abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217165929
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 14:21 schreef amaranta het volgende:
Dat geeft in ieder geval de kindjes tijd om eventueel afscheid te nemen. Toch?
Zeker en wij ook.
pi_217165958
Ik was bijna (bijna he) vergeten hoeveel stof dat stuccen geeft. Blij dat het maar 2 dagen is.
Maar wat een verschil ineens witte plafonds en witte wanden, een bak licht komt er binnen nu.

En de tuin staat niet meer voor 80% maar voor 60% vol, dat is ook lekker. Steeds meer materiaal verdwijnt in het huis.

Dat is ook raar amaranta, schiet niet op zo.
pi_217166188
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 15:27 schreef amaranta het volgende:
Nee, want vanaf 14 uur ging het wegdrukken over in een bandje wat zei dat ze om 14:00 uur gesloten zijn.
:X -O-

@exode, dat stuccen is een hoop zooi, spuiten ze het er bij jullie ook op? Ze hadden hier zo'n apparaat in het "washok" staan waar dat poeder in ging en dan met water en dan had hij een slang waar hij een laag met op de muur spoot en dan stond zijn collega het glad te strijken.
Het zit er mooi op, maar wat een zooi gaf het.
Hier staat nog een halve palet egaline op de oprit te wachten om het huis in gegoten te worden, als die weg is kan mijn auto ook weer op de normale plek, hij staat nu onder een boompje waar kleverig spul uit komt.
Wilde hem al wassen, maar dat is pas zinvol als die palet weg is en ik niet meer onder het boompje hoef te staan.
Fake it till you make it...
pi_217166241
Oh ja, ik zou nog opmeten hoe breed de kapstok kan, zodat we iets kunnen uitzoeken.
Ik had iets gezien, we wilden in de winkel kijken, maar daar stond het niet.
Er stond wel een andere kapstok, maar die was zo op het oog, te breed.
pi_217170912
Hopelijk doet de prednison wat, exode.
En de kinderen kunnen nog even flink met opakat knuffelen.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage dinsdag 25 maart 2025 @ 06:02:09 #231
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217171413
De kleine weer tevreden, flesje leeg, luier schoon en verder slapen. Goedemorgen :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
pi_217171709
Zo, das vroeg ;)

Om 10 uur even naar ikea. Eerst ontbijtje daar, met een koleregang naar de afdeling waar ik moet zijn en dan, hop, naar de kassa. Lang leve ikea :+
If they say
  dinsdag 25 maart 2025 @ 09:01:09 #233
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217172161
Gisteravond kreeg mijn vriendin te horen dat ze donderdag onder het mes gaat, ingewikkelde procedure voor die alvleesklierkanker, ze moet lang in het zh blijven en krijgt daarna chemo als alles goed gaat.
Ik pieker me suf wat ik haar kan geven voor de komende periode. Iemand tips?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217172265
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Gisteravond kreeg mijn vriendin te horen dat ze donderdag onder het mes gaat, ingewikkelde procedure voor die alvleesklierkanker, ze moet lang in het zh blijven en krijgt daarna chemo als alles goed gaat.
Oeh, dat is lastig, misschien een abo op iets waar je luisterboeken kan lenen? Of voor e-books.

Of gewoon elke keer een kleinigheidje als je langs komt. Boek, tijdschrift, fijne doucheschuim, een bedeltje voor een ketting of armband, warme sokken/sloffen.

Sterkte voor haar komende tijd!
  dinsdag 25 maart 2025 @ 09:13:06 #235
176471 oh-oh
pi_217172291
Ze wil geen visite in het ziekenhuis de eerste tijd.
Het is een beetje een rare, ze heeft ook geen familie, ouders zijn beiden al lang overleden , en geen broers of zussen, ze is erg gewend om alles alleen te doen.
Maar ik wil haar daarin wel respecteren en zal uiteraard vragen of ze van gedachte verandert ondertussen.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217172325
Ja, dat snap ik dat je dat dan wil respecteren.
Dan kom ik dus niet verder dan een abo op luisterboeken of e-books of evt warme sokken/sloffen.

Lastig :*
pi_217172419
Ach oh-oh :*
Misschien iets te eten wat ze erg lekker vindt?
Uiteraard moet je het respecteren dat ze geen visite wil, maar je zou het kunnen afgeven bij de verpleging.
If they say
  dinsdag 25 maart 2025 @ 09:33:51 #238
176471 oh-oh
pi_217172553
Nou ze kan amper eten dus dat lijkt me niet handig.
( Groucho Marx )
pi_217172577
Lego is altijd het antwoord ;)

Waar houdt ze van? Puzzelen, lezen? Ik zou iets geven waar ze van houdt en haar kan afleiden.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 09:38:50 #240
176471 oh-oh
pi_217172603
Ze houdt van haar hond :')
Het is geen lezer en ze puzzelt of legoot niet, ik vind het echt lastig!
( Groucho Marx )
pi_217172619
Wie past er op de hond als zij in het ziekenhuis ligt?
Misschien foto's of filmpjes van de hond?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 09:40:38 #242
176471 oh-oh
pi_217172625
Die hond zit al weken in Belgie bij vrienden van jaar en die sturen elke dag een 24 uurs verslag van " Het kind "
( Groucho Marx )
pi_217172746
Een abonnement op een streamingsdienst?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_217172787
Heftig oh-oh ;(

Ik denk idd ook in de richting van een abonnement op een streamingdienst, luisterboeken, een tijdschrift abonnement, puzzelboekabonnement, kleurboeken voor volwassenen, iets waarmee ze de tijd kan doden in ieder geval. Kan mij zo voorstellen dat het heel eenzaam voor haar gaat zijn, zoiets praktisch kan daar misschien bij helpen.

Ik dacht ook meteen aan een digitaal fotolijstje, met mooie foto's van bijvoorbeeld haar hond. Een fijne pyjama, warme sokken heb ik al voorbij zien komen, een lekkere kruik, een mooie badjas. Dingen die het verblijf in het ziekenhuis misschien net wat aangenamer kunnen maken?
pi_217172807
In elk geval benadrukken dat ze jou altijd kan vragen om iets voor haar te doen/brengen/kopen/regelen, als dat nodig blijkt te zijn. Heb je de sleutels van haar huis, zodat je daarheen om dingen te halen mocht dat nodig zijn?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 10:17:02 #246
176471 oh-oh
pi_217172979
Ik heb haar op al mijn streamingsdiensten gezet net , goede tip!
( Groucho Marx )
pi_217173185
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Misschien aan haar vragen of ze ergens behoefte aan heeft, bijvoorbeeld wat hilliebillie zegt een abonnement voor luisterboeken of ebooks?
Een digitaal fotolijstje, iets voor onder de douche?
  dinsdag 25 maart 2025 @ 10:39:54 #248
176471 oh-oh
pi_217173248
Ik wilde haar verrassen ofc, maar ik ben al een eind nu.
( Groucho Marx )
pi_217173526
Noice cancelling headphones! Bedenk ik me net, er is altijd geluid in een ziekenhuis, kan ze makkelijker relaxen.

Jongens ik ga ook aan de prednison, opakat rent rond als een jonge god en is strontvervelend (lees: klimt op alle bedden, flikkert alles van de tafel en bureaus, rent rond). Dit is echt een deja vu naar zijn broer, die had ook zo'n high de eerste 2 dagen met die pillen. En zo zagen de eerste 10 jaar er ook uit met deze kat, wat een sloper was dat als jong beestje.
Al ligt hij nu alweer een half uur volledig knockie in zijn mandje.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 11:15:10 #250
176471 oh-oh
pi_217173597
Zo werkt prednison idd ook bij mensen, ik heb dat ooit een keer moeten slikken, heb niks geslapen, ik stond midden in de nacht te strijken en zo :')
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')