 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gaat hier te vlot voor vele likes
alleen tegen het einde zoals nu minderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blauw is papier?
ik moet hier nog een hoop karton verwerken![]()
![]()
oh wacht BB is big brother
weet nog niet wat cos isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
neequote:Op maandag 17 maart 2025 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
krijgt daar iedereen veel likes?
Commentaar op Streamsquote:Op maandag 17 maart 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
weet nog niet wat cos is![]()
waar je post over de streamsquote:Op maandag 17 maart 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
weet nog niet wat cos is
commentaar op streamsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja wie nietquote:Op maandag 17 maart 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar die is er minder vaak dan jij![]()
![]()
gelukkig mijn webcam aan dudje gegevenquote:Op maandag 17 maart 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Alle webcams van FOK!kers gehackt en gestreamdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vertelquote:Op maandag 17 maart 2025 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken wel iemand maar die is niet hier![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar je post over de streams
commentaar op streams
*Lust geen koffie*![]()
Maar ik wil het ook weten!quote:Op maandag 17 maart 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee
ik fluister het wel in je oorI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oehquote:Op maandag 17 maart 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee
ik fluister het wel in je oor![]()
![]()
whutquote:Op maandag 17 maart 2025 14:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ruudje lekker knuffelen ouwe gabber van me
Mijn vrouw vroeg toen we net in bed lagen of ik vieze dingen in haar oor wilde fluisteren. Dus ik fluister: "de badkamer, de wc, de gootsteen." Krijg ik een mep van haar. Gelijk knock-out out. Wel lekker geslapen
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw vroeg toen we net in bed lagen of ik vieze dingen in haar oor wilde fluisteren. Dus ik fluister: "de badkamer, de wc, de gootsteen." Krijg ik een mep van haar. Gelijk knock-out out. Wel lekker geslapen![]()
![]()
BB Bart woont volgens mij in Arnhem. Zag een tijd terug nog een heel interview van hem voorbij komen in de GelderlanderBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou Rip de Nijs.
Nee maar zonder dollen, hartstikke sneu natuurlijk. Heeft een prachtige leeftijd bereikt ondanks de parkinson en veel betekend voor de muziek.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Gastquote:Op maandag 17 maart 2025 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw vroeg toen we net in bed lagen of ik vieze dingen in haar oor wilde fluisteren. Dus ik fluister: "de badkamer, de wc, de gootsteen." Krijg ik een mep van haar. Gelijk knock-out out. Wel lekker geslapen![]()
Moest toch lachen![]()
Er is geen banger hart geen banger hart dan dat van mij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
somsquote:Op maandag 17 maart 2025 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een screenshot vd stream wel zeker
vaak posts met humor doen het goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waar krijg jij dan die likes voor?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms
vaak posts met humor doen het goed![]()
![]()
Malle babbe is rond malle babbe is blond een zoen op je mond malle babbe je lekkere.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waarom vertel je aan mannen vooral grappen over domme blondjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zachtjes tikt het regen op de zolderraam het ritme van de eenzaamheid.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
waarom vertel je aan mannen vooral grappen over domme blondjes?Moet dat grappig zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind het heerlijk als het zachtjes regentquote:Op maandag 17 maart 2025 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zachtjes tikt het regen op de zolderraam het ritme van de eenzaamheid.
dat doet het al een hele tijd
geen gekletter geen gespetter
ik hou van die zachte nattigheidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is ook niet vies, mag de droger in dus is schoonquote:Op maandag 17 maart 2025 14:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hoeft hier geen vieze dingen te zeggen hoor
Dag vader en dag moeder dag zuster Ursula ik zie het hier niet zitten ik ga naar Amerika.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
denk dat er een polarisatie zit welk geslacht dat grappig vindtquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik hoef je pitty likes nietquote:Op maandag 17 maart 2025 14:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uit medelijden toch een like gegeven
mag ik ook?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uit medelijden toch een like gegeven
*Lust geen koffie*![]()
Kan ik mijn TR nog intrekken?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is ook niet vies, mag de droger in dus is schoon![]()
![]()
) Jan Klaasen was trompetter in het leger van de Prins Hij marcheerde van Den Helder tot Den Briel Hij had geen geld en hij was geen heldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom kunnen honden niet dansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Waarom kunnen honden niet dansen?Geen like gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij was zestien, en ik was achtendertig
En van de liefde wist ze nog niet veel
Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Je was geen kind meer
En het werd zomer (zomer)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er staan vijftig mensen onder één paraplu, maar ze worden niet nat. Rara hoe kan dat?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat dat het is.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
denk dat er een polarisatie zit welk geslacht dat grappig vindt![]()
![]()
Doe eens mee aan het eerbetoon voor Rob jongens en dames.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nahquote:Op maandag 17 maart 2025 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe eens mee aan het eerbetoon voor Rob jongens en dames.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jantje gaat bij oma en opa logeren. Jantje zegt: "Oma, ik moet piesen." Oma zegt: "Bah wat een vies woord. Zeg maar: fluiten". Even later gaan ze slapen. Jantje krijgt een nachtmerrie en mag bij oma en opa in bed slapen. Jantje zegt: "Opa, ik moet fluiten." Opa zegt: "Jantje, je kunt toch niet zomaar midden in de nacht fluiten." Jantje zegt: "Maar ik moet echt!" Opa zegt: "Ach, doe het dan maar heel zachtjes in mijn oor."Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hij was Nicequote:Op maandag 17 maart 2025 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe eens mee aan het eerbetoon voor Rob jongens en dames.
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jantje gaat bij oma en opa logeren. Jantje zegt: "Oma, ik moet piesen." Oma zegt: "Bah wat een vies woord. Zeg maar: fluiten". Even later gaan ze slapen. Jantje krijgt een nachtmerrie en mag bij oma en opa in bed slapen. Jantje zegt: "Opa, ik moet fluiten." Opa zegt: "Jantje, je kunt toch niet zomaar midden in de nacht fluiten." Jantje zegt: "Maar ik moet echt!" Opa zegt: "Ach, doe het dan maar heel zachtjes in mijn oor."![]()
![]()
Hoe noem je een ijsbeer met oorwarmers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee ik vond 't een prima zanger. Maar ben niet iemand die (zoals er nu veel waarschijnlijk wél gaan zijn) die opeens groot fan is van 'm of hem meer gaat waarderen.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe eens mee aan het eerbetoon voor Rob jongens en dames.Well, life can be a riot
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er staan vijftig mensen onder één paraplu, maar ze worden niet nat. Rara hoe kan dat?Je kan beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb het idee dat het een oudere generatie is die hem kon waarderenquote:Op maandag 17 maart 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ik vond 't een prima zanger. Maar ben niet iemand die (zoals er nu veel waarschijnlijk wél gaan zijn) die opeens groot fan is van 'm of hem meer gaat waarderen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoorde zondag op de radio een leuke mop op joe. Ga em eens proberen uit te typen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoe noem je een ijsbeer met oorwarmers?Die noem je laat maar. Omdat 'ie je niet kan horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RaaaaarWell, life can be a riot
je bent zelfquote:Op maandag 17 maart 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die noem je laat maar. Omdat 'ie je niet kan horen?
Raaaaar
*Lust geen koffie*![]()
Was een grootheid voor Nederlandse begrippen hoor. Na Ron En Dieuwertje al de derde dit jaar he.quote:
Begin mij zorgen te maken om Willeke Alberti en Bas van Toor voor de rest van dit jaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom heeft een Belg een mes van biologisch afbreekbaar plastic in zijn auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vond sommige liedjes wel cultureel erfgoed.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ik vond 't een prima zanger. Maar ben niet iemand die (zoals er nu veel waarschijnlijk wél gaan zijn) die opeens groot fan is van 'm of hem meer gaat waarderen.
Niet dat ik het zou opzetten maar afzetten als het erop is doe ik ook niet. Denk vooral dat paar generaties boven ons deze wel voelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb laatst een documentaire gezien over klokken... Het was echt tijdloos!How can I make this topic about me?![]()
zachtjes tikt de regen tegen het zolder raamquote:Op maandag 17 maart 2025 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vond sommige liedjes wel cultureel erfgoed.
Niet dat ik het zou opzetten maar afzetten als het erop is doe ik ook niet. Denk vooral dat paar generaties boven ons deze wel voelen.
tis toch een liedje met een tijdsgeest
Ik heb een mop over een boemerang, maar ik ben 'm vergeten... Oh wacht, daar komt-ie weer!How can I make this topic about me?![]()
nog nooooooooooooooit van gehoordquote:Op maandag 17 maart 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zachtjes tikt de regen tegen het zolder raam
tis toch een liedje met een tijdsgeestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog nooooooooooooooit van gehoord
Roos (nee niet roos94 vh forum) komt thuis en vraagt aan haar moeder:
Alle meisjes uit de klas hebben een naampje voor hun vagina. Bijv foefje of scheurtje. Mama wat is de bijnaam van jouw vagina?
Mama antwoord met papa noemt mijn vagina een liefdesnestje. Roos tevreden met het antwoord en gaat naar school.
De volgende dag komt ze thuis en treft ze haar vader. Papa ik hoorde dat je mama's vagina een liefdesnestje noemt.
Dat klopt zegt der vader. En hoe hoe noemt mama jouw piemel dan?
Uh ja mama noemt mijn piemel haar sleutel die toegang heeft tot haar liefdesnestje.
Roos: Ow leuk en heeft de buurman dan de reservesleutel?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Waarom kunnen honden niet dansen?Waarom moet je een dove hond geen naam geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wel weer weinig respect hier net als toen met Akira Toriyama vorig jaar terwijl als die max verstappen op het beton klapt zijn we allemaal een week in rouwende toestand
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nahquote:Op maandag 17 maart 2025 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel weer weinig respect hier net als toen met Akira Toriyama vorig jaar terwijl als die max verstappen op het beton klapt zijn we allemaal een week in rouwende toestandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ownee heb geen disrepect naar rob de nijs. Maar heb ook niks met hem. Gewoon triest dat een mens is overleden. Altijd verdrietig voor nabestaanden. En voor eventuele fans.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
HIer?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel weer weinig respect hier net als toen met Akira Toriyama vorig jaar terwijl als die max verstappen op het beton klapt zijn we allemaal een week in rouwende toestand
Maar dit is DTS, geen sport forum.How can I make this topic about me?![]()
Wat wil je dan ik ben jouw man en alles draait om mij![]()
Vond het toch een aparte zin.
Verder had Rob wel wat prima meezingers in zn repertoire.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jezusquote:Op maandag 17 maart 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Eentje voor @:grotetijd
Ik ben allergisch voor liftmuziek... Het laat me niezen in toonsoorten. 🎵🤧
Ik vind die grap niet zo Nijs eigenlijkWell, life can be a riot
Ja dat heet Muzakquote:Well, life can be a riot
Malle babbe, jan Klaasen oa zijn wel Nederlandse klassiekers denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Like gegevenquote:Op maandag 17 maart 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
hier hebben we respect voor Justin![]()
Beetje narcistisch voor m'n gevoel. Ego.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat wil je dan ik ben jouw man en alles draait om mij![]()
Vond het toch een aparte zin.
Verder had Rob wel wat prima meezingers in zn repertoire.Well, life can be a riot
je bent zelfquote:Op maandag 17 maart 2025 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Malle babbe, jan Klaasen oa zijn wel Nederlandse klassiekers denk ik.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heerlijkquote:Op maandag 17 maart 2025 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
Lift Muziek is toch vaak jazz muziek. Van die sim city 2000 sound.
Well, life can be a riot
Of egocentrisch.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje narcistisch voor m'n gevoel. Ego.How can I make this topic about me?![]()
ik luister soms als ik ga creabeaen wel eens sims muziek op spotify
is best wel productiefHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja die zeker welquote:Op maandag 17 maart 2025 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Malle babbe, jan Klaasen oa zijn wel Nederlandse klassiekers denk ik.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Rob was zeker vroeger ook wel een knappe man.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje narcistisch voor m'n gevoel. Ego.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat kan ook egocentrisch.quote:Well, life can be a riot
zijn zoon daarentegequote:Op maandag 17 maart 2025 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rob was zeker vroeger ook wel een knappe man.
*Lust geen koffie*![]()
maar hij had nog een kind die nu een jaar of 13 zal zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is die niet onwijs verstandelijk beperkt?....quote:Op maandag 17 maart 2025 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn zoon daarentege
[ afbeelding ]Well, life can be a riot
Als ik deze week nog even zuinig leef, kan ik lapjes kopen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Rob was nooit echt een lelijke man, ook niet de laatste jaren.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rob was zeker vroeger ook wel een knappe man.Well, life can be a riot
Yoshi heeft een iets ander levenspad dan zijn grote broer. Hij lijdt aan autisme, maar dat neemt niet weg dat hij zich ook af en toe in de schijnwerpers bevind. Samen met zijn moeder Belinda, schreef Yoshi een boek in 2007 over zijn autisme, genaamd De Wereld Volgens Yoshi. 'Yoshi heeft me laten zien dat je ook als je niet perfect bent, volwaardig kunt zijn', zei Rob over zijn zoon in een interview aan Lotje&Co.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is die niet onwijs verstandelijk beperkt?....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stuur anders een Tikkiequote:Op maandag 17 maart 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik deze week nog even zuinig leef, kan ik lapjes kopen![]()
rijst en bonen weekquote:Op maandag 17 maart 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik deze week nog even zuinig leef, kan ik lapjes kopen
*Lust geen koffie*![]()
Help ieni de winter doorquote:Op maandag 17 maart 2025 15:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de ieniminimuis inzamelactie![]()
Zou je niet te voet naar huis?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben vandaag op de fiets naar het werk gegaan, dat was wel weer genoeg sport.
Hopelijk denk ik daar over een paar uur als ik weer naar huis moet fietsen anders over![]()
![]()
Wil je mij alsjeblieft betalen voor 'Doneer lapjes' via
https://tikkie.me/pay/tqqpetdccp38nn56noi3
Deze link is geldig t/m 30 maartTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 17 maart 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze link is geldig t/m 30 maart![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Er is wel een storingquote:Op maandag 17 maart 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze link is geldig t/m 30 maart
Uw ADH vitamine Worst
gedaanquote:Op maandag 17 maart 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
geen idee wat een lapje kost thoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
de man was oudquote:
en ziek
oude mensen gaan dood
c'est la vie
we denken wel dat het overlijden op mijn moeders verjaardag was dus die had wel feestje danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is toch Rob?quote:![]()
Ja sneu.Ja weet ik.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de man was oud
en ziek
oude mensen gaan dood
c'est la vie
we denken wel dat het overlijden op mijn moeders verjaardag was dus die had wel feestje dan
Sneu voor zijn jonge kind(eren).
En zijn vrouw.![]()
kinderen krijgen op je 70ste is ook gewoon een beetje...quote:Op maandag 17 maart 2025 15:06 schreef maily het volgende:
[..]
Het is toch Rob?![]()
Ja sneu.
[..]
Ja weet ik.
Sneu voor zijn jonge kind(eren).
En zijn vrouw.
*Lust geen koffie*![]()
tot welke leeftijd wel dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kinderen krijgen op je 70ste is ook gewoon een beetje...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lappenmand straks
oh shit was in droger doen
nog steedsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Round 2They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Samen met die 11 euro van mijn oude verhuurder, ga ik al een heel eind komen
Trotste mama van Ambar
bij voorkeur 40quote:
niet dat het hielp, mijn moeder liet ook een 13 jarig kind achterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan je het al wel zien? Want stond dat door storing het een dag kan duren voordat het zichtbaar is...quote:![]()
Ik kan het al zien. Volgens mij is de storing alleen dat het nog niet op mijn rekening zichtbaar isquote:Op maandag 17 maart 2025 15:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je het al wel zien? Want stond dat door storing het een dag kan duren voordat het zichtbaar is...Trotste mama van Ambar
![]()
Ah okquote:Op maandag 17 maart 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan het al zien. Volgens mij is de storing alleen dat het nog niet op mijn rekening zichtbaar is![]()
Maar daar hou je toch van?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet meteen weer worst bij met jou he![]()
ja maar niet in de bamiquote:
wel spiegelei er bovenop
*Lust geen koffie*![]()
Oehquote:Op maandag 17 maart 2025 15:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar niet in de bami
wel spiegelei er bovenop![]()
![]()
Dat is meer iets voor @MizzezAmyquote:Op maandag 17 maart 2025 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik hou van bijna alles
niet van witlof![]()
![]()
Groen is de beste. Zo erg dat als ik iets nieuws koop kleding ofzo dat het niet weer groen is omdat ik anders groen benTrotste mama van Ambar
ik wil een boekenkamer vol donker groene boekenkastenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas prikt graag een vorkje mee.![]()
Lepeltje![]()
![]()
gewoon als shrek door het leven gaanquote:Op maandag 17 maart 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Groen is de beste. Zo erg dat als ik iets nieuws koop kleding ofzo dat het niet weer groen is omdat ik anders groen benUw ADH vitamine Worst
ik heb een lepel van de liberijequote:
om gevraagd en gekregenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nicequote:Op maandag 17 maart 2025 15:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een lepel van de liberije
om gevraagd en gekregen![]()
![]()
Malle babbeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil een boekenkamer vol donker groene boekenkasten
Ik heb nu witte boekenkasten voor een donkergroene muur. Ik wil stiekem dat het groene kasten wordenTrotste mama van Ambar
zei ook van ik heb een raar verzoek
'oh nee vraag maar, we hebben alles wel een keer meegemaakt hier'
mag ik een lepel hebben en houden
'momentje, die vraag is nieuw'Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed idee welquote:Op maandag 17 maart 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon als shrek door het leven gaanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: