Wel lekker productief.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik stond echt de hele nacht te te stofzuigen, strijken, arquarium schoon te maken, ik kon echt niet stil zitten
Hier idem, ik heb een strijkijzer voor strijkkralenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop gewoon niks wat gestreken moet worden en hang alles op hangers!
Dierentuin Amersfoort meet doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:52 schreef exode het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven gestreken en dat houd ik graag zo.
Morgen hebben de kinderen een studiedag, eigenlijk zouden de werkmannen hier vandaag afronden maar dat lukt niet. Maar ik ga wel een uitje doen met de kinderen, de mannen kennen de weg hier inmiddels wel. Twijfel nog over Oud Valkeveen, Dierentuin Amersfoort of zwemmen. Even kijken hoe ik wakker word morgen, slaap al een week behoorlijk beroerd.
Ik heb als au pair zoveel overhemden gestreken, schooluniformen en beide ouders, en bij extra gezinnen strijken , echt, ik denk niet gelogen 15x 5 overhemden per week, en bij mijn eigen gezin moest ik zelfs de washandjes en handdoeken strijken ,en de dekbedovertrekken, echt, genoeg gestreken voor de rest van mijn levenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:00 schreef Bami het volgende:
[..]
Dierentuin Amersfoort meet doen?![]()
Ik had geeneens een strijkijzer in huis, totdat man bij me introk en er één meenam. Laatste keer dat ik gestreken heb was denk ik toen ik au pair was. Stom concept.
Niet bij alle mensen hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Zo werkt prednison idd ook bij mensen, ik heb dat ooit een keer moeten slikken, heb niks geslapen, ik stond midden in de nacht te strijken en zo
Ik heb sinds een tijdje een droogkast en dat is mijn reddende engel. Komt alles binnen 3 uur droog en redelijk kreukvrij uitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik bracht zelfs iets terug wat op de hand gewassen moest worden of gestreken, dat weet ik niet meer. Maar ik let daar idd ook op met kleding kopen![]()
Ik was alles op een anti kreuk programma. De shirts gaan op een hanger en de broeken hang ik over de verwarming/tuinstoel/trap. Heb niet eens een droogrek
En dan kun je dus nog niet eens kijken of het nog nacht isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef LeSage het volgende:
dat is dus een bijwerking van blind zijn waar je vooraf niet bij stilstaat. Door gebrek aan licht/donker maak je minder melatonine aan.
Ik heb echt niet zoveel motivatie voor het huishouden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef Hupje het volgende:
Als beddengoed niet meteen terug de bedden op gaat, strijk ik het ookDat voelt zo fijn om eronder te liggen!
En tja, de strijkbout en strijkplank staan er dan toch al, dan valt het ook wel mee met de moeite die het kost.
Dat doet hij met zijn telefoon. Die spreekt de tijd uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:22 schreef Hupje het volgende:
[..]
En dan kun je dus nog niet eens kijken of het nog nacht isDaar had ik nog nooit over nagedacht, wat een stomme bijkomstigheid.
Oh fuck wat lastig!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef LeSage het volgende:
[..]
Niet bij alle mensen hoor![]()
Mijn vader heeft juist het gevoel dat hij niet helemaal wakker wordt gedurende de dag.
Nou heeft hij een vrij lange lijst met allerlei medicijnen en verschillende onderliggende klachten, maar hij wordt niet echt opgepept door prednison.
Midden in de nacht wakker zijn wel, maar dat is dus een bijwerking van blind zijn waar je vooraf niet bij stilstaat. Door gebrek aan licht/donker maak je minder melatonine aan.
Onze oudste eet wel eens Fitmeals uit de diepvries van de AH. Dit zijn magnetronmaaltijden met relatief hoog eiwitgehalte. Hij vindt ze ook wel lekker. Of er lactosevrije versies zijn, weet ik dan weer niet...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:41 schreef exode het volgende:
Wat ik ook nooit gebruik is de magnetron functie in de combioven. Vandaag heb ik echter 3 mannen in huis die gaan overwerken om bepaalde dingen af te krijgen. Ik kan daardoor alleen maar in de woonkamer koken dat ga ik niet doen terwijl de vochtigheid al zo hoog is.
De kinderen heb ik brood met veul rauwkost toebedeeld voor het avondeten maar ik ben aan het kijken naar ok magnetron maaltjes. Gewoon van de AH, iemand ervaring met een bepaald merk of soort? Niet te vet, geen zout (of weinig) en lactosevrij.
De groenteboer verkoopt ook maaltjes van de toko en die bakte ik wel eens op maar die zijn echt wel zout, daar drink ik niet tegenop zeg maar. Dus die sla ik dit keer over.
Onze favoriete thuisbezorgopties zijn allemaal dicht op dinsdag en friet eet ik vast morgen al met de kinderen.
Dank je wel voor het meedenken!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onze oudste eet wel eens Fitmeals uit de diepvries van de AH. Dit zijn magnetronmaaltijden met relatief hoog eiwitgehalte. Hij vindt ze ook wel lekker. Of er lactosevrije versies zijn, weet ik dan weer niet...
Hmm online lijkt het er niet op. Nog een edit... ik had gefilterd op lactosevrij, maar dat filter werkt blijkbaar niet goed. Want deze bevat geen melk (alleen sporen van).
Wel wat opties van Shicken, dat zijn vegan indiase maaltijden. Bijvoorbeeld https://www.ah.nl/producten/product/wi582322/shicken-butter-curry. Die hebben wij nog nooit gehad, dus weet niet of het eetbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |