SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo eentje die langzaam naar beneden gaat.tegen de tijd dat het de grond raakt slaap je
Ik zal je morgen het resultaat vertellen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo eentje die langzaam naar beneden gaat.tegen de tijd dat het de grond raakt slaap je
![]()
Okeeeeequote:Op zondag 16 maart 2025 21:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Ik zal je morgen het resultaat vertellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je zou maar niet kunnen lezen. Lastig in deze maatschappijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De kamer?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
Je zou maar niet kunnen lezen. Lastig in deze maatschappij![]()
![]()
Moet eerst geld verdienen voordat ze het van me af kunnen scammenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
Moet je goftedomme ook nog eens zo'n scammer proberen te bekeren terwijl je het al zo druk hebt?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
niet begrijpend kunnen lezen is helemaal lastigquote:Op zondag 16 maart 2025 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
Je zou maar niet kunnen lezen. Lastig in deze maatschappijSmile, it's free therapy.![]()
Da's kut.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Read the room ja hoor alweer tv lawaai.
Gelukkig is het nog vroeg.![]()
![]()
Intro van De Heilige Koequote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wat zeg je?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet begrijpend kunnen lezen is helemaal lastig![]()
![]()
Sorry kan niet lezen, wat zei je?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er niet eens een actieve herinnering aanquote:Op zondag 16 maart 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, daar wil ik niet actief iets mee doen.Well, life can be a riot
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet eerst geld verdienen voordat ze het van me af kunnen scammenEcht he....
![]()
nou niet alleen dit hoor? ook wat meer over wereld politiek. ik snap niet Nederland he. ons land.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Scammers is just a minor problem.
hoeveel zo goed we overal in waren, het lachtertje van de wereld gaan we worden.
terwijl best grote invloed, de politiek maakt er wmb zooi van etc.
mss is het tijd voor ook Netherlands first.Do what you love, love what you do!![]()
"IK HEB MIJN VINGERS TUSSEN DE DEUR GEHAD DUS IK LISPEL EEN BEETJE!!!!!"quote:
- "JIJ HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!!!!! Ik ben niet blind!"![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:51 schreef maily het volgende:
Oke ik weet waar het vanaf nu tot morgenochtend 7 uur over gaat.![]()
tja dat dat dan het speerpunt moet zijn van NL zegt denk al genoegquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Sorry ik kreeg even een spammail binnen dus ik las even niet wat je zei maar ik rook wel wat je bedoelde. Dus ik hoop dat we nu geen probleem hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
"IK HEB MIJN VINGERS TUSSEN DE DEUR GEHAD DUS IK LISPEL EEN BEETJE!!!!!"
- "JIJ HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!!!!! Ik ben niet blind!"Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mag toch hopen van nietquote:
Well, life can be a riot
Ik ga zo even een brief schrijvenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry ik kreeg even een spammail binnen dus ik las even niet wat je zei maar ik rook wel wat je bedoelde. Dus ik hoop dat we nu geen probleem hebben.
( H. Finkers)
![]()
Vertelquote:Op zondag 16 maart 2025 21:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb je al van de Elfstedenscam gehoord?![]()
![]()
"beste MP,quote:
hierbij wil ik zeggen..... en om en ja en dat en etc...."Do what you love, love what you do!![]()
@gebrokenglas hier gaat mijn iceteaquote:Op zondag 16 maart 2025 21:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb je al van de Elfstedenscam gehoord?![]()
![]()
quote:Portugese port- en wijnproducenten slaan alarm, 'Douro-vallei in gevaar'Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah dat is al de 2e keer vandaag toch?quote:
Ik heb me vandaag nog niet een keer verslikt![]()
Ook vrij uniek trouwens.How can I make this topic about me?![]()
Bedankt voor je tip maar ik kan dit zelf. Thanksquote:Op zondag 16 maart 2025 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
"beste MP,
hierbij wil ik zeggen..... en om en ja en dat en etc...."Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed opgeletquote:Op zondag 16 maart 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah dat is al de 2x keer vandaag toch?![]()
![]()
![]()
Wil je thee?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De avond is nog niet voorbijquote:Op zondag 16 maart 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah dat is al de 2e keer vandaag toch?
Ik heb me vandaag nog niet een keer verslikt![]()
Ook vrij uniek trouwens.![]()
![]()
Ik af en toe ookquote:
Well, life can be a riot
Moet altijd aan de moomins denken als ik “vallei”hoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
TL; DR Te veel concurrentie en men heeft steeds minder interesse in het product.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu tijd voor Chili Con Carne restjesEcht zin an.
Well, life can be a riot
Ik zat het net te denken.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mijn gewoontes overneemt nu
Scheelt jou weer toetsenpoetsers![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zat het net te denken.
Scheelt jou weer toetsenpoetsers
Ik heb net nieuwe toetenvegers gehaald
How can I make this topic about me?![]()
Dan niet te snel gaan slapen daarna he.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:02 schreef Grotetijd het volgende:
Nu tijd voor Chili Con Carne restjesEcht zin an.
![]()
ik snap soms niet dat Julie niet het zo hetzelfde zien als ik?
en ok mag, maar het is allemaal zo overduidelijk? en nog snapt meerendeel niet.
dat is waar ik me zorgen om maak.Do what you love, love what you do!![]()
Welke wil je?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee sowieso niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dan niet te snel gaan slapen daarna he.
Ik ben niet van plan voor 1 uur te gaan slapen eigenlijk
Well, life can be a riot
Zou opgewarmde /gekookte cola lekker zijn?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maak jij je maar zorgen om jouw deel en laat ieder ander dat voor zichzelf beslissen waar ie zich druk om maakt.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:03 schreef kree het volgende:
ik snap soms niet dat Julie niet het zo hetzelfde zien als ik?
en ok mag, maar het is allemaal zo overduidelijk? en nog snapt meerendeel niet.
dat is waar ik me zorgen om maak.![]()
Als je er kippenvleugeltjes in flikkert wel, ja!quote:Op zondag 16 maart 2025 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
Zou opgewarmde /gekookte cola lekker zijn?![]()
![]()
Kijk. Ruik. Proef.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
Zou opgewarmde /gekookte cola lekker zijn?![]()
![]()
Past niet door de flessenhalsquote:Op zondag 16 maart 2025 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er kippenvleugeltjes in flikkert wel, ja!![]()
![]()
quote:
Well, life can be a riot
owh sowieso hoor, iedereen mag zeggen wat ie wil of denkt? daar niet eens oordeel over.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Maak jij je maar zorgen om jouw deel en laat ieder ander dat voor zichzelf beslissen waar ie zich druk om maakt.
Maar snap niet dat het zoveel verschilt met wat ik denk?Do what you love, love what you do!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mes. Steek. Pijn
Well, life can be a riot
Wie wil mij voorlezen als ik zo in bed leg?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
Wie wil mij voorlezen als ik zo in bed leg?![]()
![]()
Zowat elke thee die er is. Ook theebloemenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb hier wel Dolfje het weerwolfje klaar liggen?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Vond dat altijd zo fijn vroeger.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uit welk boek?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ken ik allemaal alquote:Op zondag 16 maart 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier wel Dolfje het weerwolfje klaar liggen?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: