SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
zucht wij moeten elk jaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja EHBO-B was wat jaartjes geleden zeg maarverplicht.
Ok niet dat iemand dan ineens alles weer weet enzo?
maar ok het is wss niet verkeerd in bedrijven dit soort dingen. Hoewel. het wordt beetje moeite doen om het moet wel.Do what you love, love what you do!![]()
Alsof je van een onbekende zomaar gratis geld kan krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die daar in trapte!
Ik heb hem met moeite tegen kunnen houden domme dingen te doen, en hij was WOEST op mij!!!
"Als ik er achter kom dat dit echt was en dat ik dankzij jou al dit geld ben mis gelopen, dan zul je het echt berouwen!!!"How can I make this topic about me?![]()
Hey doosje. Doe eens reageren op m'n pm of appjes?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
oplichters lukt dat welquote:Op zondag 16 maart 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alsof je van een onbekende zomaar gratis geld kan krijgen.
Smile, it's free therapy.![]()
jaahaaaquote:Op zondag 16 maart 2025 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hey doosje. Doe eens reageren op m'n pm of appjes?
nou wel van een prins uit Nigeria natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het stomme is wij weten dat, maar hoeveel er nog intrappen verbaasd me ook wel.Do what you love, love what you do!![]()
Jij tikte ook zonder meer geld af naar mij voor een pakket voor ToTquote:Op zondag 16 maart 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat klopt, maar jij bent niet heel onbekend meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij tikte ook zonder meer geld af naar mij voor een pakket voor ToTHow can I make this topic about me?![]()
dat meen jequote:Op zondag 16 maart 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die daar in trapte!
Ik heb hem met moeite tegen kunnen houden domme dingen te doen, en hij was WOEST op mij!!!
"Als ik er achter kom dat dit echt was en dat ik dankzij jou al dit geld ben mis gelopen, dan zul je het echt berouwen!!!"
Heb je hem/haar nog kunnen redden?:')![]()
Dat staat er tochquote:Op zondag 16 maart 2025 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat meen je
Heb je hem/haar nog kunnen redden?
Ja was iets van:quote:Op zondag 16 maart 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hello, let me introduce myself, I am prince Mtoto Blangolo from Nigeria. My father was the king until he was removed from his power in a coup and we had to flee from our country.
As you may know, my country is famous for its diamond mines and we were able to take a suitcase full of diamonds with us when we left our country.
We now live in The Netherlands and wish to exchange the diamonds on the Amsterdam diamond market for dollars. We have $100 million worth of diamonds but we need a Dutch bank account for the exchange, but since we're no inhabitants of this country, we can't open an account here.
Our request to you is that you open a bank account on your name and let us use it for this exchange. In return for that you get 30% of what we receive for the diamonds.
Please send the details of your new bank account to hotstud2000@yahoo.com"![]()
Jawel, hij heeft het niet gedaan.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat meen je
Heb je hem/haar nog kunnen redden?![]()
![]()
En daar op ingaan. Pohquote:Op zondag 16 maart 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was iets van:
"Hello, let me introduce myself,..."
How can I make this topic about me?![]()
Heb eens een Nigeriaanse scammer wekenlang bezig gehouden. Was in een tijd dat ik niks beters te doen had.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was iets van:
"Hello, let me introduce myself, I am prince Mtoto Blangolo from Nigeria. My father was the king until he was removed from his power in a coup and we had to flee from our country.
As you may know, my country is famous for its diamond mines and we were able to take a suitcase full of diamonds with us when we left our country.
We now live in The Netherlands and wish to exchange the diamonds on the Amsterdam diamond market for dollars. We have $100 million worth of diamonds but we need a Dutch bank account for the exchange, but since we're no inhabitants of this country, we can't open an account here.
Our request to you is that you open a bank account on your name and let us use it for this exchange. In return for that you get 30% of what we receive for the diamonds.
Please send the details of your new bank account to hotstud2000@yahoo.com"![]()
![]()
Ik kan het trouwens ff niet terug vinden, maar een week of 2 geleden zag i kop Youtube nog iets van een dame die ook met zo'n Nigeriaanse prins te maken heeft gehad, maar die heeft zijn echte adres weten te achterhalen en is er naar toe gegaan en heeft die vent enorm overdonderd; hij had beloofd met haar te trouwen en dat ging dan dus gebeuren ook!
Was misschien op het kanaal van Asmongold of zo?![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb eens een Nigeriaanse scammer wekenlang bezig gehouden. Was in een tijd dat ik niks beters te doen had.![]()
![]()
![]()
Oké Keesquote:Op zondag 16 maart 2025 20:59 schreef ToT het volgende:
Ik kan het trouwens ff niet terug vinden, maar een week of 2 geleden zag i kop Youtube nog iets van een dame die ook met zo'n Nigeriaanse prins te maken heeft gehad, maar die heeft zijn echte adres weten te achterhalen en is er naar toe gegaan en heeft die vent enorm overdonderd; hij had beloofd met haar te trouwen en dat ging dan dus gebeuren ook!
Was misschien op het kanaal van Asmongold of zo?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
goed bezig welquote:Op zondag 16 maart 2025 20:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb eens een Nigeriaanse scammer wekenlang bezig gehouden. Was in een tijd dat ik niks beters te doen had.
Do what you love, love what you do!![]()
Haha jaaa maar hoe de fuck komen ze op precies JOU terecht?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was iets van:
Please send the details of your new bank account to hotstud2000@yahoo.com":')![]()
Je kunt beter blokkeren dan reageren. Maar goed.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze bezig houden zorgt er iig voor dat ze hun tijd niet bezigen door anderen op te lichtenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb eens een Nigeriaanse scammer wekenlang bezig gehouden. Was in een tijd dat ik niks beters te doen had.:')![]()
Ik weet het niet maar wil het wel graag zien als ik het zo leesquote:Op zondag 16 maart 2025 20:59 schreef ToT het volgende:
Was misschien op het kanaal van Asmongold of zo?
:')![]()
Zo weet ik zeker dat mijn overgroot-oom nog een pallet goudstaven voor mij in bewaring had daar in Nambia.![]()
Ja was hartstikke leuk. Deed me voor als een Engelse zakenman met zware issues. Die gast dacht echt dat ie beet had. Je wil niet weten waar ze toen toe bereid waren als ze dachten beet te hebben. Tegenwoordig zijn ze wat slimmer. Je moet het nu echt goed aanpakken, anders val je door de mand.quote:![]()
Toentertijd? Geen idee,quote:Op zondag 16 maart 2025 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha jaaa maar hoe de fuck komen ze op precies JOU terecht?
Tegenwoordig kun je die mail-lijsten kopen van mensen die websites gehackt hebben als Amazon, bol.com, hema, slagerijjanssen.nl enz.![]()
Psiesquote:Op zondag 16 maart 2025 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze bezig houden zorgt er iig voor dat ze hun tijd niet bezigen door anderen op te lichten![]()
mhwah niet echt. wel als je het verhaaltje weet.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
Je kunt beter blokkeren dan reageren. Maar goed.
Ze kunnen niks door telefoon he? het is altijd andere handeling die mensen doen uit goed vertrouwen.
En daarom voor wie er zin en tijd in hebben, tis altijd goed om ze zolang mogelijk bezig te Houde met niks. want al die tijd pakken ze niemand andersDo what you love, love what you do!![]()
oké prima dan reageer jij lekker wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
mhwah niet echt. wel als je het verhaaltje weet.
Ze kunnen niks door telefoon he? het is altijd andere handeling die mensen doen uit goed vertrouwen.
En daarom voor wie er zin en tijd in hebben, tis altijd goed om ze zolang mogelijk bezig te Houde met niks. want al die tijd pakken ze niemand andersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb ff wat zitten zoeken, maar kan het nog ff niet vinden.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar wil het wel graag zien als ik het zo lees
Er zijn meerdere kanalen die ik volg of gevolgd heb, maar ben ook bij een paar weer weg gegaan omdat ze veel te veel 'MURICA, FUCK YEA!!!! werden.![]()
ja het is beetje hobby van me. hahahahaquote:Op zondag 16 maart 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oké prima dan reageer jij lekker wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja joh. Dan wordt je nummer geregistreerd als actief en krijg je alleen meer shit.quote:
Gewoon negeren en blokkeren + melden bij de fraude helpdeskWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dit dus. Als je dan toch scammers wil trollen, zorg dan dat je niet traceerbaar bent. Veel zitten er gewoon in Nederland. Ook de zgn. Nigeriaanse prinsenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja joh. Dan wordt je nummer geregistreerd als actief en krijg je alleen meer shit.
Gewoon negeren en blokkeren + melden bij de fraude desktop.![]()
Doe ik idd ook ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja joh. Dan wordt je nummer geregistreerd als actief en krijg je alleen meer shit.
Gewoon negeren en blokkeren + melden bij de fraude desktop.
Ik neem trouwens ook allang nooit meer op met mijn hele voor- en achternaam te noemen; hoe minder info je weggeeft, hoe beter.
Ik mompel mijn voornaam gewoon zo snel en onduidelijk mogelijk.![]()
Ja ze zitten overal.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit dus. Als je dan toch scammers wil trollen, zorg dan dat je niet traceerbaar bent. Veel zitten er gewoon in Nederland. Ook de zgn. Nigeriaanse prinsen
Denken dat ze ze kunt bezighouden door te reageren zodat ze een ander niet kunnen lastigvallen is echt lachwekkend.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jup kree heeft laatst gewoon een nummer uit verweggistan terug gebeldquote:Op zondag 16 maart 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oké prima dan reageer jij lekker wel.Ondanks dat mensen hier zeiden: doe het niet.. kan een duur gesprekje zijn
Snap ik ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe ik idd ook ja.
Ik neem trouwens ook allang nooit meer op met mijn hele voor- en achternaam te noemen; hoe minder info je weggeeft, hoe beter.
Ik mompel mijn voornaam gewoon zo snel en onduidelijk mogelijk.
Gelukkig word ik vrijwel nooit gebeld door dat soort nummersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of niet opnemen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe ik idd ook ja.
Ik mompel mijn voornaam gewoon zo snel en onduidelijk mogelijk.
Tja, eigen schuldquote:Op zondag 16 maart 2025 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup kree heeft laatst gewoon een nummer uit verweggistan terug gebeldOndanks dat mensen hier zeiden: doe het niet.. kan een duur gesprekje zijn
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zou ik echt nooit doen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup kree heeft laatst gewoon een nummer uit verweggistan terug gebeldOndanks dat mensen hier zeiden: doe het niet.. kan een duur gesprekje zijn
Het gaat af en aan. De laatste tijd is het weer erger.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik ja.
Gelukkig word ik vrijwel nooit gebeld door dat soort nummers![]()
Het beste jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet je stoppen met opnemenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat af en aan. De laatste tijd is het weer erger.je nummer staat als actief ergens. Blijkbaar
Kan wel, maar dan gaat er veel, heel veel tijd in zitten. En dan nog zijn ze inderdaad meestal ook met anderen bezig.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ze zitten overal.
Denken dat ze ze kunt bezighouden door te reageren zodat ze een ander niet kunnen lastigvallen is echt lachwekkend.![]()
Ja nou als een 06-nummer of mijn eigen internetprovider me belt, dan ben ik wel benieuwd. Sowieso verwacht ik wel allerlei relatief belangrijke telefoontjes.quote:![]()
Ja, het neemt inderdaad toe.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat af en aan. De laatste tijd is het weer erger.How can I make this topic about me?![]()
En je schiet er precies niks mee op.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan gaat er veel, heel veel tijd in zitten. En dan nog zijn ze inderdaad meestal ook met anderen bezig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toch al vaker op tv geweest ook hoe ze te werk gaan.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan gaat er veel, heel veel tijd in zitten. En dan nog zijn ze inderdaad meestal ook met anderen bezig.Smile, it's free therapy.![]()
Was ook een keer met Case from the Bacon; sommige van die nummers kunnen iets van 99 euro per minuut rekenen of zo.quote:![]()
Ja maar als je toch belangrijke telefoontjes verwacht...quote:Op zondag 16 maart 2025 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je stoppen met opnemenje nummer staat als actief ergens. Blijkbaar
![]()
Ik neem sowieso zelden op bij onbekende nummers. Als het dringend is bellen ze nog maar een keer.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe ik idd ook ja.
Ik mompel mijn voornaam gewoon zo snel en onduidelijk mogelijk.![]()
Preciesquote:Op zondag 16 maart 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ook een keer met Case from the Bacon; sommige van die nummers kunnen iets van 99 euro per minuut rekenen of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nummers die je niet kent of als er ‘onbekend’ staat?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik neem sowieso zelden op bij onbekende nummers. Als het dringend is bellen ze nog maar een keer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jup Vaak bellen ze.. leggen neer.. jij belt terug en het kost je een hoop geldquote:Op zondag 16 maart 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ook een keer met Case from the Bacon; sommige van die nummers kunnen iets van 99 euro per minuut rekenen of zo.
Beide. Zeker op een zondagavond.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nummers die je niet kent of als er ‘onbekend’ staat?How can I make this topic about me?![]()
of spreken inquote:Op zondag 16 maart 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik neem sowieso zelden op bij onbekende nummers. Als het dringend is bellen ze nog maar een keer.Smile, it's free therapy.![]()
Ik neem wel op als er onbekend staat maar niet als ik het nummer niet kenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beide. Zeker op een zondagavond.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nummers waar geen naam bij wordt weergegeven. Die dus niet in mijn contactenlijst staan.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nummers die je niet kent of als er ‘onbekend’ staat?
En ook niet als er * vermoedelijk spam staat![]()
![]()
Dat jaquote:Op zondag 16 maart 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Nummers waar geen naam bij wordt weergegeven. Die dus niet in mijn contactenlijst staan.
En ook niet als er * vermoedelijk spam staat
Jawel, een hoop lol en een aantal trophys op 419eater.com. Maar verder inderdaad helemaal niks.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En je schiet er precies niks mee op.![]()
Nou dat is ook een tsunami tegenwoordig, dat ge-app.quote:
Ik krijgt meerdere chats van onbekenden per dag, met dat ik 200 euro per dag kan verdienen en of ik meer info wil.How can I make this topic about me?![]()
Ja met die ene Marokkaan waar ik het net over had, verscheen dat "Vermoedelijk spam" pas op mijn scherm toen ik het opnam.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Nummers waar geen naam bij wordt weergegeven. Die dus niet in mijn contactenlijst staan.
En ook niet als er * vermoedelijk spam staat![]()
ik luister het wel af na een paar herinneringenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Luister ik niet terug.
En vermoedelijk uitgeschakeld.
Op m’n privé telefoon neem ik zelden op als iemand belt met een nummer dat ik niet ken. Want ik heb sowieso bel angst.
Werk, neem ik alles op. En is er geen angst.
ADHD is zo raar man. En angst ook. Ik snap soms mezelf nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met die ene Marokkaan waar ik het net over had, verscheen dat "Vermoedelijk spam" pas op mijn scherm toen ik het opnam.![]()
![]()
elk beetje helpt denk ik maar, en als ik er ff tijd voor heb hou ik ze graag uren bezigquote:Op zondag 16 maart 2025 21:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan gaat er veel, heel veel tijd in zitten. En dan nog zijn ze inderdaad meestal ook met anderen bezig.
Ja. Telefoonscams doen ze met tientallen telefoons tegelijkquote:Op zondag 16 maart 2025 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toch al vaker op tv geweest ook hoe ze te werk gaan.![]()
Dat is iets anders.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik luister het wel af na een paar herinneringen![]()
Herkenbaar hoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
Op m’n privé telefoon neem ik zelden op als iemand belt met een nummer dat ik niet ken. Want ik heb sowieso bel angst.
Werk, neem ik alles op. En is er geen angst.How can I make this topic about me?![]()
Voor zoiets heb ik nooit tijd.
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat is ook een tsunami tegenwoordig, dat ge-app.
Ik krijgt meerdere chats van onbekenden per dag, met dat ik 200 euro per dag kan verdienen en of ik meer info wil.WTF?
![]()
Ja jij belt graag urenlangquote:Op zondag 16 maart 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
elk beetje helpt denk ik maar, en als ik er ff tijd voor heb hou ik ze graag uren bezig![]()
![]()
haha dat had ik ook, maar ook op werk nrs bellen ze gewoon hoor? hoewel niet eens ooit uitgegeven nrs zijn behalve aan je collega;s.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
Werk, neem ik alles op. En is er geen angst.
ADHD is zo raar man. En angst ook. Ik snap soms mezelf nietDo what you love, love what you do!![]()
Ik krijg nooit appjes van onbekenden.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat is ook een tsunami tegenwoordig, dat ge-app.
Ik krijgt meerdere chats van onbekenden per dag, met dat ik 200 euro per dag kan verdienen en of ik meer info wil.
O ik zie op Telegram.
Heb ik niet.![]()
Waarom maak jij overal een vraag van als het geen vraag is.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat had ik ook, maar ook op werk nrs bellen ze gewoon hoor? hoewel niet eens ooit uitgegeven nrs zijn behalve aan je collega;s.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach ik bleef naar het scherm kijken terwijl ik zo minimaal mogelijk antwoord gaf op zijn vragen.quote:![]()
Nope? nooit op Telegram.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijg jij dat niet dan? Op Telegram vaak.
Wel op andere sm dingen. Maar meteen blokkeren die hapSmile, it's free therapy.![]()
Oh dat heb ik niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krijg jij dat niet dan? Op Telegram vaak.![]()
![]()
Blokkeren en melden.
omdat het raar is als zo een nr dan toch ergens uitgelekt is?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom maak jij overal een vraag van als het geen vraag is.
Terwijl ik hem nergens deelde?
Dan is het of gehacked. of ze draaien gewoon echt willekeurig nrs.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
omdat het raar is als zo een nr dan toch ergens uitgelekt is?
Dan is het of gehacked. of ze draaien gewoon echt willekeurig nrs.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja een domme.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
heb andere strategieals ik zin en tijd heb trouwens
nee hoor want is tijd van ze verspillen enzo. dat vooral, er zit nog een goeie bedoeling in eigenlijk van mijquote:
Telefoonnummers worden in ranges uitgegeven. Ze bellen random nummers tot ze beet hebbenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
omdat het raar is als zo een nr dan toch ergens uitgelekt is?
Dan is het of gehacked. of ze draaien gewoon echt willekeurig nrs.![]()
Klaar ermee hoor. Dom gewauwel. Zelfs m’n demente dode oma weet dat je dat niet moet doen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tijd heb je genoegquote:Op zondag 16 maart 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
heb andere strategieals ik zin en tijd heb trouwens
![]()
![]()
Jij bent echt zo naïef dat het bijna eng is.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor want is tijd van ze verspillen enzo. dat vooral, er zit nog een goeie bedoeling in eigenlijk van mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
juist en als ze dan iemand hebben die telefoon oppikt. hoe meer mooi is het om ze uren en uren aan de praat te houden en op niks uitkomen?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Telefoonnummers worden in ranges uitgegeven. Ze bellen random nummers tot ze beet hebben
Ik heb aantal onschuldige gered dan denk die wel erop ingaan. in al die tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Oja en die serie la Palma was best okéWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hou op met me hoor.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
juist en als ze dan iemand hebben die telefoon oppikt. hoe meer mooi is het om ze uren en uren aan de praat te houden en op niks uitkomen?
Ik heb aantal onschuldige gered dan denk die wel erop ingaan. in al die tijd.![]()
![]()
Ik ga even aan m’n dochter vragen wat ze zou doen.quote:
ik ben niet naïef? dat zijn de ouderen enzo die er wel intrappen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent echt zo naïef dat het bijna eng is.
Hoe mooier is het om hun zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en totaal bezig zijn met iemand waarvan ze denken geld kunnen af te pakken
ipv 100 bejaarden bellen in de tussentijd? dit is een missie. een kree missie.Do what you love, love what you do!![]()
Denk je echt dat ze op dat moment alleen met jou bezig zijn?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
juist en als ze dan iemand hebben die telefoon oppikt. hoe meer mooi is het om ze uren en uren aan de praat te houden en op niks uitkomen?
Ik heb aantal onschuldige gered dan denk die wel erop ingaan. in al die tijd.![]()
Wat een godcomplex. Bizarquote:Op zondag 16 maart 2025 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben niet naïef? dat zijn de ouderen enzo die er wel intrappen.
Hoe mooier is het om hun zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en totaal bezig zijn met iemand waarvan ze denken geld kunnen af te pakken
ipv 100 bejaarden bellen in de tussentijd? dit is een missie. een kree missie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij kree welquote:Op zondag 16 maart 2025 21:24 schreef Shii het volgende:
Ze blijven geen uren en uren hangen hoor....![]()
![]()
Vermaak dit weerquote:Op zondag 16 maart 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb aantal onschuldige gered dan denk die wel erop ingaan. in al die tijd.
nee natuurlijk niet, maar iig kost het ze tijdquote:Op zondag 16 maart 2025 21:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze op dat moment alleen met jou bezig zijn?
onderken dat nou niet gewoon? wtf?
Het enige om ze weg te krijgen is om het ze het niet meer waard te maken om te doen, en ze zolang mogelijk aan de telefoon en lijntje houden helpt daar mee wss.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:24 schreef maily het volgende:
https://www.thebluecap.com/site/nl
@:Moeraskat
"Zeg, nu je er toch over begint, heb ik je al eens verteld over die katheter en die 2 zustertjes?"quote:![]()
Wacht maar tot hij bij de OR/in de Tweede Kamer/op de stoel van de POTUS zit. Dan gaat er een andere wind waaien.quote:
De kree-wind.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar iig kost het ze tijd
onderken dat nou niet gewoon? wtf?
Het enige om ze weg te krijgen is om het ze het niet meer waard te maken om te doen, en ze zolang mogelijk aan de telefoon en lijntje houden helpt daar mee wss.je hebt gelijk
je hebt er vast een paar gered zo
Tegen die tijd ben ik geëmigreerd naar nieuw Zeeland.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij bij de OR/in de Tweede Kamer/op de stoel van de POTUS zit. Dan gaat er een andere wind waaien.
De kree-wind.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarmee hij bij ons allemaal de waterkraan dichtdraait als elektricien zijnde...quote:Op zondag 16 maart 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij bij de OR/in de Tweede Kamer/op de stoel van de POTUS zit. Dan gaat er een andere wind waaien.
De kree-wind.![]()
Even een standbeeld aanvragen. Kan nu wel op de plek van die ingestorte toren.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je hebt gelijk
je hebt er vast een paar gered zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
precies mss wel, en het is maar klein ding weet ik. maar elke minuut dat ik ze langer aan de telefoon heb dan bellen ze niet iemand anders.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je hebt gelijk
je hebt er vast een paar gered zoDo what you love, love what you do!![]()
Wel met een enorm grote gouden lul er aan, waar we allemaal met zijn gratie aan mogen gaan staan zuigen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even een standbeeld aanvragen. Kan nu wel op de plek van die ingestorte toren.![]()
![]()
ik bepis mezelf bijna
Zou hem nog niet eens met een tak aanraken.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel met een enorm grote gouden lul er aan, waar we allemaal met zijn gratie aan mogen gaan staan zuigen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O kutquote:Op zondag 16 maart 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarmee hij bij ons allemaal de waterkraan dichtdraait als elektricien zijnde...![]()
Een heggenschaar anders?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou hem nog niet eens met een tak aanraken.![]()
![]()
Ze gaf wel het juiste antwoordquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nobel wat je doetquote:Op zondag 16 maart 2025 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
precies mss wel, en het is maar klein ding weet ik. maar elke minuut dat ik ze langer aan de telefoon heb dan bellen ze niet iemand anders.
zo naïef weer. echt irriteer me eraan soms. van we moeten het negeren en dan komt alles wel goed.
ipv er wat aan te doen.
Het is typisch NL geworden deze mentaliteit. en bevalt me niks.Do what you love, love what you do!![]()
Net thuisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2494 / +142 / +67 / 6394 / 7006
2. KoningWouter / 620 / +36 / +16 / 2253 / 2596
3. KillemWieft / 554 / +6 / +31 / 505 / 706
4. _UserName_ / 421 / +68 / +88 / 703 / 898
5. kree / 411 / +40 / +1 / 1485 / 1699
6. Bally-b / 393 / +30 / +0 / 58 / 112
7. Moeraskat / 378 / +84 / +13 / 2605 / 2811
8. devzero / 327 / +3 / +2 / 270 / 355
9. hemarookworst / 296 / +6 / +12 / 1150 / 1353
10. Dr.Mikey / 273 / +24 / +20 / 678 / 827
11. Lovely / 268 / +9 / +9 / 1321 / 1538
12. mario390 / 249 / +0 / +1 / 221 / 321
13. gebrokenglas / 229 / +27 / +8 / 1581 / 1773
14. Grotetijd / 212 / +15 / +8 / 1047 / 1195
15. Pinnenmutske / 194 / +3 / +1 / 381 / 504
16. Moonlight / 191 / +5 / +9 / 668 / 784
17. sp3c / 182 / +5 / +0 / 552 / 642
18. HappyCharly / 166 / +2 / +0 / 1274 / 1407
19. maily / 162 / +15 / +5 / 1605 / 1758
20. ToT / 156 / +0 / +5 / 1383 / 1479SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
beetje VOC mentaliteit verwacht ik toch wel terug eigenlijk. fuck dit. we gaan het lachtertje nog worden van de EU.Do what you love, love what you do!![]()
Morgen lekker cursus![]()
![]()
Omgaan met scammersquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aan de lijn houden is niet er iets aan doen hoor, morgen bellen ze gewoon het volgende slachtoffer.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:28 schreef kree het volgende:
zo naïef weer. echt irriteer me eraan soms. van we moeten het negeren en dan komt alles wel goed.
ipv er wat aan te doen.
Het is typisch NL geworden deze mentaliteit. en bevalt me niks.![]()
Over welke kleur je bent en type mens.quote:
Voorbereiding voor een teamdag. Moesten eerst zo’n mega vragenlijst invullen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daarom meldenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Aan de lijn houden is niet er iets aan doen hoor, morgen bellen ze gewoon het volgende slachtoffer.
Ohja, ook gedaanquote:Op zondag 16 maart 2025 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over welke kleur je bent en type mens.
Voorbereiding voor een teamdag. Moesten eerst zo’n mega vragenlijst invullen.![]()
![]()
Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:30 schreef kree het volgende:
beetje VOC mentaliteit verwacht ik toch wel terug eigenlijk. fuck dit. we gaan het lachtertje nog worden van de EU.How can I make this topic about me?![]()
Lekker bolkenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd.![]()
![]()
heeft ze wat vertraagd en ze mss idee gegeven dat we allemaal niet retardeer zijn hier en zoeken ze wat anders?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Aan de lijn houden is niet er iets aan doen hoor, morgen bellen ze gewoon het volgende slachtoffer.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, ik ook al vaker. Dus echt geen zin in.quote:
Ik ben gewoon blauw en blijf blauw. Laat me lekker.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
heeft ze wat vertraagd en ze mss idee gegeven dat we allemaal niet retardeer zijn hier en zoeken ze wat anders?![]()
Wist niet dat je modje wasquote:Op zondag 16 maart 2025 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ook al vaker. Dus echt geen zin in.
Ik ben gewoon blauw en blijf blauw. Laat me lekker.![]()
Ow, je bent een undercover modje?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ook al vaker. Dus echt geen zin in.
Ik ben gewoon blauw en blijf blauw. Laat me lekker.![]()
![]()
Fijn. Jammer dat ze niet meer postquote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Even over mascara-klodder van Sint. @:GroteTijd was dat geloof ik die vroeg of ik hem wilde mentionnen.
Het gaat iig goed met Klodder.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nou als je het zo bekijktquote:
nou denk wel? want uiteindelijk zijn het bedrijven met een doel te halen. hoe schimmig dat isquote:
Hoe meer we ze vertragen (met wie dat durven en kunnen) hoe meer ze gaan denken, mss is dit niet goeie optie/.Do what you love, love what you do!![]()
Nee. Je nummer wordt gelogd als actief en opgeslagen. Hele pakketten met die telefoonnummers verkopen ze aan andere scammers. Zo verdienen ze alsnog aan jequote:Op zondag 16 maart 2025 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
heeft ze wat vertraagd en ze mss idee gegeven dat we allemaal niet retardeer zijn hier en zoeken ze wat anders?![]()
Ja hoor. "Hey I 've got someone from the Netherlands here, wow, I knows what he is doing and he is fighting us, let's quit this business."quote:Op zondag 16 maart 2025 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
heeft ze wat vertraagd en ze mss idee gegeven dat we allemaal niet retardeer zijn hier en zoeken ze wat anders?How can I make this topic about me?![]()
OKÉ IK GEEF ME OVER HET IS KREEquote:Op zondag 16 maart 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor. "Hey I 've got someone from the Netherlands here, wow, I knows what he is doing and he is fighting us, let's quit this business."Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Well, life can be a riot
Vanmiddag jamsessie gespeeld, vanavond Rocket League gespeeld. Vragen ze "ga je mee naar de kermis"
Heb maar vriendelijk bedankt.
Kermis___! Vroeger vond ik dat wel leuk. Maar de laatste x dat ik daar serieus overheen gelopen heb is 2 jaar geleden, en de keer daarvoor was volgens mij in 2013 of zo.
Well, life can be a riot
wat is jou idee dan om hier wat tegen te doen?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Je nummer wordt gelogd als actief en opgeslagen. Hele pakketten met die telefoonnummers verkopen ze aan andere scammers. Zo verdienen ze alsnog aan je
Ik kan niets anders bedenken van om zoveel mogelijk tijd ze van ze te verspillen?Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig is de cursus maar een halve dagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Blauw is geen kleur maar een toestand![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Blauw is geen kleur maar een toestand![]()
![]()
Weet nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
filmpjes van?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
Vanmiddag jamsessie gespeeld, vanavond Rocket League gespeeld. Vragen ze "ga je mee naar de kermis"
Heb maar vriendelijk bedankt.
Kermis___! Vroeger vond ik dat wel leuk. Maar de laatste x dat ik daar serieus overheen gelopen heb is 2 jaar geleden, en de keer daarvoor was volgens mij in 2013 of zo.
jammen is leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Het beste is Negeren. Telefoonnummer blokken en spam melden. Kost je het minste aan energie.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
wat is jou idee dan om hier wat tegen te doen?
Ik kan niets anders bedenken van om zoveel mogelijk tijd ze van ze te verspillen?
Of doe je dat ook met alle spam email dat je krijgt: alle spam beantwoorden?How can I make this topic about me?![]()
Rocket league. Poh dat is lang geleden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Achteruitpolonaise?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hele fanfare door de buurt gedaan hier. BlauweBakAanStraatZetDag![]()
![]()
Nice welquote:Op zondag 16 maart 2025 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
Rocket league. Poh dat is lang geleden.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het beste is Negeren. Telefoonnummer blokken en spam melden. Kost je het minste aan energie.
Of doe je dat ook met alle spam email dat je krijgt: alle spam beantwoorden?Echt he!
![]()
![]()
Hij leest het toch niet want dit is al 38328294 keer gezegd.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het beste is Negeren. Telefoonnummer blokken en spam melden. Kost je het minste aan energie.
Of doe je dat ook met alle spam email dat je krijgt: alle spam beantwoorden?
En ja, zou me niks verbazen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niks. Je verspilt vooral je eigen tijd.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan niets anders bedenken van om zoveel mogelijk tijd ze van ze te verspillen?![]()
Er zijn volgens mij wel filmpjes gemaakt, maar nog niks gedeeldquote:Well, life can be a riot
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
Rocket league. Poh dat is lang geleden.![]()
![]()
Zin in league of legends ineensWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier op mijn account is het tegenwoordig heerlijk rustig wat dat betreft.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij leest het toch niet want dit is al 38328294 keer gezegd.
En ja, zou me niks verbazen.![]()
Is ingecalculeerd, met sommige hebben snel beet de ander wat langer. En ze hebben ook wel in de gaten dat ze iemand aan de lijn hebben die ze door hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan niets anders bedenken van om zoveel mogelijk tijd ze van ze te verspillen?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Goed idee wel. Al is het tegen m’n principesquote:Op zondag 16 maart 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier op mijn account is het tegenwoordig heerlijk rustig wat dat betreft.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
neuh blok ze altijd wel met tel nr. die mail spam. tja. das anders.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of doe je dat ook met alle spam email dat je krijgt: alle spam beantwoorden?
maargoed als ik ff zin heb ben ik best oke om ff een heel bullshiut verhaal met ze te houden over hoeveel geld ik ga krijgen enzo. LOL
Mooi altijd die eind reactie als ze dan ineens doorhebben geen cent van me te krijgen. Alleen daar doe ik het al voor.Do what you love, love what you do!![]()
Ja de lol is er op een gegeven moment wel van af hoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed idee wel. Al is het tegen m’n principes![]()
Laatste x dat ik serieus een potje speelde was tegen m'n ex, en dan praat ik over Februari 2024quote:Op zondag 16 maart 2025 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
Rocket league. Poh dat is lang geleden.Heb zelfs m'n steamaccount weggegooid recent omdat ik niet meer game.
Kwam die gast vandaag aan met "ik heb Rocket League op de PS5, wil je een potje?" Eh.... FuckWas weer ff in komen. Gelukkig is z'n vrouw net zo bagger als ik
Well, life can be a riot
Waarom zou je in godsnaam je Steam account weggooien.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatste x dat ik serieus een potje speelde was tegen m'n ex, en dan praat ik over Februari 2024Heb zelfs m'n steamaccount weggegooid recent omdat ik niet meer game.
Kwam die gast vandaag aan met "ik heb Rocket League op de PS5, wil je een potje?" Eh.... FuckWas weer ff in komen. Gelukkig is z'n vrouw net zo bagger als ik
Ja, bij mij ook. Heel rustig. Ik krijg op mijn werk best wel wat spam email, maar elke keer als er een nieuwe afzender is blok ik die en uiteindelijk blijft het binnen de perken. De spam folder zit flink vol met rotzooi maar het is behapbaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier op mijn account is het tegenwoordig heerlijk rustig wat dat betreft.How can I make this topic about me?![]()
Omdat ik dat account echt al in 2013 had aangemaakt en misschien in de periode dat ik veel streamde en daarna met m'n ex weer aan 't gamen was echt hooguit 20 keer een spelletje speelde. En vlak voordat de relatie klaar was, was ik al wel weer uitgekeken op 't gamen (ik ben helemaal niet meer zo'n gamer, m'n laatste console aanschaf stamt uit 2011 en dat was een Xbox 360 waar ik 2 weken op gegamed heb en toen wegdeed omdat 't mij niks meer deed) dus dacht. Wat moet ik er eigenlijk nog mee, als ik het toch niet meer ga gebruiken.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je Steam account weggooien.Well, life can be a riot
Beetje als boekverbranding.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je Steam account weggooien.![]()
Gelukkig krijg ik die niet op m’n werk.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Heel rustig. Ik krijg op mijn werk best wel wat spam email, maar elke keer als er een nieuwe afzender is blok ik die en uiteindelijk blijft het binnen de perken. De spam folder zit flink vol met rotzooi maar het is behapbaar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja juist ja!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het was voor mij wel afsluiting van een hoofdstuk eigenlijkquote:Het hoofdstuk gamen dan he.
Als ik af en toe game is 't bij iemand anders thuis, en niet meer bij mezelfDus vind het ook niet nodig om een account te hebben.
Well, life can be a riot
Zie nog steeds geen reden om dat te doen. Zonde van het geldquote:Op zondag 16 maart 2025 21:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Omdat ik dat account echt al in 2013 had aangemaakt en misschien in de periode dat ik veel streamde en daarna met m'n ex weer aan 't gamen was echt hooguit 20 keer een spelletje speelde. En vlak voordat de relatie klaar was, was ik al wel weer uitgekeken op 't gamen (ik ben helemaal niet meer zo'n gamer, m'n laatste console aanschaf stamt uit 2011 en dat was een Xbox 360 waar ik 2 weken op gegamed heb en toen wegdeed omdat 't mij niks meer deed) dus dacht. Wat moet ik er eigenlijk nog mee, als ik het toch niet meer ga gebruiken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De games heb ik sowieso óf gekregen óf gratis gedownload, dus op zich. mweh.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zie nog steeds geen reden om dat te doen. Zonde van het geldWell, life can be a riot
Begrijp ik helemaal.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het was voor mij wel afsluiting van een hoofdstuk eigenlijkHet hoofdstuk gamen dan he.
Als ik af en toe game is 't bij iemand anders thuis, en niet meer bij mezelfDus vind het ook niet nodig om een account te hebben.
Zelf vind ik zo af en toe een uurtje gamen nog veel te leuk![]()
![]()
Ik heb echt 350 games op Steam of zo. No way datquote:Op zondag 16 maart 2025 21:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De games heb ik sowieso óf gekregen óf gratis gedownload, dus op zich. mweh.
Ik dat account wisWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
neuh niet zo over mail. maar dat is langer probleem en denk valt niet zoveel mensen aan of trappen erin als via telefoon of whatsapp.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of doe je dat ook met alle spam email dat je krijgt: alle spam beantwoorden?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben ook gestopt met gamen, op suffe clicker spelletjes op m'n mobiel na voor als ik ff niks anders te doen heb.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het was voor mij wel afsluiting van een hoofdstuk eigenlijkHet hoofdstuk gamen dan he.
Gamen is gewoon te verslavend.![]()
![]()
Ik heb een account uit de early days van steam. 20 jaar lid of zo xDquote:Op zondag 16 maart 2025 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb echt 350 games op Steam of zo. No way dat
Ik dat account wis![]()
Samequote:Op zondag 16 maart 2025 21:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb een account uit de early days van steam. 20 jaar lid of zo xDWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog geen zin om te slapen maar om 5u gaat de wekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik kan best beetje goed toneel spelen in deze hequote:Op zondag 16 maart 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ingecalculeerd, met sommige hebben snel beet de ander wat langer. En ze hebben ook wel in de gaten dat ze iemand aan de lijn hebben die ze door hebben.
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Nog geen zin om te slapen maar om 5u gaat de wekker![]()
![]()
![]()
![]()
Oh heb mij ook echt wel een uur vermaakt met Rocket League hoor bij die vrienden. Maar vind gamen niet meer zo leuk dat ik zelf een console aanschaf of zelf denk laat ik eens een steam-account openen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begrijp ik helemaal.
Zelf vind ik zo af en toe een uurtje gamen nog veel te leuk
Ben nog wel hyped voor GTA VI, maar dat is vooral omdat ik benieuwd ben hoe 't er uit ziet, niet omdat ik denk "omg dat wil ik spelen"Well, life can be a riot
Vallend bladquote:Op zondag 16 maart 2025 21:47 schreef KoningWouter het volgende:
Ik snap mensen die kunnen slapen op commando niet. Hoe doen ze dat?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat. En veel communities binnen gaming/games zijn super toxic.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met gamen, op suffe clicker spelletjes op m'n mobiel na voor als ik ff niks anders te doen heb.
Gamen is gewoon te verslavend.Well, life can be a riot
Ademtechniek: langzaam inademen, paar seconden vasthouden, zeer langzaam uitademen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:47 schreef KoningWouter het volgende:
Ik snap mensen die kunnen slapen op commando niet. Hoe doen ze dat?![]()
Eens. Maar er zijn leukequote:Op zondag 16 maart 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat. En veel communities binnen gaming/games zijn super toxic.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is vroeg.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Nog geen zin om te slapen maar om 5u gaat de wekker![]()
![]()
Ik speel spelletjes pas als ze wat langer uit zijn. Dan zijn de eerste kinderziektes er uit en wat uitbreidingen dan vind ik het veel leuker.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh heb mij ook echt wel een uur vermaakt met Rocket League hoor bij die vrienden. Maar vind gamen niet meer zo leuk dat ik zelf een console aanschaf of zelf denk laat ik eens een steam-account openen.
Ben nog wel hyped voor GTA VI, maar dat is vooral omdat ik benieuwd ben hoe 't er uit ziet, niet omdat ik denk "omg dat wil ik spelen"
Vandaar dat ik nu ook pas Civ6 speel ipv Civ7![]()
Hypnosequote:Op zondag 16 maart 2025 21:47 schreef KoningWouter het volgende:
Ik snap mensen die kunnen slapen op commando niet. Hoe doen ze dat?![]()
![]()
Dus je hebt geluisterd naar mequote:Op zondag 16 maart 2025 21:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik speel spelletjes pas als ze wat langer uit zijn. Dan zijn de eerste kinderziektes er uit en wat uitbreidingen dan vind ik het veel leuker.
Vandaar dat ik nu ook pas Civ6 speel ipv Civ7
moet toch ff zeggen he. het irriteert me een beetje dat niemand er wat actief tegen wil doen?
Dat hele scammers gebeuren?
Ook niet die het wss wel zouden kunnen. Maar is meer van negeer en komt wel goed. typisch is dat want dat is ook wat de politiek hier al jaren aan het doen is.?
Oke. ik ben het daar neit mee eens laat ik dat ff zeggen. wie andere manier weet best ook?Do what you love, love what you do!![]()
@JustinKquote:Op zondag 16 maart 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Was niet het filmpje wat ik gezien had, maar dit vind ik net.![]()
Nee, daar wil ik niet actief iets mee doen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:50 schreef kree het volgende:
moet toch ff zeggen he. het irriteert me een beetje dat niemand er wat actief tegen wil doen?
Dat hele scammers gebeuren?How can I make this topic about me?![]()
Zo eentje die langzaam naar beneden gaat.quote:tegen de tijd dat het de grond raakt slaap je
maar het moetquote:Op zondag 16 maart 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, daar wil ik niet actief iets mee doen.
Dat je erop reageertquote:Op zondag 16 maart 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, daar wil ik niet actief iets mee doen.
Oke ik weet waar het vanaf nu tot morgenochtend 7 uur over gaat.![]()
Read the room ja hoor alweer tv lawaai.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: