SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Winkels dicht op zondag, wie had dat gedacht.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb hier nog wel wat hooi voor jequote:Op zondag 16 maart 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
Poeh enorme niesbuien komen op gangHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet ik daar een speld in zoeken?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat hooi voor jeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat hooi voor je![]()
ik heb even de gordijnen geopend om naar buiten te kijken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Goedzo goedzoquote:Op zondag 16 maart 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb even de gordijnen geopend om naar buiten te kijken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja niet naar buiten gaan hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb even de gordijnen geopend om naar buiten te kijken.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb even de gordijnen geopend om naar buiten te kijken.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk veilig vanachter het raam naar buiten....![]()
![]()
Dit inderdaadquote:![]()
Irritant die zon. Schijnt op mijn beeldscherm, ik kan niets meer zien
How can I make this topic about me?![]()
Daarom staat mijn scherm zo dat ik naar buiten kan kijken, komt de zon niet op mijn schermquote:Op zondag 16 maart 2025 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit inderdaad![]()
Irritant die zon. Schijnt op mijn beeldscherm, ik kan niets meer zienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vannacht vroor het nog. En komende nacht wordt het weer -3 of -4.How can I make this topic about me?![]()
Ja klopt, maar ik hoop dat we de echte kou achter de rug hebbenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop het, weleens sneeuw in april meegemaakt![]()
Gewoon tandartsassistent worden
Dan heb je altijd dit weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh goed bezig hoor! Hier ook goed, net lekker een eind gewandeldquote:Op zondag 16 maart 2025 15:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat goed, weer eens bij de sportschool geweesthoe is het met jou?
![]()
![]()
Oh zalig he met dit weer!quote:Op zondag 16 maart 2025 15:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh goed bezig hoor! Hier ook goed, net lekker een eind gewandeld![]()
![]()
Heerlijke wedstrijd zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fijn te horen! Hier gaat het op het moment ook goed! Net lekker op bed gelegenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het goedhoe is het met jou?
![]()
![]()
Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Nee, koffie!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:13 schreef KoningWouter het volgende:
ColaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHow can I make this topic about me?![]()
oh heerlijk! ik ook zoiets maar dan op de bank onder mn dekentjequote:Op zondag 16 maart 2025 16:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn te horen! Hier gaat het op het moment ook goed! Net lekker op bed gelegenlekker geslapen
![]()
Oeh fijn Moonquote:Op zondag 16 maart 2025 16:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
oh heerlijk! ik ook zoiets maar dan op de bank onder mn dekentjelekker geslapen
![]()
Ga je morgen weer naar de dieren?![]()
Ja zin inquote:Op zondag 16 maart 2025 16:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh fijn Moon![]()
Ga je morgen weer naar de dieren?![]()
![]()
Ik hoop van de week wat te horen van mijn dagbestedingsclub. Zou het fijn vinden weer eens lekker onder de mensen te zijn.quote:![]()
Dat hoop ik ook voor je !! Dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop van de week wat te horen van mijn dagbestedingsclub. Zou het fijn vinden weer eens lekker onder de mensen te zijn.![]()
Ja zeker! Heb vandaag ook weinig last van de nieuwe pillen. Dus dat is fijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je !! Dat zou fijn zijn.![]()
Aah wat fijn zeg dat scheelt alweer iets!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker! Heb vandaag ook weinig last van de nieuwe pillen. Dus dat is fijn.![]()
![]()
Ooit komen we er welquote:Op zondag 16 maart 2025 16:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah wat fijn zeg dat scheelt alweer iets!![]()
![]()
Ja ik heb net pas weer een auto, en kost allemaal al duur genoeg qua benzine, dus nee sorry ik sla overquote:Op zondag 16 maart 2025 16:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, dan is Tilburg wel even een eindje. Voor mij ook hoor.![]()
![]()
Ja begrijp ik hoor! Had je graag ontmoet maar ik begrijp het!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik heb net pas weer een auto, en kost allemaal al duur genoeg qua benzine, dus nee sorry ik sla over![]()
![]()
Ik jou ookquote:Op zondag 16 maart 2025 16:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja begrijp ik hoor! Had je graag ontmoet maar ik begrijp het!![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bijna weer maandagquote:Op zondag 16 maart 2025 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
bijna half vijf bolk. Het weekend loopt alweer naar het einde.![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef devzero het volgende:
Net weer fijn een hoop onkruid minder gewenste planten uit de voortuin verwijderd.![]()
Dat zal ze leren![]()
![]()
Probleem van een subtropisch klimaat. Alles groeit echt als een gek hier. Ik zag gelukkig wel een hoop bloemknopjes op mijn citroenboom, dus hopelijk krijg ik een redelijke oogst dit jaarquote:![]()
Oeh lekker!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Probleem van een subtropisch klimaat. Alles groeit echt als een gek hier. Ik zag gelukkig wel een hoop bloemknopjes op mijn citroenboom, dus hopelijk krijg ik een redelijke oogst dit jaardus je bent vaak in de tuin of ?
![]()
Ja. Maar in de zomer is het vaak te heet om lang te werken, dus dan maar een uurtje vroeg in de morgenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oeh lekker!dus je bent vaak in de tuin of ?
![]()
Heerlijke wedstrijd gezienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe warm is het bij jullie in de zomer?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Maar in de zomer is het vaak te heet om lang te werken, dus dan maar een uurtje vroeg in de morgen![]()
Gemiddelde ergens boven de 30 met uitschieters naar 40. Maar de luchtvochtigheid is meestal erg hoogquote:Op zondag 16 maart 2025 16:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoe warm is het bij jullie in de zomer?![]()
Ongewenste begroeiingquote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef devzero het volgende:
Net weer fijn een hoop onkruid minder gewenste planten uit de voortuin verwijderd.![]()
Dat zal ze leren
How can I make this topic about me?![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hier gaat het lekker!quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Nu? Gaat wel. En daar?![]()
Veel geslapen weer?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Nu? Gaat wel. En daar?
Hier gaat ie goed!![]()
Ja lag er weer de hele dag inquote:Op zondag 16 maart 2025 17:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Veel geslapen weer?
Hier gaat ie goed!
Fijn dat het goed gaat:')![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zou eigenlijk de komende week op een hond passen maar dat gaat wrs niet door![]()
![]()
Ow hoe komt hetquote:Op zondag 16 maart 2025 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zou eigenlijk de komende week op een hond passen maar dat gaat wrs niet door![]()
Hond zat in de pot?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah ok.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Hont kan wrs wel mee met haar op vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah ok.HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.instagram.com/cigarmannl/quote:Op zondag 16 maart 2025 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
devzero, goed voor al uw flauwe grappen.
Komt dit je bekend voor?Uw ADH vitamine Worst
Van?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die is er stil nadat ik een foto heb gestuurd![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/cigarmannl/
Komt dit je bekend voor?Onze held is terug!
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Hij is toch wel de grote DTS keizer, ook al heeft hij hier misschien maar 1x gepostquote:Op zondag 16 maart 2025 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan @:grrrrrrrr ook contact opnemen om hem te ontmoeten![]()
Zou ie van nachtclubs in Tilburg houden?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan @:grrrrrrrr ook contact opnemen om hem te ontmoeten"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is toch wel de grote DTS keizer, ook al heeft hij hier misschien maar 1x gepost
Uw ADH vitamine Worst
In Rotterdam zijn er twee tegenover elkaar, maar die zijn zowel sexclub als stripclubquote:Op zondag 16 maart 2025 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou ie van nachtclubs in Tilburg houden?Uw ADH vitamine Worst
Wanneer gaan we?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn er twee tegenover elkaar, maar die zijn zowel sexclub als stripclub![]()
![]()
Gelukkig gaan wij naar een beschaafde tentquote:Op zondag 16 maart 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn er twee tegenover elkaar, maar die zijn zowel sexclub als stripclub
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig gaan wij naar een beschaafde tent![]()
![]()
Maar is nu al stuk minder, net naar de winkel geweest. In de schaduw is het gewoon weer onaangenaam koud.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als zulke doerakken als wij überhaupt binnenkomen in zo'n high class tent.quote:
Even wachten tot woensdag danquote:Op zondag 16 maart 2025 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar is nu al stuk minder, net naar de winkel geweest. In de schaduw is het gewoon weer onaangenaam koud.![]()
![]()
Is er een dresscode?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als zulke doerakken als wij überhaupt binnenkomen in zo'n high class tent.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Echt?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig gaan wij naar een beschaafde tent
Uw ADH vitamine Worst
Ja klopt, maar het was te doen en bij thuiskomst een lekker drankje nemen.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar is nu al stuk minder, net naar de winkel geweest. In de schaduw is het gewoon weer onaangenaam koud.![]()
![]()
Nou ja, het is geen bordeel. Voor de rest is het ongeveer wat je van een tittie-bar kan verwachtenquote:
Weet nog wel dat we vroeger bij een hotel in Spanje het restaurant niet in mochten met korte broek aan.
Gelukkig was een rokje weer geen probleem
.
[ Bericht 50% gewijzigd door gebrokenglas op 16-03-2025 17:49:10 ]How can I make this topic about me?![]()
Bananen?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen bordeel. Voor de rest is het ongeveer wat je van een tittie-bar kan verwachten
Volgens mij niet, maar als er zo'n kudde bolkers ineens voor de deur staat willen ze misschien toch wel eerst even ID zien.quote:
Heb ik er nooit gezien volgens mij. Wil niet zeggen dat ze er niet waren, ik was altijd in kennelijke staat als ik daar kwam.quote:
Maar ja het is natuurlijk geen bananenbar, bij de tittiebar verwacht ik slagroomquote:Op zondag 16 maart 2025 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik er nooit gezien volgens mij. Wil niet zeggen dat ze er niet waren, ik was altijd in kennelijke staat als ik daar kwam.
Die is er!quote:Op zondag 16 maart 2025 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ja het is natuurlijk geen bananenbar, bij de tittiebar verwacht ik slagroom
Ik kwam nog een crowdfunding tegen van die nieuw te openen stripclub met alleen mannelijke strippers
Uw ADH vitamine Worst
Zou meedoenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kwam nog een crowdfunding tegen van die nieuw te openen stripclub met alleen mannelijke strippers![]()
![]()
Gelijk gedoneerd?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kwam nog een crowdfunding tegen van die nieuw te openen stripclub met alleen mannelijke strippers
Nou voor mij wel om te eten en voor een ander nog vroegquote:Op zondag 16 maart 2025 17:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ja het is alweer zo laat. Zo maar even de pannen op het vuur gooien.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja beetje vroeg wel nog ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou voor mij wel om te eten en voor een ander nog vroeg![]()
Gelukkig!quote:
Ik moet nog beginnen met koken, boontjes, vis en aardappelgratin
Maar als je honger/trekt hebt dan gewoon gaan kokenquote:
Oeh lekker hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik moet nog beginnen met koken, boontjes, vis en aardappelgratin
quote:Je kan nog meedoen en het is een investering ipv donatie hequote:
https://www.dehavenloods.(...)r-mannelijke-dansersUw ADH vitamine Worst
Heb al een gruwelijk lekkere pasta in de koelkast staan. Moet ik zo alleen nog even opwarmen.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als je honger/trekt hebt dan gewoon gaan koken![]()
![]()
Alweerquote:Op zondag 16 maart 2025 17:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb al een gruwelijk lekkere pasta in de koelkast staan. Moet ik zo alleen nog even opwarmen.Wel lekker makkelijk natuurlijk
Ja heb ook nog kipschnitzels en goulash, maar de pasta moet eerst op.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
AlweerWel lekker makkelijk natuurlijk
![]()
![]()
Ah wat moet dat moetquote:Op zondag 16 maart 2025 17:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb ook nog kipschnitzels en goulash, maar de pasta moet eerst op.
Had eens overwogen om mee te doen met crowdfunding van Jopen Brouwerij maar had toch wel mijn twijfels over of het wat oplevertUw ADH vitamine Worst
Oh, in april gaat het al open zelfs!quote:Op zondag 16 maart 2025 17:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Je kan nog meedoen en het is een investering ipv donatie he
https://www.dehavenloods.(...)r-mannelijke-dansers
* MizzezAmy noteert het in de agendaI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
In Haarlem zit die toch?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
Had eens overwogen om mee te doen met crowdfunding van Jopen Brouwerij maar had toch wel mijn twijfels over of het wat oplevert![]()
Jij had vast een biertje ontwikkeld genaamd "Corpulente Jopen".quote:Op zondag 16 maart 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
Had eens overwogen om mee te doen met crowdfunding van Jopen Brouwerij maar had toch wel mijn twijfels over of het wat oplevert![]()
![]()
En dan denkt het publiek dat het seksistisch is en roepen ze op tot een boycot en ben ik mijn geld kwijtquote:Op zondag 16 maart 2025 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij had vast een biertje ontwikkeld genaamd "Corpulente Jopen".
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan denkt het publiek dat het seksistisch is en roepen ze op tot een boycot en ben ik mijn geld kwijt![]()
![]()
![]()
EVen wat anders wat ik me af vroeg tijdens de rust van ajax- az
Gaat het wel goed met mascara-klodder?
Ze staat namelijk op anoniem.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoop iig dat ze wel gezond is en gewoon ff geen zin in fok. Wel jammer want erg prettige user.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja daar heb je een punt. Ik vraag me dat ook wel af. Maar wat kunnen we er aan doen?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ze staat namelijk op anoniem.![]()
Knuffelen in het donker bij kaarslicht is wel het fijnst.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag knuffelen alleen in het donker?![]()
![]()
Dat weet @sinterklaaskapoentje welquote:Op zondag 16 maart 2025 18:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ze staat namelijk op anoniem.![]()
Hopelijk weet iemand hoe het gaat. Bijv klaasjequote:Op zondag 16 maart 2025 18:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt. Ik vraag me dat ook wel af. Maar wat kunnen we er aan doen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wel romantischquote:Op zondag 16 maart 2025 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Knuffelen in het donker bij kaarslicht is wel het fijnst.
Ik weet dat hij met haar gebeld heeft.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hopelijk weet iemand hoe het gaat. Bijv klaasje![]()
Nee, naar de bar met slagroom en de andere ingrediëntenquote:
Mocht je het te weten komen de komende dagen zou je me dan willen taggen? Tnx alvast. Ik ga weer Ajax kijkenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet dat hij met haar gebeld heeft.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wel meer dan dat geloof ikquote:Op zondag 16 maart 2025 18:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet dat hij met haar gebeld heeft.
Doe ik. Zal het even navragen.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mocht je het te weten komen de komende dagen zou je me dan willen taggen? Tnx alvast. Ik ga weer Ajax kijken![]()
Soms zijn mensen even klaar met FOK! En de een neemt een pauze en de andere gaat op anoniem"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb in ieder geval een appje gedaan naar Sint.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mocht je het te weten komen de komende dagen zou je me dan willen taggen? Tnx alvast. Ik ga weer Ajax kijken
Je hoort van me.![]()
Ik pasquote:Op zondag 16 maart 2025 18:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, naar de bar met slagroom en de andere ingrediënten![]()
![]()
Jaren geleden stond ik ook op het punt om op anoniem te gaan, maar ik zag de toegevoegde waarde er niet van in: ben gewoon weg gegaan van FOK!, en driekwart jaar lang werd mij van meerdere kanten gevraagd weer terug te komen, en uiteindelijk heb ik dat toch maar gedaan.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
Soms zijn mensen even klaar met FOK! En de een neemt een pauze en de andere gaat op anoniem![]()
Ik heb echt zoveel gemist merk ikquote:Op zondag 16 maart 2025 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden stond ik ook op het punt om op anoniem te gaan, maar ik zag de toegevoegde waarde er niet van in: ben gewoon weg gegaan van FOK!, en driekwart jaar lang werd mij van meerdere kanten gevraagd weer terug te komen, en uiteindelijk heb ik dat toch maar gedaan.![]()
![]()
Ja snap zelf ook niet dat mensen op anoniem gaan, dat je geen zin meer hebt in fok kan ik soms wel begrijpenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden stond ik ook op het punt om op anoniem te gaan, maar ik zag de toegevoegde waarde er niet van in: ben gewoon weg gegaan van FOK!, en driekwart jaar lang werd mij van meerdere kanten gevraagd weer terug te komen, en uiteindelijk heb ik dat toch maar gedaan.
Best een lange tijd dus, dacht dat het veel korter was, maar blij dat je toch weer terug bent
Soms kun je er gewoon helemaal klaar mee zijn door allerlei gedoe en denk je dat op anoniem gaan rust geeft. Ik heb ook enkele malen op het punt gestaan. Maar na een paar dagen denk ik dan toch weer aan de positieve kanten van dit forum.![]()
Nee was echt 9 maanden.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja snap zelf ook niet dat mensen op anoniem gaan, dat je geen zin meer hebt in fok kan ik soms wel begrijpen
Best een lange tijd dus, dacht dat het veel korter was, maar blij dat je toch weer terug bent
En tja, je kunt ook je wachtwoord veranderen naar iets heel complex wat je ff kopieert en plakt uit een bestandje, waarna je uitlogt en het bestandje weggooit (eventueel na het veranderen van je mailadres naar iets fictiefs als dat mogelijk is.)
Zo kom je dan ook niet in de verleiding om weer terug te komen.![]()
Zelfmoord is wel het laatste wat ik doe.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:14 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk net zo vaak aan #anoniem als aan zelfmoord.
Niet dus.
- H. Finkers![]()
Dan kan je idd helemaal niet meer reageren idd..quote:Op zondag 16 maart 2025 18:14 schreef Shii het volgende:
Soms kun je er gewoon helemaal klaar mee zijn door allerlei gedoe en denk je dat op anoniem gaan rust geeft. Ik heb ook enkele malen op het punt gestaan. Maar na een paar dagen denk ik dan toch weer aan de positieve kanten van dit forum."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Had Harrie ook gedaan, maar die is ook weer terug gekomenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee was echt 9 maanden.
En tja, je kunt ook je wachtwoord veranderen naar iets heel complex wat je ff kopieert en plakt uit een bestandje, waarna je uitlogt en het bestandje weggooit (eventueel na het veranderen van je mailadres naar iets fictiefs als dat mogelijk is.)
Zo kom je dan ook niet in de verleiding om weer terug te komen.
@Harrie hier komen man!quote:Op zondag 16 maart 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had Harrie ook gedaan, maar die is ook weer terug gekomen![]()
![]()
Gelukkig ben je er weerquote:Op zondag 16 maart 2025 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden stond ik ook op het punt om op anoniem te gaan, maar ik zag de toegevoegde waarde er niet van in: ben gewoon weg gegaan van FOK!, en driekwart jaar lang werd mij van meerdere kanten gevraagd weer terug te komen, en uiteindelijk heb ik dat toch maar gedaan.
Nou denk niet dat ie hier weer snel zal posten.. maar die is ook een tijdje offline geweest van fok!quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of helemaal opnieuw beginnen met een ander account, maar uiteindelijk maakt dat weinig verschil denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan kan je idd helemaal niet meer reageren idd..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: