Wat denk je?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch altijd met die sporters ... meteen een duur horloge om doen ...
Ja wat zou dat toch altijd zijn héquote:Op zondag 16 maart 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch altijd met die sporters ... meteen een duur horloge om doen ...
Dat is toch dat ordinaire mokkel waarmee tattoopuna altijd dubbelde?quote:Als sponsor van FC Emmen maakte EasyToys al jarenlang de tongen los. Nu gaat de erotische webwinkel in zee met padelkampioene Steffie Weterings (36), die deze week bij het NK als voor het eerst met het logo van EasyToys op haar tenue speelt. Aan dat idee moesten sommigen even wennen. ,,Ik dacht: het is 2025. Is dit nog shockerend?”
quote:
https://x.com/TheTennisLetter/status/1903986025321599226/quote:Tennissensatie Mirra Andreeva ziet zegereeks stoppen, opponente dient klagende tiener van antwoord met middelvinger
Mirra Andreeva (WTA 6) is zondag niet voorbij de derde ronde geraakt op het WTA 1.000-toernooi in het Amerikaanse Miami (hardcourt/8.963.700 dollar). De zeventienjarige Russische maakte de voorbije weken indruk met de eindoverwinningen op de WTA 1.000-toernooien van Dubai en Indian Wells. Haar reeks van dertien opeenvolgende zeges kwam zondag ten einde.
Andreeva verloor in Miami na een marathonpartij van 2 uur en 51 minuten in drie sets (7-6 (7/5), 2-6 en 6-3) van de Amerikaanse Amanda Anisimova (WTA 17), die in februari het WTA 1.000-toernooi in Doha won.
Tweede keer in haar loopbaan dat ze 4 wedstrijden op rij wint (main tour) last ik? Bizarre statquote:Op maandag 24 maart 2025 22:00 schreef Szura het volgende:
Raducanu sloopt haar rondje later, die is ook weer op de weg terug
Nu wel ... ze verliest de 1e set .. mooi meisje om te zien welquote:Op donderdag 17 april 2025 16:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
Lamens nu tegen Rakotomanga Rajaonah, die kent u niet
Normaal gesproken verliest ze die, maar dacht ik ook tegen Noskova.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:14 schreef chufi het volgende:
En Suzan wint simpel met 6-3 6-3 en speelt de halve finale tegen Danilovic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |