abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217173752
Nou, de keren dat ik aan de prednison zat, was het alleen mijn tong die het op zn heupen kreeg. Ik zei precies wat ik dacht en dat was niet altijd...aardig :') :@
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 25 maart 2025 @ 11:34:57 #252
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217173810
Ik stond echt de hele nacht te te stofzuigen, strijken, arquarium schoon te maken, ik kon echt niet stil zitten :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217173963
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik stond echt de hele nacht te te stofzuigen, strijken, arquarium schoon te maken, ik kon echt niet stil zitten :D
Wel lekker productief. :D
  dinsdag 25 maart 2025 @ 11:53:50 #254
176471 oh-oh
pi_217174035
Ik heb daarna nooit meer gestreken _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217174062
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb daarna nooit meer gestreken _O-
Strijken is overrated anyway.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 12:28:29 #256
176471 oh-oh
pi_217174449
Ik koop gewoon niks wat gestreken moet worden en hang alles op hangers!
( Groucho Marx )
pi_217174469
Misschien moet ik ook maar prednison dan... moet nog even wat schilderen.
Maar als ik het washok nou ga behangen, dan kan ik mijn man erachter plakken, wat een ontzettend eigenwijs exemplaar is het toch ook :X
Fake it till you make it...
pi_217174493
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop gewoon niks wat gestreken moet worden en hang alles op hangers!
Hier idem, ik heb een strijkijzer voor strijkkralen :s) (al zijn die intussen ook niet meer in huis aanwezig).

Zo ik heb afgeplakt, ik ga straks mn washok voorzien van een lik frisse verf, behangen kan ik niet zo goed :+ heeft mn man weer mazzel.
Fake it till you make it...
pi_217174564
Ik bracht zelfs iets terug wat op de hand gewassen moest worden of gestreken, dat weet ik niet meer. Maar ik let daar idd ook op met kleding kopen :D
Ik was alles op een anti kreuk programma. De shirts gaan op een hanger en de broeken hang ik over de verwarming/tuinstoel/trap. Heb niet eens een droogrek
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 25 maart 2025 @ 12:38:15 #260
176471 oh-oh
pi_217174665
Ik hang het met kleerhangers op een van de droogrekken, daarvan heb ik er drie maar de honden hebben in de winter ook een machine was per week. Blij toe dat dat bijna klaar is, alleen nog wat shirtjes en wasbare luiers en dekens voor de prinsjes :')
( Groucho Marx )
pi_217174838
Ik heb nog nooit in mijn leven gestreken en dat houd ik graag zo.

Morgen hebben de kinderen een studiedag, eigenlijk zouden de werkmannen hier vandaag afronden maar dat lukt niet. Maar ik ga wel een uitje doen met de kinderen, de mannen kennen de weg hier inmiddels wel. Twijfel nog over Oud Valkeveen, Dierentuin Amersfoort of zwemmen. Even kijken hoe ik wakker word morgen, slaap al een week behoorlijk beroerd.
pi_217174861
Hier elke week overhemden bij de was -O-
Maar goed, met Netflix erbij vind ik strijken niet zo erg.

J heeft maandag studiedag en ik wil iets leuks met hem gaan doen. Hij komt zelf alleen niet verder dan 'zwemmen' en mijn auto heeft de melding 'nu onderhoud nodig!!!!!!!' en dat staat voor dinsdag gepland. Dus ook niet echt handig om heel ver weg te gaan dus :')
pi_217174912
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 12:52 schreef exode het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven gestreken en dat houd ik graag zo.

Morgen hebben de kinderen een studiedag, eigenlijk zouden de werkmannen hier vandaag afronden maar dat lukt niet. Maar ik ga wel een uitje doen met de kinderen, de mannen kennen de weg hier inmiddels wel. Twijfel nog over Oud Valkeveen, Dierentuin Amersfoort of zwemmen. Even kijken hoe ik wakker word morgen, slaap al een week behoorlijk beroerd.
Dierentuin Amersfoort meet doen? O-)

Ik had geeneens een strijkijzer in huis, totdat man bij me introk en er één meenam. Laatste keer dat ik gestreken heb was denk ik toen ik au pair was. Stom concept. :D
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:04:07 #264
176471 oh-oh
pi_217174938
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:00 schreef Bami het volgende:

[..]
Dierentuin Amersfoort meet doen? O-)

Ik had geeneens een strijkijzer in huis, totdat man bij me introk en er één meenam. Laatste keer dat ik gestreken heb was denk ik toen ik au pair was. Stom concept. :D
Ik heb als au pair zoveel overhemden gestreken, schooluniformen en beide ouders, en bij extra gezinnen strijken , echt, ik denk niet gelogen 15x 5 overhemden per week, en bij mijn eigen gezin moest ik zelfs de washandjes en handdoeken strijken ,en de dekbedovertrekken, echt, genoeg gestreken voor de rest van mijn leven :D
( Groucho Marx )
pi_217175043
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Zo werkt prednison idd ook bij mensen, ik heb dat ooit een keer moeten slikken, heb niks geslapen, ik stond midden in de nacht te strijken en zo :')
Niet bij alle mensen hoor :D
Mijn vader heeft juist het gevoel dat hij niet helemaal wakker wordt gedurende de dag.
Nou heeft hij een vrij lange lijst met allerlei medicijnen en verschillende onderliggende klachten, maar hij wordt niet echt opgepept door prednison.

Midden in de nacht wakker zijn wel, maar dat is dus een bijwerking van blind zijn waar je vooraf niet bij stilstaat. Door gebrek aan licht/donker maak je minder melatonine aan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_217175048
Als beddengoed niet meteen terug de bedden op gaat, strijk ik het ook :@ Dat voelt zo fijn om eronder te liggen!
En tja, de strijkbout en strijkplank staan er dan toch al, dan valt het ook wel mee met de moeite die het kost.
pi_217175054
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 12:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik bracht zelfs iets terug wat op de hand gewassen moest worden of gestreken, dat weet ik niet meer. Maar ik let daar idd ook op met kleding kopen :D
Ik was alles op een anti kreuk programma. De shirts gaan op een hanger en de broeken hang ik over de verwarming/tuinstoel/trap. Heb niet eens een droogrek
Ik heb sinds een tijdje een droogkast en dat is mijn reddende engel. Komt alles binnen 3 uur droog en redelijk kreukvrij uit _O_
pi_217175068
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef LeSage het volgende:
dat is dus een bijwerking van blind zijn waar je vooraf niet bij stilstaat. Door gebrek aan licht/donker maak je minder melatonine aan.
En dan kun je dus nog niet eens kijken of het nog nacht is ;( Daar had ik nog nooit over nagedacht, wat een stomme bijkomstigheid.
pi_217175069
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef Hupje het volgende:
Als beddengoed niet meteen terug de bedden op gaat, strijk ik het ook :@ Dat voelt zo fijn om eronder te liggen!
En tja, de strijkbout en strijkplank staan er dan toch al, dan valt het ook wel mee met de moeite die het kost.
Ik heb echt niet zoveel motivatie voor het huishouden.

Dus zij die met veel tegenzin verder gaan met stofzuigen/dweilen/was vouwen groeten u :W
pi_217175088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:22 schreef Hupje het volgende:

[..]
En dan kun je dus nog niet eens kijken of het nog nacht is ;( Daar had ik nog nooit over nagedacht, wat een stomme bijkomstigheid.
Dat doet hij met zijn telefoon. Die spreekt de tijd uit.
En dan gaat hij maar een luisterboek luisteren of verhalen typen.
pi_217175171
Ik ben donderdag de ultimate huisvrouw, dan is schoonmaakdag want geen stofmakende werkzaamheden meer. Het is echt enorm stoffig nu in de woonkamer, er is niet tegenop te dweilen. Ik zit nu ook achter B zijn gamebureau boven want beneden is het naast stoffig, koud en behoorlijk vochtig.

Donderdag haal ik alles wat verplaatsbaar is uit de woonkamer en vrees dat ik wel even bezig ben met het stofvrij maken. Maar voor een goed doel en daarna richten we de tijdelijke keuken in de uitbouw in totdat de keuken geplaatst wordt.

Ik strijk dus niet, maar verloofde ook niet. Ja strijkkralen _O- Geen strijkkleding in huis blijkbaar.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:36:57 #272
176471 oh-oh
pi_217175195
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef LeSage het volgende:

[..]
Niet bij alle mensen hoor :D
Mijn vader heeft juist het gevoel dat hij niet helemaal wakker wordt gedurende de dag.
Nou heeft hij een vrij lange lijst met allerlei medicijnen en verschillende onderliggende klachten, maar hij wordt niet echt opgepept door prednison.

Midden in de nacht wakker zijn wel, maar dat is dus een bijwerking van blind zijn waar je vooraf niet bij stilstaat. Door gebrek aan licht/donker maak je minder melatonine aan.
Oh fuck wat lastig!
Nou ja ik had ooit een kuur van drie weken, het draaide snel weer bij daarna, maar die drie weken voelden als een eeuwigheid :')
Ik ben vrij, ga even goed lopen met de beesten, moet straks nog even twee uur werken, wat extra uren overgenomen.
Maar gewoon een blokje 16-18 en tussen 17-18 is er nooit iets te doen.
( Groucho Marx )
pi_217175268
Wat ik ook nooit gebruik is de magnetron functie in de combioven. Vandaag heb ik echter 3 mannen in huis die gaan overwerken om bepaalde dingen af te krijgen. Ik kan daardoor alleen maar in de woonkamer koken dat ga ik niet doen terwijl de vochtigheid al zo hoog is.

De kinderen heb ik brood met veul rauwkost toebedeeld voor het avondeten maar ik ben aan het kijken naar ok magnetron maaltjes. Gewoon van de AH, iemand ervaring met een bepaald merk of soort? Niet te vet, geen zout (of weinig) en lactosevrij.
De groenteboer verkoopt ook maaltjes van de toko en die bakte ik wel eens op maar die zijn echt wel zout, daar drink ik niet tegenop zeg maar. Dus die sla ik dit keer over.

Onze favoriete thuisbezorgopties zijn allemaal dicht op dinsdag en friet eet ik vast morgen al met de kinderen.
pi_217175504
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:41 schreef exode het volgende:
Wat ik ook nooit gebruik is de magnetron functie in de combioven. Vandaag heb ik echter 3 mannen in huis die gaan overwerken om bepaalde dingen af te krijgen. Ik kan daardoor alleen maar in de woonkamer koken dat ga ik niet doen terwijl de vochtigheid al zo hoog is.

De kinderen heb ik brood met veul rauwkost toebedeeld voor het avondeten maar ik ben aan het kijken naar ok magnetron maaltjes. Gewoon van de AH, iemand ervaring met een bepaald merk of soort? Niet te vet, geen zout (of weinig) en lactosevrij.
De groenteboer verkoopt ook maaltjes van de toko en die bakte ik wel eens op maar die zijn echt wel zout, daar drink ik niet tegenop zeg maar. Dus die sla ik dit keer over.

Onze favoriete thuisbezorgopties zijn allemaal dicht op dinsdag en friet eet ik vast morgen al met de kinderen.
Onze oudste eet wel eens Fitmeals uit de diepvries van de AH. Dit zijn magnetronmaaltijden met relatief hoog eiwitgehalte. Hij vindt ze ook wel lekker. Of er lactosevrije versies zijn, weet ik dan weer niet...
Hmm online lijkt het er niet op -O-. Nog een edit... ik had gefilterd op lactosevrij, maar dat filter werkt blijkbaar niet goed. Want deze bevat geen melk (alleen sporen van).

Wel wat opties van Shicken, dat zijn vegan indiase maaltijden. Bijvoorbeeld https://www.ah.nl/producten/product/wi582322/shicken-butter-curry. Die hebben wij nog nooit gehad, dus weet niet of het eetbaar is.

[ Bericht 11% gewijzigd door Phaidra op 25-03-2025 14:10:25 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217175614
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 14:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Onze oudste eet wel eens Fitmeals uit de diepvries van de AH. Dit zijn magnetronmaaltijden met relatief hoog eiwitgehalte. Hij vindt ze ook wel lekker. Of er lactosevrije versies zijn, weet ik dan weer niet...
Hmm online lijkt het er niet op -O-. Nog een edit... ik had gefilterd op lactosevrij, maar dat filter werkt blijkbaar niet goed. Want deze bevat geen melk (alleen sporen van).

Wel wat opties van Shicken, dat zijn vegan indiase maaltijden. Bijvoorbeeld https://www.ah.nl/producten/product/wi582322/shicken-butter-curry. Die hebben wij nog nooit gehad, dus weet niet of het eetbaar is.
Dank je wel voor het meedenken!

Ik vind dit soort disclaimers altijd zo, opmerkelijk, ik weet het voor de allergien en kruisbesmettingen, maar een aardige lijst.

Kan bevatten:Amandel, Noten, Gerst, Glutenbevattende Granen, Paranoot, Cashewnoot, Selderij, Schaaldieren, Eieren, Vis, Hazelnoot, Khorasantarwe, Lupine, Macadamianoot, Melk, Weekdieren, Mosterd, Haver, Pinda's, Pecannoot, Pistachenoot, Rogge, Spelt, Sulfieten, Walnoot, Tarwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')