Hij ziet er op het veld uit alsof zijn vader 'm is vergeten op te halen van zo'n tienerfeestje zonder alcohol.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:13 schreef Caland het volgende:
Wel wat humoristisch dat die Goes menig Ajacied zo in de vlekken krijgt terwijl dat de Temu Tadic en/of Weghorst is.
Jup. “Voordeel Ajax Referee”quote:Op maandag 17 maart 2025 19:27 schreef Parafernalia het volgende:
Wordt de VAR eigenlijk alleen in het voordeel vana ajax gebruikt, deze competitie?
langs je moeder denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:43 schreef De_Pel het volgende:
Wat gaat Opasveer volgend jaar eigenlijk doen?
Jouw bijnamen zijn wel van ongekend niveau. Zowel opa, als oppas voor de koters die de rest zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:43 schreef De_Pel het volgende:
Wat gaat Opasveer volgend jaar eigenlijk doen?
Graag gedaan vriendquote:Op maandag 17 maart 2025 20:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jouw bijnamen zijn wel van ongekend niveau. Zowel opa, als oppas voor de koters die de rest zijn.
Echt lekker bezig!
Sow danquote:Op maandag 17 maart 2025 20:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
langs je moeder denk ik.
Of naar feyenoord, nog steeds de beste keeper daar dan zijn.
Wat een obsessieve mensen in dit topicde tering
Sow boem koekoek De_Pel weet ook weer waar hij staat.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
langs je moeder denk ik.
Of naar feyenoord, nog steeds de beste keeper daar dan zijn.
Wat een obsessieve mensen in dit topicde tering
Niet zo schreeuwen joh, nergens voor nodigquote:Op maandag 17 maart 2025 21:44 schreef Wotte het volgende:
NOU HEBBEN JULLIE HET VOOR ELKAAR @:Bofjijff op de kast.
TR gezet.
Goed voor de KPI's vriend.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:54 schreef GGMM het volgende:
Laten we het gezellig houden
Zo, weer een TR succesvol afgehandeld.
Poghghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:04 schreef MadMaster het volgende:
125 Jaar alweer…
Bekijk deze YouTube-video
Schitterend filmpje.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:04 schreef MadMaster het volgende:
125 Jaar alweer…
Haha ja ik moest lachen toen ik dat ook dacht. Stom hoe voetbal eigenlijk is.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige is dat je hem nog gaat missen ook, al heeft dat ook met z'n vervanger te maken.
Waarom denk je dat hij weg moest, niet alleen vanwege het niet kunnen verdedigen met de ruimte in zijn rug hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een eng mannetje is dat, dat hij hij niet minimaal 1 keer geel heeft gekregen is een raadsel.
Vanmorgen nog maar 1 van de mooiste fragmenten van de afgelopen 125 jaar bekeken; 15 mei 2011quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:04 schreef MadMaster het volgende:
125 Jaar alweer…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |