Ja dat weet ik allemaal. Maar waarom is dat relevant?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoontje van 13.
En voor de rest is hij 3 keer getrouwd geweest:
Op 30 juli 1968 trouwde hij met Elly Hesseling, de dochter van een clubeigenaar in Bergen op Zoom.
In december 1980 ontmoette hij Belinda Meuldijk die veel teksten voor hem zou gaan schrijven. In juli 1984, na de scheiding van zijn eerste vrouw, trouwde hij met Meuldijk. Met haar kreeg hij twee zoons. Hij nam voor beide zoons een speciaal geschreven nummer op: 'Voor Robbert' (op het album Roman) en 'Yoshi' (op het album Hartslag). Het huwelijk van De Nijs en Meuldijk kreeg veel aandacht van de roddelbladen. De Nijs en Meuldijk gingen in 2006 uit elkaar. Volgens hun advocaat zagen de twee "geen toegevoegde waarde om deze samenlevingsvorm vanuit een huwelijkse staat voort te zetten".
Op 24 juni 2008 trouwde De Nijs met zijn voormalige persoonlijk assistente Henriëtte (Jet) Koetschruiter.
Jij vindt het opvallend dat zijn vrouw en kind bij zijn overlijden waren en Golfer legt vervolgens uit dat hij nog een jong kind heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal. Maar waarom is dat relevant?
Omdat jijzelf daarover begon met een vraagteken of werkt je korte termijn geheugen niet meer?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:28 schreef GereDathan het volgende:
Ja dat weet ik allemaal. Maar waarom is dat relevant?
quote:Op maandag 17 maart 2025 15:43 schreef GereDathan het volgende:
Ik vind het al opvallend dat blijkbaar zijn vrouw en kind bij zijn overlijden waren. Maar hij heeft nog 2 kinderen
Ja, en je stuk tekst gaat erover dat hij 3 kinderen heeft. Dat is precies wat ik aangeef. En ik vraag waarom die andere 2 er niet bij waren. Ik vroeg niet of hij 3 kinderen had, want dat wist ik allang.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat jijzelf daarover begon met een vraagteken of werkt je korte termijn geheugen niet meer?
[..]
Waarom moet hij dat uitleggen? Ik heb allang gezegd dat hij 3 kinderen heeft en ik vraag mij af waarom er slechts 1 van de 3 bij was. Daarop heeft Golfer geen enkel antwoord gegeven?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij vindt het opvallend dat zijn vrouw en kind bij zijn overlijden waren en Golfer legt vervolgens uit dat hij nog een jong kind heeft.
Dat de 2 volwassen kinderen er niet bij waren is niet heel vreemd lijkt me, die wonen niet bij hen.
Ik ook nog. Vorig jaar rond deze tijd. Oma van m'n exquote:Op maandag 17 maart 2025 14:25 schreef herverwijderd het volgende:
Laatst nog Rob de Nijs op een uitvaart gehoord, komt wel dichtbij zo op allerlei manieren.
Maar rip natuurlijk, toch wel een legendarische Nederlandse artiest.
Dat iedereen aanwezig is kan alleen maar bij een gepland of verwacht overlijden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom moet hij dat uitleggen? Ik heb allang gezegd dat hij 3 kinderen heeft en ik vraag mij af waarom er slechts 1 van de 3 bij was. Daarop heeft Golfer geen enkel antwoord gegeven?
Hij had ook een recept voor appeltaart kunnen delen, was net zo niet relevant geweest.
Daar kunnen zijn andere zoons dus ook geweest zijn, alleen jij trekt de conclusie dat dat niet zo was omdat zij niet bij naam genoemd zijn.quote:De laatste jaren bracht Rob in huiselijke omgeving door in Bennekom, daar overleed hij afgelopen zondag, omringd door zijn dierbaren waaronder echtgenote Henriëtte Koetschruiter (55) en hun zoon Julius (13).
Het artikel is aangepast in de loop van de dag. Maar dat had je zelf vast ook kunnen bedenken met de hint "Aangepast: Gisteren, 17:09".quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat iedereen aanwezig is kan alleen maar bij een gepland of verwacht overlijden.
Overigens staat in het Telegraaf bericht in je OP helemaal niet dat zijn andere kinderen er niet bij waren.
[..]
Daar kunnen zijn andere zoons dus ook geweest zijn, alleen jij trekt de conclusie dat dat niet zo was omdat zij niet bij naam genoemd zijn.
En een leven lang in de Nederlandse publiciteit zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:27 schreef Hyaenidae het volgende:
En wat heb je dan bereikt in het leven he, beetje zingen en neuken en that's it.
Dat is al een stuk meer dan wat jij ooit zult bereiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:27 schreef Hyaenidae het volgende:
En wat heb je dan bereikt in het leven he, beetje zingen en neuken en that's it.
Toe sjeequote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is al een stuk meer dan wat jij ooit zult bereiken.
Nou, nu komt het we heel dichtbij.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag Yoshi een keer in een kringloopwinkel en toen dacht ik: waar ken ik hem ook alweer van? En toen zag ik Belinda Meuldijk ook en dacht ik ooohjaa.. dat is Yoshi van Rob de Nijs 😅 in een kringloopwinkel 😅
Het zijn net mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag Yoshi een keer in een kringloopwinkel en toen dacht ik: waar ken ik hem ook alweer van? En toen zag ik Belinda Meuldijk ook en dacht ik ooohjaa.. dat is Yoshi van Rob de Nijs 😅 in een kringloopwinkel 😅
https://nos.nl/artikel/25(...)afscheid-rob-de-nijsquote:Honderden mensen in de rij voor afscheid Rob de Nijs
Voor het afscheid van Rob de Nijs staan sinds 08.00 uur belangstellenden in de rij bij theater DeLaMar in Amsterdam. Inmiddels is de rij gegroeid tot honderden mensen. Anderhalve week geleden is de zanger, die leed aan de ziekte van Parkinson, op 82-jarige leeftijd overleden.
Vanuit het hele land zijn mensen naar Amsterdam gekomen om afscheid te nemen van de zanger. Ook fans uit andere landen, zoals België en Spanje, zijn samengekomen bij het theater. Het afscheid is daar omdat de musical over het leven van De Nijs er een paar maanden geleden in première ging.
Zijn overlijden raakt veel fans. "Zijn muziek was alles voor mij. Ik ben ermee opgegroeid en mijn kinderen ook. Rob de Nijs heeft onze jeugd gekleurd", aldus een fan uit België.
Moeilijke tijden
Anderen benadrukken dat de muziek van De Nijs hen door moeilijke tijden hielp. "Door goede momenten en mindere momenten. Ik wist dat het niet zo goed met hem ging, maar het blijft een verlies."
Tot 12.00 uur kunnen belangstellenden langs de kist lopen in de hal van het theater. Later vanmiddag nemen familie en vrienden afscheid van De Nijs tijdens een besloten bijeenkomst, ook in het theater.
quote:In het plaatsje Holland in de Amerikaanse staat Michigan speelt de nieuwe film Holland zich af met Nicole Kidman in de hoofdrol (zie video). Voor Rob de Nijs blijkt ook een muzikaal rolletje weggelegd in de film. De zanger overleed deze maand, maar is halverwege de film te horen met één van zijn iconische nummers.
Het werd zomer, Robs grote hit uit 1977, zal in de nieuwe film te horen zijn. De keuze voor dit nummer is al ruime tijd geleden gemaakt; een bijzonder "toeval" dus.
Geen toeval schat. "Ik was zestien en jij was achtentwintig. Want van de liefde, wist je nog niet veheeheel"quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik ben een film aan het kijken, Holland op Prime video en hoor opeens Rob de Nijs.
https://www.shownieuws.nl(...)eze-amerikaanse-film
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |