SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een beetje regen erbij of is de grond nog nat genoeg?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een beetjequote:Op maandag 17 maart 2025 12:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zat je vast in het vorige topic?![]()
![]()
Mooi zonnig welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Standaardquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Groeien en bloeien
Langzaam, zacht, met kleine stappen,
ontspringt een zaadje uit de grond.
Het reikt omhoog, naar zon en wolken,
vindt zijn weg, op eigen wond.
De regen voedt, de wind die fluistert,
stormen komen, breken soms.
Maar wortels graven, blijven houden,
aan de aarde, diep en stom.
Met elke dag een nieuw begin,
met elke zonnestraal meer kracht.
Zo groeit het blad, zo bloeit de bloem,
door duisternis, door volle pracht.
En net als zij, groei jij ook verder,
soms gebogen, soms vol vuur.
Tot je bloeit in volle glorie,
sterk en stralend, puur natuur.
Gemaakt door ChatGPT
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat een schat is het toch ook!quote:Op maandag 17 maart 2025 12:25 schreef Lovely het volgende:
Groeien en bloeien
Langzaam, zacht, met kleine stappen,
ontspringt een zaadje uit de grond.
Het reikt omhoog, naar zon en wolken,
vindt zijn weg, op eigen wond.
De regen voedt, de wind die fluistert,
stormen komen, breken soms.
Maar wortels graven, blijven houden,
aan de aarde, diep en stom.
Met elke dag een nieuw begin,
met elke zonnestraal meer kracht.
Zo groeit het blad, zo bloeit de bloem,
door duisternis, door volle pracht.
En net als zij, groei jij ook verder,
soms gebogen, soms vol vuur.
Tot je bloeit in volle glorie,
sterk en stralend, puur natuur.
Gemaakt door ChatGPT![]()
![]()
als het lekker weer wordt gaat er bij mij ook iets groeien en bloeien
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die penisplant?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
als het lekker weer wordt gaat er bij mij ook iets groeien en bloeien![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
als het lekker weer wordt gaat er bij mij ook iets groeien en bloeien![]()
![]()
Omdat korte rokjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vertelquote:Op maandag 17 maart 2025 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
als het lekker weer wordt gaat er bij mij ook iets groeien en bloeien
wat
en hoe voel jij je daar bijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
vertel
wat
en hoe voel jij je daar bij
Uw ADH vitamine Worst
Maakt niet uit, alles staat jouquote:Op maandag 17 maart 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
Ben er nog steeds niet uit welk rokje ik aan moet naar de meet.![]()
![]()
Ik durf nietquote:Op maandag 17 maart 2025 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kom je ook? Dan ga ik stiekem met je dansen.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou dan overweeg ik het nog een keerquote:Op maandag 17 maart 2025 12:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook niet als ik mijn transparante latex rokje aan trek?![]()
Fijn zo.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou dan overweeg ik het nog een keer![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
nou ja als je het goed bekijktquote:
al die lichaamssappen uitwisselen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Frikandelbroodje erbij?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:45 schreef hemarookworst het volgende:
halve liter monster geklapt lekker man op zijn tijd![]()
Ja niet te vaak, de smaakjes gaan me snel tegenstaan. Maar zo af en toe is het wel prima hoor!quote:Op maandag 17 maart 2025 12:45 schreef hemarookworst het volgende:
halve liter monster geklapt lekker man op zijn tijd![]()
![]()
vind dat echt smerigquote:Op maandag 17 maart 2025 12:45 schreef hemarookworst het volgende:
halve liter monster geklapt lekker man op zijn tijdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heb altijd de neiging om te kopen als ik een nieuwe smaak ziequote:Op maandag 17 maart 2025 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja niet te vaak, de smaakjes gaan me snel tegenstaan. Maar zo af en toe is het wel prima hoor!Uw ADH vitamine Worst
En daarom komen ze steeds met nieuwe smakenquote:Op maandag 17 maart 2025 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb altijd de neiging om te kopen als ik een nieuwe smaak zie![]()
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb altijd de neiging om te kopen als ik een nieuwe smaak zie![]()
![]()
Iwtquote:Op maandag 17 maart 2025 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Justyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(beetje traag, my middle name)
![]()
![]()
Als dat mijn schattige Amy niet isquote:Op maandag 17 maart 2025 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Justyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(beetje traag, my middle name)
![]()
![]()
Wat een vrouw hequote:Op maandag 17 maart 2025 12:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als dat mijn schattige Amy niet is![]()
![]()
colaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 maart 2025 12:51 schreef StevenHyde het volgende:
Heb liever water in de blikje. Of cola of bier.
je bent zelluffffquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent zelluffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
dat kan ik enkel controleren als je mij jouw profielfoto stuurtquote:Op maandag 17 maart 2025 12:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook mijn ui en niet mijn profielfoto![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot die tijd blijf ik een meisje?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan ik enkel controleren als je mij jouw profielfoto stuurt![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 12:59 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Blijft 4:09 lang genieten![]()
![]()
Hahahaha geweldig. Toen TV nog echt leuk was.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:59 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Blijft 4:09 lang genieten![]()
![]()
Wie wordt het vandaag?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:04 schreef greysbones het volgende:
ff iemand van mijn vrienden lijst halen![]()
Blaadje scheuren uit t vriendenboekje?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:04 schreef greysbones het volgende:
ff iemand van mijn vrienden lijst halenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
jepquote:Op maandag 17 maart 2025 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Blaadje scheuren uit t vriendenboekje?
Welke lievelingskleur en favoriete eten schreven jullie altijd in vriendenboekjes?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
soms is het wel jammerquote:
maar was niet serieus KW
Oh. oke, hoopte eigenlijk vooral dat je niet mij bedoeldequote:Op maandag 17 maart 2025 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms is het wel jammer
maar was niet serieus KW![]()
![]()
ben je nu naast een meisje ook nog een vogelquote:
Roze en bami of bloemkoolquote:Op maandag 17 maart 2025 13:06 schreef StevenHyde het volgende:
Welke lievelingskleur en favoriete eten schreven jullie altijd in vriendenboekjes?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
tuurlijk niet gekkiequote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh. oke, hoopte eigenlijk vooral dat je niet mij bedoeldeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zellufquote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je nu naast een meisje ook nog een vogel![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 17 maart 2025 13:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snap er allemaal helemaal niets vanTrotste mama van Ambar
Het is DTS. Je hoeft het ook niet te snappenTrotste mama van Ambar
Ik wish I could sing "tralala"quote:Op maandag 17 maart 2025 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
lekker contextloze shit plaatsen hier toch
Like Paolo Conte can![]()
![]()
Gelet op de bevindingen van het voornoemde onderzoeksrapport, welke betrekking hebben op de uitvoeringsaspecten van de in artikel 5 van de Beleidsregel inzake de Vergunningverlening vastgelegde procedures, wordt voorgesteld om, in het kader van de rechtsbescherming en naleving van de geldende regelgeving, de aanvraag in overeenstemming te brengen met de geldende wet- en regelgeving, daar waar dit van toepassing is. Dit houdt in dat er een grondige evaluatie dient plaats te vinden ten aanzien van de geconstateerde tekortkomingen, alvorens een definitieve beslissing kan worden genomenUw ADH vitamine Worst
maybe, misschien beetje werkenquote:tussen gewicht training en cardio.... kan nog een beetje yoga doen?quote:lekker maar is 2 dagen werk om te makenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vandaag was rugquote:
dus een hoop rows en pull ups
en daarna traplopen
als je 130 verdiepingen doet kun je gewoon huilen, niemand ziet de tranen door het zweet heenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gewoon pakje bladerdeeg uit de super/vriezer en dan frikandel erinUw ADH vitamine Worst
Cardio op dezelfde dag als gewicht training gaat ten koste van je gainzzzz.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maybe, misschien beetje werken
[..]
tussen gewicht training en cardio.... kan nog een beetje yoga doen?
[..]
lekker maar is 2 dagen werk om te maken
Kan beter minimaal 24 tussen zitten, liever 48 uur.![]()
ben een connoisseurquote:Op maandag 17 maart 2025 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon pakje bladerdeeg uit de super/vriezer en dan frikandel erin
hoe durf je me zo aan te vallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon kant en klaar frikandelbroodje kopenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon pakje bladerdeeg uit de super/vriezer en dan frikandel erinTrotste mama van Ambar
ik woon een half jaar samen met dud0rquote:Op maandag 17 maart 2025 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Cardio op dezelfde dag als gewicht training gaat ten koste van je gainzzzz.
Kan beter minimaal 24 tussen zitten, liever 48 uur.
weet je wat voor een feeder dat is
ik heb al de cardio nodig die ik kan vindenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik woon een half jaar samen met dud0r
ik heb al de cardio nodig die ik kan vinden![]()
!
![]()
Of een workshop nee zeggenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik woon een half jaar samen met dud0r
ik heb al de cardio nodig die ik kan vindenTrotste mama van Ambar
lolquote:
denk dat hij ruzie met me maakt dan
of zorgen
hele interventieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jij denkt ik maak even optimaal gebruik van het hebben van een abboquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ligt er ook gewoon aan wat je doel isquote:Op maandag 17 maart 2025 13:23 schreef ToT het volgende:
Asmongold had toevallig eergisteren een filmpje over dit onderwerp.
ik ben in november begonnen
kcal deficit technisch zou ik maar 4 kilo moeten zijn afgevallen sindsdien, maar het zijn er 7 en de buikomvang is meer dan 10 cm eraf
dus doe vast iets goed
als doelgewicht gehaald is ga ik meer focussen op 2x proteine enzo
nog een goede kilo te gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
maar dan ben je niet die pedo van that 70s showquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja als spieren opbouwen niet je doel is, kun je het idd wel prima combineren; met zware gewichten trainen verbrandt ook mokerveel calorieën idd!quote:Op maandag 17 maart 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ligt er ook gewoon aan wat je doel is
ik ben in november begonnen
kcal deficit technisch zou ik maar 4 kilo moeten zijn afgevallen sindsdien, maar het zijn er 7 en de buikomvang is meer dan 10 cm eraf
dus doe vast iets goed
als doelgewicht gehaald is ga ik meer focussen op 2x proteine enzo
nog een goede kilo te gaan![]()
![]()
*verkachterquote:Op maandag 17 maart 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar dan ben je niet die pedo van that 70s showBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In het kader van de dagelijkse voedingskeuzes en de daarbij behorende overwegingen met betrekking tot voedingswaarde, smaakbeleving en calorische inname, wordt momenteel in overweging genomen over te gaan tot de consumptie van een frikandelbroodje.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 17 maart 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
In het kader van de dagelijkse voedingskeuzes en de daarbij behorende overwegingen met betrekking tot voedingswaarde, smaakbeleving en calorische inname, wordt momenteel in overweging genomen over te gaan tot de consumptie van een frikandelbroodje.In combinatie met:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
wil wel weer bodyweight pull ups kunnen doen, maar als ik afval is dat makkelijkerquote:Op maandag 17 maart 2025 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als spieren opbouwen niet je doel is, kun je het idd wel prima combineren; met zware gewichten trainen verbrandt ook mokerveel calorieën idd!
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Snap ik!quote:Op maandag 17 maart 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil wel weer bodyweight pull ups kunnen doen, maar als ik afval is dat makkelijker![]()
![]()
En een redbull?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
In het kader van de dagelijkse voedingskeuzes en de daarbij behorende overwegingen met betrekking tot voedingswaarde, smaakbeleving en calorische inname, wordt momenteel in overweging genomen over te gaan tot de consumptie van een frikandelbroodje.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Tevens wordt bezien in hoeverre de inname van een frikandelbroodje in overeenstemming is met eerder gestelde richtlijnen ten aanzien van voedingspatronen binnen de werkomgeving. In dit licht zal, alvorens tot een definitief besluit te komen, een weging plaatsvinden van de voor- en nadelen, met inachtneming van de eventuele gevolgen op korte en lange termijn.Uw ADH vitamine Worst
Als je van een dak afvalt is dat juist moeilijker tot een hele poos daarnaquote:Op maandag 17 maart 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil wel weer bodyweight pull ups kunnen doen, maar als ik afval is dat makkelijker
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Helderquote:Op maandag 17 maart 2025 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Tevens wordt bezien in hoeverre de inname van een frikandelbroodje in overeenstemming is met eerder gestelde richtlijnen ten aanzien van voedingspatronen binnen de werkomgeving. In dit licht zal, alvorens tot een definitief besluit te komen, een weging plaatsvinden van de voor- en nadelen, met inachtneming van de eventuele gevolgen op korte en lange termijn.![]()
i know, mijn oom is ooit door het dak gezakt, nek gebrokenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je van een dak afvalt is dat juist moeilijker tot een hele poos daarna
heel jaar in een of andere metalen kooi om zijn kopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klinkt viesquote:Op maandag 17 maart 2025 13:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren monster ultra strawberry opHeb je een spiegeltje en wat knaagvoer aan die kooi gehangen?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
i know, mijn oom is ooit door het dak gezakt, nek gebroken
heel jaar in een of andere metalen kooi om zijn kop
I'm surrounded by morons!
Na zorgvuldige overweging en afweging van relevante factoren is besloten af te zien van de consumptie van een frikandelbroodje. Dit besluit is genomen op basis van meerdere overwegingen, waaronder voedingskundige aspecten, calorische inname en de bredere implicaties voor het welbevinden gedurende de resterende werkdag.Uw ADH vitamine Worst
nah hij mocht toen al dood neervallen van mequote:Op maandag 17 maart 2025 13:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt vies
[..]
Heb je een spiegeltje en wat knaagvoer aan die kooi gehangen?
deed ie iets later alsnogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik hou meer van die lange platte van de chineesquote:Op maandag 17 maart 2025 13:34 schreef ToT het volgende:
Ik heb net een halve zak cassave kroepoek opgevroten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Prima lunchquote:Op maandag 17 maart 2025 13:34 schreef ToT het volgende:
Ik heb net een halve zak cassave kroepoek opgevroten.![]()
![]()
Lekker manquote:Op maandag 17 maart 2025 13:34 schreef ToT het volgende:
Ik heb net een halve zak cassave kroepoek opgevroten.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Aziatische mensen vinden dit uit de supermarkt niet te vreten, omdat het gemaakt is van hartstikke oude cassave.quote:
Ik vind het gewoon prima smaken hoor!![]()
![]()
ik had gisteren zo veel in een all you can eat restaurant dat ik vandaag maar niet weeg
is pas accuraat als ik een goede darmbeweging heb gehadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
buschetta en pasta en gehaktballen en parmaham en gamba's en pannacotta en chocolademousse en cheesecakeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar moet je ook maximaal eten tot je niet meer kunt. Anders is het een belediging naar het concept.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik had gisteren zo veel in een all you can eat restaurant dat ik vandaag maar niet weeg
is pas accuraat als ik een goede darmbeweging heb gehadBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik ook zekerquote:Op maandag 17 maart 2025 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Aziatische mensen vinden dit uit de supermarkt niet te vreten, omdat het gemaakt is van hartstikke oude cassave.
Ik vind het gewoon prima smaken hoor!
Nee hoor. Gewoon ff de gekke 2 minuten @JustinKquote:Op maandag 17 maart 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij denkt ik maak even optimaal gebruik van het hebben van een abbo![]()
Bah.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
is pas accuraat als ik een goede darmbeweging heb gehad![]()
Soms moet dat evenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon ff de gekke 2 minuten @:JustinK![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 13:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
is pas accuraat als ik een goede darmbeweging heb gehad
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben vandaag op de fiets naar het werk gegaan, dat was wel weer genoeg sport.
Hopelijk denk ik daar over een paar uur als ik weer naar huis moet fietsen anders over
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
hoelang fietsen?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Hopelijk denk ik daar over een paar uur als ik weer naar huis moet fietsen anders overUw ADH vitamine Worst
Anders lekker teruglopenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Hopelijk denk ik daar over een paar uur als ik weer naar huis moet fietsen anders over![]()
![]()
daar ook lekker zonnig?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Hopelijk denk ik daar over een paar uur als ik weer naar huis moet fietsen anders overHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vve-vergadering gepland net tijdens een etentje van werk
Uw ADH vitamine Worst
Oh beterschapquote:Op maandag 17 maart 2025 13:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow Moontje toch
Ik voel me niet helemaal top. Snotverkouden ook!! knuffie!
![]()
Dankje lieve birtiequote:Op maandag 17 maart 2025 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Hoop met jou alles oke![]()
Beetje mwoah , komt wel weer goed.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankje lieve birtie
Hoop met jou alles oke
Dikke knuff lieve Moon, hoop dat jij je snel weer wat beter voelt
Smile, it's free therapy.![]()
Ik hoop jij ookquote:Op maandag 17 maart 2025 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje mwoah , komt wel weer goed.
Dikke knuff lieve Moon, hoop dat jij je snel weer wat beter voelt![]()
![]()
Het voelde als een uur. Maar was nog geen 20 minutenquote:
Ja, denk een stukje met de fiets aan de handquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja prachtig zonnig, ik kijk verlangend naar buiten. Maar net wel de verwarming aangezet 🥶quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
achter het raam in de zon is primaquote:Op maandag 17 maart 2025 13:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja prachtig zonnig, ik kijk verlangend naar buiten. Maar net wel de verwarming aangezet 🥶Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Warmt het binnen niet op door het zonnetje?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja prachtig zonnig, ik kijk verlangend naar buiten. Maar net wel de verwarming aangezet 🥶![]()
Ben jij die meneer in je UI?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
vve-vergadering gepland net tijdens een etentje van werkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Rekening houdend met de relevante contextuele factoren en binnen de kaders van de geldende wet- en regelgeving met betrekking tot privacy en identiteitsvaststelling, kan op dit moment geen eenduidige bevestiging noch ontkenning worden gegeven ten aanzien van de vraag of de afgebeelde persoon in de betreffende visuele weergave overeenkomt met mijn persoon.quote:Uw ADH vitamine Worst
Ik welquote:Op maandag 17 maart 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben niet de meneer van mijn ui![]()
Jammer. Ik hoop het wel, want de man heeft een vriendelijke uitstraling iig.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rekening houdend met de relevante contextuele factoren en binnen de kaders van de geldende wet- en regelgeving met betrekking tot privacy en identiteitsvaststelling, kan op dit moment geen eenduidige bevestiging noch ontkenning worden gegeven ten aanzien van de vraag of de afgebeelde persoon in de betreffende visuele weergave overeenkomt met mijn persoon.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tnxquote:Op maandag 17 maart 2025 14:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat heb jij een ontzettend vette UI!!!!!
Hemaquote:Op maandag 17 maart 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rekening houdend met de relevante contextuele factoren en binnen de kaders van de geldende wet- en regelgeving met betrekking tot privacy en identiteitsvaststelling, kan op dit moment geen eenduidige bevestiging noch ontkenning worden gegeven ten aanzien van de vraag of de afgebeelde persoon in de betreffende visuele weergave overeenkomt met mijn persoon.![]()
![]()
De zon staat hier bijna nooit op het raam, alleen eind van de dag en dan komt de zonwering automatisch omlaag.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
achter het raam in de zon is primaI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De zon staat hier bijna nooit op het raam, alleen eind van de dag en dan komt de zonwering automatisch omlaag.![]()
![]()
dan dodan doe je datquote:Op maandag 17 maart 2025 14:07 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.redbubble.com(...)mbs78/17319739.FB110
Ik wil eigenlijk wel zo'n shirt kopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon doen danquote:Op maandag 17 maart 2025 14:07 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.redbubble.com(...)mbs78/17319739.FB110
Ik wil eigenlijk wel zo'n shirt kopen
*Lust geen koffie*![]()
Kopen of maken danquote:Op maandag 17 maart 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
heb eigenlijk zin in zo'n english breakfast apple sausage
Nee, die schijnt niet naar binnen. En de luchtbehandeling houdt het lekker koelquote:Op maandag 17 maart 2025 14:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Warmt het binnen niet op door het zonnetje?
ik wacht nog op mijn redbubble shirt
heb ik nodig voor disneyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind de UI van @hemarookworst ook best vetquote:Op maandag 17 maart 2025 14:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat heb jij een ontzettend vette UI!!!!!
brrrrquote:Op maandag 17 maart 2025 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die schijnt niet naar binnen. En de luchtbehandeling houdt het lekker koel![]()
ghihi vetquote:Op maandag 17 maart 2025 14:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind de UI van @:hemarookworst ook best vetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
is vast geen magere worst wat ie eetquote:Op maandag 17 maart 2025 14:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind de UI van @:hemarookworst ook best vetUw ADH vitamine Worst
Maar die bestaat wel!quote:Op maandag 17 maart 2025 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is vast geen magere worst wat ie eet
Dacht ikI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dit al hier voorbij gekomen
Rob de Nijs overleden
https://nos.nl/artikel/25(...)e-leeftijd-overledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja jussie postte het netquote:Op maandag 17 maart 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
Rob de Nijs overleden
https://nos.nl/artikel/25(...)e-leeftijd-overleden![]()
![]()
Zie bovenquote:Op maandag 17 maart 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
Rob de Nijs overleden
https://nos.nl/artikel/25(...)e-leeftijd-overleden![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Wow, hij was gewoon al 82, dacht dat hij veel jonger wasI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Spuit 11 meld zichquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
soms denk ik dat 2000 5 jaar geleden was dus kanquote:Op maandag 17 maart 2025 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Wow, hij was gewoon al 82, dacht dat hij veel jonger wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: