SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Winkels dicht op zondag, wie had dat gedacht.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb hier nog wel wat hooi voor jequote:Op zondag 16 maart 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
Poeh enorme niesbuien komen op gangHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet ik daar een speld in zoeken?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat hooi voor jeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 maart 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat hooi voor je![]()
ik heb even de gordijnen geopend om naar buiten te kijken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Goedzo goedzoquote:Op zondag 16 maart 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb even de gordijnen geopend om naar buiten te kijken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja niet naar buiten gaan hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb even de gordijnen geopend om naar buiten te kijken.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb even de gordijnen geopend om naar buiten te kijken.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk veilig vanachter het raam naar buiten....![]()
![]()
Dit inderdaadquote:![]()
Irritant die zon. Schijnt op mijn beeldscherm, ik kan niets meer zien
How can I make this topic about me?![]()
Daarom staat mijn scherm zo dat ik naar buiten kan kijken, komt de zon niet op mijn schermquote:Op zondag 16 maart 2025 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit inderdaad![]()
Irritant die zon. Schijnt op mijn beeldscherm, ik kan niets meer zienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vannacht vroor het nog. En komende nacht wordt het weer -3 of -4.How can I make this topic about me?![]()
Ja klopt, maar ik hoop dat we de echte kou achter de rug hebbenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop het, weleens sneeuw in april meegemaakt![]()
Gewoon tandartsassistent worden
Dan heb je altijd dit weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: